Eten met verjaardag

Discussie in 'De lounge' gestart door Happy, 5 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    Op de dag van mn verjaardag komen 6 volwassen en mn neefje van 5 jaar eten..
    Nu wou ik eerst nasi maken of soep,maar hebben jullie nog andere makkelijke en smakelijke gerechten?

2. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    ik ben vandaag jarig en wij hebben met ouders schoonouders en zusjes en me zoontje natuurlijk pannenkoeken gegeten ( uit eten maar kan je natuurlijk ook zelf maken )

voor kids lekker simpel en voor volwassenen lekker luxe bijv.....

3. Lien88

Lien88 Niet meer actief

Chinees!!!! :D

4. Desmo

Desmo Fanatiek lid

14 feb 2009
    2.925
    0
    0
    Utrecht
    Ik ben volgende week jarig en dan eten er in totaal 10 volwassenen hier.
    Ik maak vooraf tomaat/mozarella-salade (caprese heet het officieel).
    Daarna maak ik pasta met zalm en tortellini met spinazie, van allebei een flinke schaal. Daarbij lekker stokbrood en misschien nog een grote bak sla.
    Tenslotte maakt mijn moeder een grote schaal tiramisu. Die kan dat zo ontzettend lekker maken, daar waag ik me niet aan als zij in de buurt is :D

Het klinkt misschien heel uitgebreid maar het is allemaal heel weinig werk. Bovendien kan je bijna alles vooraf klaarmaken dus kost het ook niet veel tijd.

Fijne dag alvast!!

p.s. als je ene recept wilt hoor ik het wel ;)

5. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Broodjes kroket/frikandel
    Stokbrood, salade en soep
    Dat komt hier meestal op tafel (maar als er mensen mee eten zijn dat er dan ook vaak meer)

6. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Ik was gister jarig en heb verse bolletjes gehaald en daarop ham/kaas/frikandellen/kroketten naar keuze.

Fijne verjaardag!

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    ik maak altijd kipragout met rijst of broodjes en een grote schaal lasagna. erg lekker en valt heel erg in de smaak altijd. en daarbij heb ik dan ook stobrood met salades en kruidenboter.

8. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

jajajajaja mee eens! heb al gegeten maar krijg opeens zin in chinees hahaha:D

patat werkt denk ik ook wel altijd. of wat slaatje met stokbrood

9. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Lasagna maken. Kan je de dag ervoor al maken en even opwarmen als iedereen er is. Lekker en makkelijk!

10. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    oh wij zouden dan broodjes knakworst met een lekker soeppie doen... lekker makkelijk...

11. Happy

Happy Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.553
    0
    0
    Midden van het land
    lasagne lukt niet heb er niet de goeie oven voor,maar zodra we een goeie hebben ga ik dat zeker is maken op een verjaardag..Manlief maakt toch maar de nasi,ik had daar echt geen zin in om te maken,dus nu kan ik lekker op mn billen blijven zitten haha,ik maak alleen de kwarktaart,lekker makkelijk dus..en voor savonds maak ik lekker kippenpootjes,en allerlei lekkernijen voor op tafel..
    Heb nu al zin in mn verjaardag!

12. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.155
    8.129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    ik maak altijd een grote pan zalige pittige soep en gevulde champignons

Deel Deze Pagina