heel verstandig. En waarschijnlijk doe je er heel veel mensen een plezier mee. Een huisdier binnen in huis houden
De vergelijking met kinderen is niet zo gek toch. Je laat je (jonge) kinderen toch ook niet zonder toezicht de straat op en vindt het normaal dat ze andere mensen tot overlast zijn. Als er altijd een kind van je buren in jouw tuin komt spelen en dingen vies of kapot maakt, dan vindt men dat niet normaal toch?
Nou ik vind dat dus ook niet heel gek. Ik denk ook dat het aan de vergelijking ligt hoe je hem maakt. Dus niet algemeen vergelijken qua bepaalde gevoelens maar qua gedrag heeft het van elkaar weg.
, Van de zotte dat jij voor een ander gaat bepalen hoe die zijn/haar huisdier zou moeten zien. Er zijn er genoeg die, doordat ze bv ongewenst kinderloos zijn, weldegelijk hun huisdier als kind zien. Mag je raar vinden, maar houd aub je ongezouten mening gewoon voor je. En over een andere reactie van je "Meisje, maak je niet zo druk" Serieus? Meisje?? Bah, hoe denigrerend kun je zijn.
Imo is een forum voor ongezouten meningen. Kun je wat van vinden, soit. Het is maar een forum he. Van dieren houden als je eigen kinderen vind ik niet hetzelfde als de genoemde situatie waar ik op reageerde op die manier te omschrijven.
Wat bedoel je precies met ‘het is maar een forum’? Op dat forum schrijven geen robots ofzo, daar zitten echte mensen met echt gevoelens.
Toen ik nog geen kinderen kon krijgen, nou ja, toen het niet lukte 6 jaar lang bedoel ik, was mijn kat heel erg belangrijk voor mij. Niet helemaal als vervanging van, maar juist omdat ik geen kinderen had, was het mijn houvast, steun en toeverlaat. Nu zeg ik nog steeds voor de grap dat Elmi m’n derde kind is en dat is natuurlijk (biologisch gezien) niet zo maar hij is wel een enorm belangrijk onderdeel van ons hele gezin.
Je ongezouten mening kun je ook geven zonder dat je je woorden of je onderbuik als verbale diarree uit.
Haha! Nee. Toen het niet lukte om kinderen te krijgen hadden m’n ex en ik een andere kat. Elmi is nog maar 4. Die kat sleepte me ook door m’n scheiding heen en de ellende eromheen. Ik denk niet dat er iemand was die zoveel geheimen en al m’n verhalen en gevoelens van me wist als die dikke rooie van mij ❤️