Ik ken het, verschrikkelijk! Met alles wat ik doe hou ik rekening met de onderburen, dat is toch niet normaal dat je geen vrij leven hebt in je eigen huis?? Gelukkig ga ik verhuizen! Succes ermee!
Haha dat klinkt wel erg overdreven, dat je buurman zo'n heisa maakt om niks. Ik heb hier een buurvrouw die, naar mijn mening, wel erg vervelend is. Het begon al de eerste paar dagen toen ze er net is komen wonen... ik stond lekker te koken (mijn keuken is aan de voorkant, kan dus zo de straat op kijken) manlief zou zo thuis komen en zie de nieuwe buurvrouw al een paar keer zenuwachtig op en neer lopen. Op gegeven moment belt ze paniekerig aan. Half huilerig: mijn kind is weg, mijn hond is weg e.d. Dus ik denk, panieksituatie, we gaan zoeken. snel pannen uit, schoenen aan en naar buiten (in mijn pyama, maar ja noodgeval...) Voor ik het wist stond ik haar auto uit te laden met kleding en spullen en bij haar naar boven te sjouwen! Bleek dat haar kind gewoon 50m verderop in het speeltuintje zat, maar gewoon niet wilde luisteren en haar hond was al een paar dagen weg. Heb dus echt 3 kwartier spullen naar boven lopen sjouwen... snap nog niet waarom ik er niks van zei... ze deed ook erg vreemd, zei dat we misschien beste vriendinnen konden worden e.d. en dat ik zo lekker rook... heb verder nooit meer echt met haar gepraat maar ze is zo verschrikkelijk aanwezig! ze gaat standaard om 19:00 boren, dan komen wij net thuis, ik denk dan: doe dit overdag, dan weet je dat niemand er last van heeft! (ze werkt niet) verder heeft ze twee honden die blijven blaffen. uitlaten doet ze ook niet. Ze doet shavonds gewoon even de deur open met als gevolg dat ik zo'n 3 keer per week in de poep sta. Ze parkeert haar auto altijd over 2 plekjes (en we hebben hier soms al geen plek). harde muziek, zondagochtend om 8:00... en zo kan ik nog wel even doorgaan... het schreeuwt er vanaf dat ze aandacht wil.. xxx
aah wat een lullige dingen waar hij zich druk over maakt zeg jeetje... dat is denk ik zoiemand die zelf een rotleven heeft dus dan maar de hele dag op een ander gaat letten zodat ie lekker kan klagen.... ik zou hem een chocolade doos met merci geven... haha
ik kan eigenlijk alleen maar doen...sorrie... voegt niet echt iets toe geloof ik, maar ik zie het zo voor me.
Pfff..dat zijn echt irritante buren. Ik heb er ook zo 1 op het portiek zitten dan... en die bemoeit zich echt overal mee. Laatst had ik een nieuw bankstel gekregen, afijn staat zij tegen die mannen te vertellen, dat ze maar beter weg kunnen gaan want dat past nooit. Dus die man komt zonder bankstel naar boven. En zegt dat de buurvrouw zegt dat het niet past. En toen zei ik iets te hard dat de buurvrouw zich maar een keer met zichzelf moet gaan bemoeien. Ik kan nog 100 dingen van haar opnoemen.
BWhaaaaaaaahahahahaha sorry hoor hij is boos omdat jullie vissen in de zomer naar vliegjes springen??? (goudwindes zeker of nie ) Noujaaaa zeg waar maaak je je druk om! Ik lig hier echt in een deuk maar vind het echt sneu voor jullie dat jullie zon buurman hebben! Ik zou proberen om je schouders er voor op te halen kom op zeg, dat soort klachten kan je toch niet serieus nemen? Wat zei je mannetje? oh sorry we zullen de vissen streng toespreken? *grinnik*
wat kunnen sommige mensen zeiken zeg! van een mug een olifant maken (en als die in je tuin stond dan had hij pas wat om over te zeuren haha!!! Het is al niet lekker dat je nu op alles moet letten omdat je bang bent om teveel lawaai te maken. echt belachelijke buren heb je!!!
ben blij dat wij hele makkelijke buren hebben die nooit ergens over zeuren. de huizen hier zijn redelijk gehorig dus mn buurvrouw moet alyssa wel horen als ze weer eens een puber bui heeft, maar ze zal nooit klagen. mn andere buren zijn ook heel makkelijk, we delen daar de oprit mee en hun willen grind en wij absoluut niet. nu worden het grindtegels. kan me wel voorstellen hoe het is om zulke zeikerds te hebben als buren. toen ik bij mn ouders woonde hadden we daar ook last van. van de tv stond te hard (in de zomer met alle deuren open kon je bij de keukendeur iets horen) tot de hond die blafte. wel fijn dat het nu uitgesproken is en er geen ruzie oid is. liefs doris
nou ik kan meepraten over rare buren en dan vooral de buurvrouw rolluiken die smorgens om 6.00 met grof geweld omhoog gaan en savonds rond elf met geweld dicht worden gedaan Ruzie maken met de kinderen en dr vent ook snacht om 3.00 Zonder uitnodiging op kraamvisite komen die k*ttelikker van haar , bij de schutting vast leggen, zodat onze hond helemaal uit zijn pan gaat, en dan komen klagen dat mijn hond zo tekeer gaat Auto's allemaal bij ons voor de deur parkeren, en dan zo dat je je eigen auto niet meer uit het plekje kan draaien En tot overmaat van ramp, zeggen dat je schutting op eigen grond moet blijven, en al het groen wat er door komt , dat daar gif bij gegooid word Nu zijn ze zelf een tuinhuis aan het zetten, en aan het straten ze zijn vanmrgen om 8 uur begonnen met stenen op maat te slijpen en zijn daar mee doorgegaan tot 13.00...tjonge jonge ben bijna blij dat het regent, je kunt toch niet buiten zitten van de herrie en als mijn kinderen op de trampoline aan het spelen zijn komt hij vragen of ze op kunnen houden...smiddags om 16.00 tja dat is echt een gevalletje die sporen niet... gelukkig zijn ze niet vaak thuis, en pak ik ze nog wel eens terug wie kaatst kan de bal terug verwachten GNAGNA
hahaah t blijkt overal t zelfde te zijn onze buuf is gewoon niet goed in haar hoofd: had pijn aan haar arm en ging ziektewet voor in. scheldt de kinderen voor alles en nog wat uit, zo erg dat de postbode dus een keer de politie gebeld heeft op verdenking vna kindermishandeling. (n.b. haar eigen man is politieman!!!) en dan zo stom zijn om de hele straat te vertellen: ze kwamen me halen! AHUM.. hond wordt achtertuin in getrapt, die vervolgens gaat piepen totdat wij er gek van worden. kinderen rennen marathon in woonkamer, dat zelfs onze ANDERE buren dit kunnen horen, dagelijkse ruzies in huis..we zeggen maar niets...we hebben nu wel afgesproken een nieuwe DICHTE niet doorkijkmogelijkheden schutting neer te zetten (want als ze uit de shcuur kwam kon ze naar binnen loeren en dan dag later: tims broer was er he, ik zag iemand met een kaal hoofd op de bank, maar hij ging na 30 min alweer weg he, kort gebleven hoor) AHUM PARDON
Whoehaaa!!!! Ik lig bijna op de grond van het lachen... Maarre, wat wil je!?!?! Als je vissen springen naar de vliegjes, vraagje toch om problemen!?!?!?
nou hier dan wat positiefs over de buren.... haha nooit geen last van en hun ook niet van ons.... zo kan het ook nog he....
o jeetje, zo kom je er dus echt achter dat er veel mensen zijn die problemen hebben met de buren. maarja het voelt niet goed. andere buren hebben we al helemaal niks mee. ze praten met elkaar alsof ze ik weet niet hoever bij elkaar uit de buurt staan. zo schreeuwen dat we op een zomerdag ze gewoon woordelijk kunnen verstaan. sinds 2 jaar geleden doen ze heel raar tegen ons. wij woonden er toen zelf 2 jaar. en het 1e jaar zaten ze in de zomer elke avond te stoken. echt ze sloegen geen avond over. we konden nooit 's avonds als het lekker afkoelde de ramen even tegen elkaar open zetten omdat het hele huis naar rook ruikte. het 1e jaar hebben we het aangezien en eht 2e jaar werd hetzelfde liedje. weer elke avond tot laat buiten zitten te stoken. en dan zeg maar de luiffel uit en daar dan tegenaan de stookpot. dus ook nog eens gevaarlijk. toen werd het ons te gek en hebben we heel netjes gevraagd of ze misschien een keer een avond konden overslaan zodat wij ook eens niet in de stank zaten. nouja de buurman leek het te snappen en de buurvrouw rende jankend naar binnen hoor ik de buurman een paar dagen later metzijn buurman praten dat we hadden geklaagd en dat hij er echt niks mee zou doen en wat we wel niet dachten. ze doen na die tijd dus niet meer normaal tegen ons. af en toe kan er amper hallo van af. maar het heeft wel gewerkt. ze gaan nu geregeld naar hun buren om te stoken of slaan gewoon eens een avond over. is dat nou zo moeilijk. maar goed door dit alles zit ik niet op mn gemak in deze buurt. denk er geregeld aan hoe het zou zijn als we gingen verhuizen. maarja dan weet je ook niet wat je aantreft. dus hutje op de hei haha.
nou ik kan je wel zeggen, als mijn buren het in hun hoofd halen om iedere avond in hun nieuw geplaatste terrashaard te gaan zitten stoken en mij in de rook te zetten, dat ze dat duur komt te staan.... dan bel ik echt de milieupolitie iedere keer weer opnieuw Kom op zeg ik ga niet met mooi weer, dus oostenwind in hun stank zitten
overigens woon ik hier wel heerlijk hoor. Ik zou ook nooit gaan verhuizen, ondanks de buren En het is geven en nemen. Maar als ik vind dat ze te ver gaan, dus heel laat geluidsoverlast(hele harde muziek) of stankoverlast dan zeg ik er wat van En werkt dat niet schakel ik andere instanties in... maar ik woon hier al 7 jaar en dat is nog niet nodig geweest.
wij hadden ook zoiets van we bellen de politie of wat dan ook. maar hebben het eerst via praten gedaan en ze reageerden toen goed. tenminste de buurman. maar later hoorde ik ze over ons praten. kan je vertellen dat dat echt niet leuk is. maar gelukkig zijn de achterburen wel normale leuke gezellige mensen en kunnen we daar wel goed mee. alleen nu in de wintertijd was het wat minder omdat je niet naast elkaar woont. dus elkaar eigenlijk weinig tot niet ziet. oja en toen daan geboren was hebben we voor de goede orde een geboorte kaartje gedaan naar alle buren. tenminste de naaste buren en de achterburen. achterburen zijn op kraam geweest en kaart gekregen en de kinderen hadden een leuk welkomtekening gemaakt. de buren die altijd stoken die hebben niks gedaan. niet eens gefeliciteerd toen we buiten waren om de ooievaar neer te zetten. ze kwamen toen net thuis!!! en de andere kant heeft daan een keer bewonderd toen ik hem tegenkwam en feliciteerde me. niet dat ik het nodig vind maar even een felicitatie vind ik dan nog wel zo netjes. nee ze begonnen over hun hond te praten die medicijnen moest hebben. boeiuhhh