buren? wat moet je ermee??

Discussie in 'De lounge' gestart door mabidami, 3 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moonfairy

Moonfairy VIP lid

12 okt 2007
    6.168
    1
    0
    on the moon
    Whahahaha..sorry hier moest ik wel erg om lachen!!:D

2. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wel belachelijk ja, die vliegenvangende vissen ;)

3. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Zal ik ff in je vijver springen en naar vliegjes happen voordat ik mee ga doen aan SOS Sonja, denk dat hij dan pas door heeft wat verzakken van tegels is ;)

Damn wat een zeikerd, zou een goeie voor mij zijn geweest hahahah ...

Wij hebben ook zo'n zeikerd van een buurman die altijd precies rond een uur of negen in de avond als die kleine van ons al lang en breed slaapt ineens schilderijtjes moet ophangen en dan gaat boren, mijn vriend was dit een keer zo zat dat hij de hele week toen die buurman avond dienst had gehad een dik plankje tegen de muur heeft gezet ( bij zijn slaapkamer ) en in dat plankje gaten heeft geboord net zo lang tot hij hoorde dat de buurman ze bed uitkwam, hij heeft daarna nooit meer op die rare tijden geboord ... Mafketels !

4. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    vanmiddag kwamen we onze lieftallige buurman tegen en hij zwaaide uitbundig. hihi.
    wij zitten nu allemaal grapjes te maken. vanmiddag op de markt een leuke trommel voor daan gekocht. het eerste wat we tegen elkaar zeiden was dat we de buurman wel even toestemming moesten vragen. andere mensen zitten nu ook al. haha als jullie willen seksen vraag dan eerst even toestemming. haha.
    we zien het nu maar als een lolletje. anders word ik gek.

5. brenda1978

brenda1978 Actief lid

12 okt 2009
    419
    1
    0
    noord-brabant
    hebben je vissen zich rustig gehouden meid met de pasen? :D haha

gelukkig kan je er mee lachen... anders word je er idd gek van!

6. mabidami

mabidami Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.021
    2
    38
    haha heb ze streng toegesproken,want echt het kon zo niet langer. maar luisteren hooo maar. iemand nog tips hoe ik mn vissen in bedwang kan houden. of ben ik dan misschien toch te zacht nog voor ze.

ow effies mn zoontje toedekken. word wakker is niet helemaal fit maar hij wurmt zich elke keer boven de dekens.

Deel Deze Pagina