Ik merk dus dat veel mensen hier last van hebben. Maar ja als je er over kan praten en dat kunnen wij niet. Het enige waar ze zich aan stoort zijn onze schoenen. Gisteren had ze inderdaad wat langer haar schoenen aan, maar ja dat was smorgens vroeg en dan slaapt mevrouw nog. Heb ze pech gehad!!! Ik ga zo ook stofzuigen. Moet gewoon gebeuren en ik ga het niet uitstellen voor mevrouw. Tijdens hun verbouwing zijn ze ook eens een keer om half 6 begonnen Mijn vriend bonken tegen de muren. En de buurvrouw van helemaal beneden die sprak ik die dag en die had dat gehoord. Die moest daar wel om lachen... Het is best gehoorig hier, maar op deze manier mogen we helemaal niks meer. Pfffff ik wil zo graag naar een eensgezinswoning...
Wat lijkt me dat vervelend Ooievaar, dat je in je eigen huis niet eens kan doen wat je wilt. Volgende keer als ze komen klagen doe jij maar net alsof je ze niet verstaat.
Je hoeft niet eens alsof te doen, want ik versta ze echt niet... Maar het is net wat jij zegt. Ik kan in mijn eigen huis niet eens doen wat ik wil. Ik zit er mooi mee. Mijn vriend zit op zijn werk en heeft er geen last van. Maar hij leeft gelukkig wel met me mee hoor. Maar zij hebben altijd heel veel schoenen voor de deur staan en ik breek gewoon af en toe mijn nek als ik er langs moet En ze laten vaak hun vuilnis voor de deur staan en dat moet allemaal maar goed zijn Ben echt zo pissig. Ben echt blij dat ik het hier kwijt kan.
Ik zal straks eens even aan mijn man vragen hoe hij zijn woningruil heeft geregeld. Hij woonde namelijk ook eerst in een flat, maar toen heeft hij met iemand geruild en nu wonen wij dus in een gewoon huis en iemand anders in de flat. Misschien is dat voor jullie een optie.
Ja wij staan daar al voor ingeschreven. Via woningruil.nl Maar niemand wil in deze flat wonen. We wonen 3 hoog zonder lift en dan haken ze af. Het is wel een ruime flat, want we hebben er ook nog een zolder bij, maar ja die lift had er gewoon bij moeten zitten...
Dat is jammer. Als ik nog een idee krijg laat ik het wel weten. In de tussentijd......heel veel sterkte.