Op de dag van mn verjaardag komen 6 volwassen en mn neefje van 5 jaar eten.. Nu wou ik eerst nasi maken of soep,maar hebben jullie nog andere makkelijke en smakelijke gerechten?
ik ben vandaag jarig en wij hebben met ouders schoonouders en zusjes en me zoontje natuurlijk pannenkoeken gegeten ( uit eten maar kan je natuurlijk ook zelf maken ) voor kids lekker simpel en voor volwassenen lekker luxe bijv.....
Ik ben volgende week jarig en dan eten er in totaal 10 volwassenen hier. Ik maak vooraf tomaat/mozarella-salade (caprese heet het officieel). Daarna maak ik pasta met zalm en tortellini met spinazie, van allebei een flinke schaal. Daarbij lekker stokbrood en misschien nog een grote bak sla. Tenslotte maakt mijn moeder een grote schaal tiramisu. Die kan dat zo ontzettend lekker maken, daar waag ik me niet aan als zij in de buurt is Het klinkt misschien heel uitgebreid maar het is allemaal heel weinig werk. Bovendien kan je bijna alles vooraf klaarmaken dus kost het ook niet veel tijd. Fijne dag alvast!! p.s. als je ene recept wilt hoor ik het wel
Broodjes kroket/frikandel Stokbrood, salade en soep Dat komt hier meestal op tafel (maar als er mensen mee eten zijn dat er dan ook vaak meer)
Ik was gister jarig en heb verse bolletjes gehaald en daarop ham/kaas/frikandellen/kroketten naar keuze. Fijne verjaardag!
ik maak altijd kipragout met rijst of broodjes en een grote schaal lasagna. erg lekker en valt heel erg in de smaak altijd. en daarbij heb ik dan ook stobrood met salades en kruidenboter.
jajajajaja mee eens! heb al gegeten maar krijg opeens zin in chinees hahaha patat werkt denk ik ook wel altijd. of wat slaatje met stokbrood
Lasagna maken. Kan je de dag ervoor al maken en even opwarmen als iedereen er is. Lekker en makkelijk!
lasagne lukt niet heb er niet de goeie oven voor,maar zodra we een goeie hebben ga ik dat zeker is maken op een verjaardag..Manlief maakt toch maar de nasi,ik had daar echt geen zin in om te maken,dus nu kan ik lekker op mn billen blijven zitten haha,ik maak alleen de kwarktaart,lekker makkelijk dus..en voor savonds maak ik lekker kippenpootjes,en allerlei lekkernijen voor op tafel.. Heb nu al zin in mn verjaardag!