ik kan heel veel hebben, echt heel veel maar als iemand een klacht tegen mij zou indienen dan zou die mij de kl*ten op kunnen probeer gewoon een band op de bouwen
Dat vind jij overdreven, prima. Nergens tegen kunnen vind ik daarentegen weer overdreven om te zeggen, in je eigen huis in de stank zitten hoeft niet nodig te zijn als de buren er een beetje rekening mee houden wanneer ze zo'n stinkding aansteken.
Er zijn wel meerdere voorvallen geweest De buurvrouw heeft mijn man wel eens uitgemaakt voor van alles en nog wat, omdat hij met de hogedrukreiniger bezig was, de schutting af te spuiten, en daarbij per ongeluk over de schutting heen spoot Als het fatsoenlijke mensen zouden zijn was dit niet gebeurt. De klacht is ook nog niet naar de gemeente verstuurd. De sfeer kan er in ieder geval niet slechter van worden als nu. En een band hoef ik met hun niet sorry
Is verhuizen een optie? Zodra ik hier namelijk weg kan (sociale huurwoning met een wachtlijst) gaan wij namelijk ook en dan is het probleem direct opgelost.
Nee verhuizen is geen optie, afgezien van de tuinkachel heb ik het hier goed naar mijn zin, en heb ik een goed contact met mijn andere buren en is het erg gezellig
dan kan je wel blijven verhuizen want in iedere buurt is er wel iets, dat is weg lopen van het probleem.
O my god! Nou aan mij zou je ook een goeie hebben. Ik heb ook een tuinhaard/ bbq. Buren boven vroegen of we em wilden verplaatsen want nu kwam de rook hun raam in. Prima ben de moeilijkste niet. Hoe vaak is het hier bbq weer? Nou bijna nooit dus. En nou zeiken als we een keer bbq-en. Ook gemeente erbij gehaald. Nou nu kan ze helemaal de pot op en de gemeente kan er helemaal NIETS aandoen want het mag gewoon. Zal helemaal lekker zijn als een buurvrouw bepaald dat jij de haard pas na 9 uur aan mag steken hahaha
ja ik weet het. ik wil het ook graag op een andere manier oplossen, maar er zijn afspraken gemaakt, waar zij zich niet aan houden. Wat meer kun je dan nog doen, mijn man heeft maanden geleden al voorspeld dat dit zou gebeuren. Ze doen gewoon waar ze zelf zin in hebben. Ze hebben 2 hondjes die door heel de straat heen poepen wat niet opgeruimd wordt en die smorgens vanaf kwart over 6 buiten zitten te blaffen...ook als ze weg zijn Ze werken beide niet. Ik zou het graag opgelost zien, en misschien was mijn manier niet de handigste niet. Maar ik geloof dat het niet op te lossen is Ik heb ook een hond, maar daar heeft niemand last van, dus dat zou bij hun ook kunnen. Als ik hem uitlaat ruim ik ook zijn shit op, waarom zei niet?? Datzelfde geld voor die tuinkachel Dus als jij een oplossing weet of iemand anders, anders dan in overleg gaan hoor ik het graag
Wat ben ik toch zielsgelukkig met mijn buren.. Moet er niet aan denken om zo naast elkaar te moeten leven.
Haha dus je auto hoeft helemaal niet lang warm te draaien, dat deed je gewoon expres omdat je 'het zat was'. Hahaha en raar opkijken als de buurman aan de deur komt. Omg, gezellig daar opt buurtje
heel gezellig... en ik keek er niet raar van op, maar de bedreiging vond ik minder. en daar zal mijn man ook not amused over zijn.
Wat een gezeik en gezever zeg. Dat gewauwel van overlast. Leven en laten leven zal mij een rotzorg zijn de buren stoken en wij hebben af gelopen week 5 keer de bbq aan gehad dat ook maar verbieden dan? Allesbranders en open haarden in de winter ook maar verbieden wat owee als de ramen niet open kunnen.. Triest
Tsja wij hebben 2 huizen verder ook mensen wonen die vanaf een graad of 10 het hele jaar dag in dag uit BBQ op houtskool. Echt te vies gewoon maar goed ik ga er niet over klagen want het is hun goed recht. Ik vind.... als je de bal kaatst dan kan je 'm terug verwachten eigenlijk. Waarschijnlijk was het al een gevoelig puntje en heb je nu hout op het vuur gegooid (wat toepasselijk ) Elkaar negeren lijkt me maar 't beste.
Maar ik besloten om de klacht niet in te dienen, en nergens meer over te klagen. Want als ik jullie reacties lees, ben ik hier de foute partij. En moet ik of in overleg gaan of niet klagen, want dan kan ik de klager terug verwachten Ik ga er niet meer over in discussie met hun. En dan zullen we het wel zien of de overlast van de kachel minder wordt. wordt ongetwijfeld vervolgd