Buren verwittigen als je een feestje hebt.

Discussie in 'De lounge' gestart door Deedee91, 20 mei 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.649
    22.086
    113
    'Even noteren hoor buurvrouw: komend weekend gaan we weer lekker asociaal doen en jullie de hele nacht wakker houden' :roflmao:

femkes vindt dit leuk.
  2. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.310
    23.458
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ja, dat ben ik wel met je eens hoor. Ik zou dus mooi verhuizen als er een zaaltje naast ons komt :eek: Wij wonen naast een sporthal. Dan is het af en toe eens een avondje en gelukkig alleen in het weekend. Maar dat is hooguit 5x per jaar ofzo. Nog vervelend, maar ok, die paar keer. Vooral die lallers als ze weggaan vind ik irritant.

3. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.275
    6.744
    113
    Voor een zaaltje zijn er wel duidelijk regels waaraan gehouden moet worden itt voor buren. Ze mogen na 23u maar een bepaald aantal dB veroorzaken (ervoor ook, maar dat mag wat hoger) en ze moeten zich houden aan sluitingstijden. Het geluid dat we produceren wordt buiten en kan ook in het huis van de naaste buren. Heb je overlast, dan kun je ook de gemeente bellen. Die komen dan meten (ook na 23u).

4. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Klopt. Maar als ze half dronken zijn denken ze niet meer aan regels. Al zo vaak gehad. Worden er kotsmisselijk van. En verhuizen zit er niet in met een bedrijf en al. Al zo vaak politie gebeld, ze komen de helft van de tijd niet eens.

Deel Deze Pagina