Bijna 18 weken zwanger maar nog steeds voel ik niks. Placenta wel achter!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elisah, 16 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elisah

Elisah Niet meer actief

Ik ben voor de derde keer zwanger maar voel nog steeds niks in mijn buik! Wie heeft dit ook gehad?? Een vriendin van mij heeft zo'n angelsound en ben daar zondag even geweest en heb het hartje wel gehoord:) Mijn placenta ligt achter dus daar kan het niet aan liggen.

2. Edel

Edel Bekend lid

23 feb 2013
    794
    0
    0
    Schoten - België
    Ik heb nu wel een voorliggende placenta maar voel mijn prinsesje ook nog maar kleine twee weken. Gynaecoloog vertelde me dat ik zeker nog alle tijd had om ze te voelen tor 26- 28 weken. Vanaf dan moet ik ze dagelijks voelen.

3. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Ik voelde de eerste ook pas met 18 weken, das heel normaal!

4. Elisah

Elisah Niet meer actief

Ja maar dit is mijn derde al. De eerste voelde ik rond 22 weken pas omdat de placenta voor zat

5. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ja misschien ligt de kleine wel met de rug naar buiten toe. Denk dat het vanzelf wel komt.

Hier placenta wel voor en voelde de kleine voor het eerst af en toe met 20 weken, en toen al vrij snel regelmatig.

6. firsttimemom

firsttimemom Fanatiek lid

26 sep 2012
    1.184
    0
    0
    Ik ben zwanger van de eerste, placenta voor en voel de kleine al vanaf 17 weken, vrij snel daarna voelde manlief het ook...

Het ligt er denk ik maar net aan hoe je kindje ligt! Als ze tegen je darmen trapt, dan voel je dat denk ik helemaal niet...

Het is natuurlijk niet leuk... Maar zolang de beeb goed groeit zou ik me in ieder geval geen zorgen maken! Voor je het weet ben je 10 weken verder en voelen je ribben bont en blauw ;)

7. JoyofLiving

JoyofLiving Fanatiek lid

10 apr 2013
    2.571
    0
    0
    Dit is al mijn derde zwangerschap en met 17 weken voelde ik heeel lichtjes 2 schopjes, daarna niks meer en vandaag pas weer een paar schopjes.. Ben nu 18w4d.. Maar weet niet waar de placenta ligt

8. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Ik voelde de eerste met 18 weken de tweede met 14 weken en deze derde ook rond de 14 weken ... Denk ik ... Het waren van die twijfel achtige plopjes

Maar dat was zo zelden, ik voelde plopjes maar het was zo weinig dat ik twijfelde of het wel mijn kindje was die schopte

Pas met 20 weken werd dit regelmatiger, nu schopt deze meid echt heel weinig ! Ik voel haar duidelijk draaien in de buik maar schoppen doet ze weinig en ook echt op vaste tijden !

Misschien is jou derde ook wel gewoon een rustiger kindje als de andere twee Haha

Ook moet ik eerlijk zeggen dat ik nu met de andere twee lekker druk ben dus misschien dat het ook wel wat minder opvalt en de Zwangerschap misschien net wat meer aan je voorbij gaat misschien is dat bij jou ook wel het geval ?

9. tresje

tresje Fanatiek lid

13 jun 2011
    2.414
    0
    36
    ik had ook mn placenta achter. ik voelde pas met 19 wkn af en toe heel licht iets. pas vanaf 23 weken meer!
    ook mn derde. ik heb juist het idee dat ze dan meer ruimte hebben waardoor je minder snel iets voelt....
    mn derde kind voelde ik trouwens mn hele zwangerschap weinig.
    ieder kind is anders. misschien is dit ook niet zo'n druktemakertje

10. smiley3

smiley3 Fanatiek lid

22 mrt 2013
    3.793
    0
    0
    ergens in nederland!
    Vorige zw schap heel weinig gevoeld wel als ik me hand op de buik legde!

Mischien dat dat een idee is..?
    Als ik nu met 17 wkn kijk naar me buik zie ik het wel iets bewegen en voel ook niks (nog niet)

Denk dat het weinig uitmaakt of het je 3e is, elke zw schap is anders

11. cbertens

cbertens Actief lid

10 feb 2012
    247
    0
    0
    Ik werk 4 dagen per week al secretaresse
    Den Bosch
    Dit is ook mijn derde zwangerschap en mijn placenta ligt ook achter. Bij 17 weken vroeg de gynaecoloog of ik de kleine al voelde, maar ook ik voelde toen nog helemaal niks. Ik begon me ook zorgen te maken. Gelukkig had ik een angelsound en vond ik het hartje wel telkens heel vlot :) Pas bij 19 weken begon ik de kleine meer te voelen en pas bij 22 weken voelde ik de kleine goed bewegen. Nu (25 weken) kan ik er niet meer omheen. :)

12. Myloon

Myloon Bekend lid

7 feb 2012
    758
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn tweeling voelde ik pas met 19.3 en sinds 20 weken pas echt veel en goed (placenta's achter). Ik snap hoe ongerust je kunt zijn, maar het komt vast allemaal goed!

13. Elisah

Elisah Niet meer actief

Ik ben gelukkig niet de enige:) Misschien is dit wel niet zo'n druktemakertje idd, Hahaha. Onze oudste zoon is echt een wervelwind. Als ik mijn hand op mijn buik doe voel ik ook niks:( Zal nog wel even geduld moeten hebben. En misschien is het inderdaad ook wel zo dat we meer ruimte hebben bij een derde.

14. Mrs Hair

Mrs Hair Fanatiek lid

9 jun 2010
    3.330
    0
    36
    Jurist
    Zwolle
    Ik voelde bij de eerste al heel snel beweging, rond 15 weken... En nu ook helemaal niets, met een achterliggende placenta. Voelde me dus behoorlijk onzeker. Uiteindelijk pas rond 21-22 weken dat ik echt zeker was dat ik bewegingen voelde, en toen werd het ook al snel veel krachtiger. Nu regelmatig kermis in m'n buik... :D

15. flowerpower

flowerpower Bekend lid

7 feb 2011
    557
    0
    16
    ik ben as vrijdag 19 weken zwanger van de derde en ook nog niet sgevoeld, maar weet ook niet hoe de placenta ligt, bij de eerste lag hij voor en die voelde ik gewoon met 15 weken...... vorige week bij de vk nog hartje gehoord. ik kan me voorstellen dat je je ongerust maakt, doe ik ook.

Deel Deze Pagina