titel zegt het al: wat wilden jullie worden toen je klein was? ik wilde altijd kunstschaatser worden. nooit gedaan, maar zag er zo mooi uit op tv!
Achtereenvolgens: 1. balletdanseres 2. verloskundige 3. psychologe 4. journaliste En ik ben het allevier niet geworden!
Chirurg...! Geen idee wat me er zo geweldig aan leek, moet er nu ook echt niet aan denken hoor om dat te zijn, maar dat was wat ik altijd riep toen ik op de basisschool zat. Op de middelbare school was ik al wat bij gedraaid geloof ik ! (uiteindelijk ben ik tandartsassistente en daarna thuisblijfmama geworden )!
Dierenarts..........maar achteraf had ik niet veel zin in die lange studie, dus nu maar de assistente van de dierenarts geworden!
Ik had niet een specifiek beroep, maar ik wilde wel heel graag met baby's werken, en dat is gelukt ook, ben nu alweer 3 jaar kraamverzorgende.
Kapster! nooit geworden wel feeling voor...mijn ouders wilde niet dat ik die opleiding ging doen vanwege veel staan en weinig verdienen. dus is nooit doorgegaan
je kan beter vragen wat niet hahaha. weet het nu nog niet. nee kapster vond ik heel leuk maar dat kon niet vanwege mijn eczeem. ik vind werken in een winkel altijd heel leuk. heb ik ook veel gedaan en ben eigenlijk verzorgende ig
Haha, hier ook. Al vanaf kleins af aan al, en ik ben de opleiding diereartsassistent/paraveterinair gaan volgen, maar door medische redenen ben ik ermee moeten stoppen helaas. Dus ben niet verder gekomen dan medewerker dierverzorging niveau 3.
Ik wilde altijd kapster worden of visagiste .. Geen van beide ooit gedaan en ook geen spijt van, al mijn werkervaring ligt nu in het Toerisme en vind het het geweldigste beroep wat er bestaat .. Je komt overal ter wereld ..
Wilde van mijn 6de tot mijn 16de altijd kapster worden. Toen ik op mijn 16de mijn vervolgopleiding moest gaan kiezen wilde ik niet meer. Maar wist ook niet wat ik wel wilde en ben maar gewoon de opleiding tot apothekersassistente gaan doen. En nu werk ik al ruim 11 jaar als apothekersassistente..... Maar eigenlijk wil ik nu iets in het toerisme doen of iets in de journalistiek
Verpleegkundige.. en ik ben IT'er geworden hahaha ging van gezondheidszorgopleiding zo door naar technishe informatica.. Het leven kan raar lopen.
Politie, net als papa en mama.. Later werd het soldaat en het is uiteindelijk een baan in de verzekeringen geworden. haha