kleding met buikvet,help.

Discussie in 'De lounge' gestart door wanna be a mama, 12 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wanna be a mama

wanna be a mama Bekend lid

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Ik voel me gewoon lelijk,een slons, noem maar op. Ik heb na de zwangerschappen een buik overgehouden. Ik val wel langzaam af, maar op mijn buik blijft alles zitten. Je ziet het met alles dat ik draag... ziet et gewoon niet uit. Dus heb ik vaak ook de neiging om maar wat comfortabels uit de kast te trekken met gevolg dat ik me nog lelijker voel. Wie heeft tips? Wat voor kleding zou ik kunnen dragen dat er een beetje uit ziet? Ik probeer er vanaf te komen, maar flink sporten is geen optie, ik moet het hebben van wandelen, fietsen (weer opbouwen) en goede voeding.

2. Inge88

Inge88 Fanatiek lid

22 mrt 2011
    2.264
    0
    0
    een correctie hemd dragen onder je kleding?

3. Cathelijne1986

Cathelijne1986 Niet meer actief

A lijn jurkjes? Zijn nu overal te koop.

4. Noelle85

Noelle85 Fanatiek lid

8 jul 2013
    1.792
    493
    83
    Een wat losser vallend shirt met een mooie halslijn en dan iets van een getailleerd blazertje of vestje?

Inderdaad jurkjes/tuniekjes met een a-lijn (strak om de borst, vanaf de taille wijd uitlopend).

Juist niet te losse kleding dragen, want dan lijk je forser dan je bent :)

5. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Een corrigerend corset dragen?

Mag ik vragen waarom sporten er niet in zit?

6. Kittehs

Kittehs Niet meer actief

Hier hetzelfde probleem. Kan ook echt geen broeken meer aan want die zakken af door die pens van me. Ik draag leggings en jurkjes met hoge taille/A-lijn of rokjes met een wijd shirt, wijd vest erover.
    Maar ik had altijd al een buik en een platte kont dus altijd last gehad van afzakkende broeken, dan valt je buik erover en dat ziet er al helemaal niet uit.

7. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Hier een beetje hetzelfde probleem.
    Ik kan door lichamelijke beperking ook niet sporten. Ben gigantisch aangekomen en zie mezelf gewoon veranderen van een hippe moeder in een comfi slons moeder (wijde shirt, vesten, makkelijke schoenen) Verschikkelijk vind ik het maar niets staat leuk. Bedacht me toevallig van de week dat ik er niets meer in mijn kast is waarvan ik vind dat het echt heel leuk staat. Tja ik denk dat de enige methode afvallen is dus ben ik nu iig begonnen met flink lijnen

8. Kletskoek

Kletskoek VIP lid

7 jan 2013
    5.719
    477
    83
    Hier ook buik overgehouden aan 3 zwangerschappen. Ik draag veel blousejes die wat wijder vallen op de buik. Een goeie hoge jeans doet ook wonderen met daar iets over. Verder jurkjes met goeie hoge hakken, lijk je ook slanker door.

9. Bloem1990

Bloem1990 Actief lid

21 jul 2014
    237
    0
    0
    NULL
    Almere
    Dit :) .

10. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Daar hebben ze correctie ondergoed voor uitgevonden. Ik draag het elke dag na heel veel te zijn afgevallen en los vel heb.

11. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Ik ben zelf slank. Maar mijn beste vriendin heeft maatje meer. Zei draagt vaak een wat langer tuniek over een bvb nette strakke zwarte broek. koop ook je kleding niet te klein. liever maatje groter als te klein anders krijg je beetje rollade idee:) (geld overigens voor iedereen niet alleen mensen met een maatje meer:))

12. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    Inderdaad corrigerend ondergoed en veel buikspier oefeningen!
    Ik heb een schort over gehouden na 2 zwangerschappen en was er van overtuigd dat het nooit weg zou trekken. Ik doe nu inmiddels 1,5 maand intensief sporten en voornamelijk ook veel buikspieren en mijn buik is al zoveel minder, dat had ik noot durven dromen.

13. wanna be a mama

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Dankje voor de goede tips.
    Het sporten wil niet goed omdat ik enorm hypermobiel ben en enorme bekkenklachten heb. Teveel spierspanning is niet goed, want dan verschuift er weer wat, en te weinig is ook niet goed. Dus erg oppassen. Ja idd buikspieren trainen. Denk dat ik er maar s wat meer mee aan de slag moet.
    Wat zijn fijne correctiehempjes? Mijn ervaring is ookn beetje dat t opkruipt.

14. novaa

novaa Fanatiek lid

28 dec 2009
    3.286
    0
    36
    Ik ben zelf ook hypermobiel maar sporten helpt mij juist enorm goed. Je kunt buikspieren ook perfect uitvoeren als je hypermobiel bent. Ik zou daar toch nog eens naar kijken, eventueel samen met een fysio. Want met buikspieroefeningen kun je ontzettend veel resultaat behalen.

15. wanna be a mama

16 mei 2011
    728
    1
    16
    Ja weet ik en het is ook niet dat ik niks probeer of heb geprobeerd geloof me. Maar mijn bekken schieten er dan steeds uit en daar moet ik n week van bijkomen. Dit in combinatie met 2 kleine kindjes en een scheiding werkt gewoon ff niet.
    Daarom vraag ik ook om kleding tips en niet om sport of lichamelijke tips. Mijn therapeut zal vast weten waar ze over praat ;)

16. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Resultaat? als in? sterker worden? ja zeker
    afvallen? nee... en helaas nog eens nee ;)

3 Onzin dingen over afvallen buik!

Er zijn veel buikspier mythes, wat is wel en niet waar?

En tuurlijk... zal je ook pagina's vinden die juist zeggen dat buikspieroefeningen wel plaatselijk vet verbranden en je er wel een wasbordje van krijgt...
    Misschien zelfs wel meer pagina's als pagina's met de waarheid!
    Maar als het de waarheid is, waarom dan zo weinig echt juiste info erover? 1 ding maar.... geld...
    zolang mensen zich voor de gek laten houden, blijven de ab-rollers, hoolahoops en varianten over de toonbank gaan als zoete broodjes..

17. Starry

Starry VIP lid

6 sep 2007
    6.101
    623
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Imensa: kun je mij dan even een goed advies geven voor de juiste oefening(en) om mn buik weer plat te krijgen? Ik wil maandag beginnen met oefeningen want dan is het 6 weken na mijn bevalling. Ik geef toe dat ik voor mijn zwangerschap ook al een buik(je) had en wil het nu dus graag 'aanpakken'

18. 2jees

2jees Niet meer actief

Ik heb dat ook vreselijk!! Sommigen lopen wel gewoon zo met een strak shirtje, ik dus n iet. Weleens correctieondergoed geprobeerd maar dat is helemaal niks voor mij. Ik draag wel een strakkere/hoge onderbroek over mijn panty die lag nog ergens in de kast haah. Scheelt een stuk. Sommige kledingstukken valt het niet echt bij op maar soms.. En als ik aan de zomer denk :(

19. Imensa

Imensa Fanatiek lid

23 okt 2014
    2.463
    18
    38
    Die zijn er niet. Voeding, daar zul je het in moeten zoeken. Een buik platter krijgen doe je door vet te verliezen en dat gaat niet plaatselijk of met oef.

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63

Is aqajoggen niks,je hebt dan geen belasting zeggen ze..ik ga t in maart proberen met een whiplash bekkeninstabiliteit,,en een knie die niet geneest na operatie in november

Deel Deze Pagina