Hey hey. Las net weer ergens openbare toilet en schoot me weer te binnen dat ik maandagavond hierover een topicje had willen openen, had ik toen bedacht op een openbaar toilet. Ik ga als het even kan echt niet naar een openbaar toilet maar maandag in bubble jungle met mijn dochtertje en ik moest echt zo nodig plassen maar getver de getver wat ranzig is het soms ook he. Vraag me dan ook echt af hoe mensen dan thuis gebruik maken van hun toilet als ze het al zo vies elders achterlaten. Heb nog in de aantal toiletten gekeken die open waren voor de meest schoon ogende maar kakspetters zaten overal en moest echt ZO nodig! Houd dan ook mijn adem in en doe mijn ogen dicht, plas superrap en ga nog met broek half op de knieen die toilet uit haha maar bah zeg! Heb ook echt medelijden met de mensen die dat moeten schoonmaken. Schoot me ineens weer te binnen en er zijn nog ranzigere topics vorbij gekomen dus deze kan er ook wel bij
ik ga bijna altijd hangen boven de plee ( openbaar) tja ik pies gewoon heel snel met mn ogen dicht en zorg dat ik die dag altijd een inlegkruisje in heb zodat als ik evt geen wc papier tref ik geen natte plek in mn slip krijg. en dan mn handen even met van die antibacteriele gel en hup klaar. niet teveel bij nadenken. hahahaha
al beschadig ik mijn nieren ermee, ik ga never nooit niet op een openbaar toilet plassen. Ik heb dat ook nog nooit gedaan. brrrrrr, bel nog liever bij iemand aan of doe het in de bosjes. Ik moet er echt van kokhalsen kan er niet tegen. Is echt niet overdreven. Mijn zoontje moest een keer erg nodig plassen, wij langs de snelweg naar de wc bij tankstation, ik heb werkelijk heel mijn maaginhoud geleegd bah bah bah.
Dat hangen boven de pot heb ik weleens geprobeerd maar lukt echt niet haha. Vroeger als ik uit ging kocht ik van die tuutjes die je ook gewoon kunt doorspoelen zodat ik staand plasde hahaha.
Dit geloof ik meteen want heb hetzelfde bbrrr. Zelfs al zou het schoon zijn ga ik nog kokken haha, het hele idee van openbare toilet gewoon en dan ook nog de tijd die je erin steekt om die hele bril af te denkken met papier en intussen ruik je ineens van alles hahaha. Volgende keer je zoontje maar bij de knieholtes pakken en laten plassen buiten
met de verjaardag van ons zoontje zijn we naar euro disney geweest, dit was twee jaar geleden toen hij vier werd. Hij heeft twee keer in zijn broek geplast omdat mama nog even de bril moest poetsen met natte doekjes die ik bij me had. Moesten we helemaal terug naar de hotelkamer om een nieuwe broek aan te trekken. Hij hield het niet meer omdat ik aan het poetsen was en de wc´s daar waren niet eens zo heel vies. maar het idee dat hij met zijn handjes die wc´s vast pakt. ieuwwwwww ja en we wassen uiteraard de handjes.
Hahahaa sorry moet er echt om lachen maar wel sneu voor je zoontje, doet ie zo zijn best om het op de pot te doen plast hij dankzij mams in z'n broek. Ik heb het hier thuis al ondanks dat mijn pot glimt, mijn dochter mag er niet aan komen met de handjes want poets niet na iedere plasbeurt die pot/bril, vind het een naar idee gewoon.
ik heb altijd ALTIJD dettol doekjes bij me in de tas daar poets ik de bril mee en de knop om mee door te spoelen en daarna gewoon handen wassen en met de desinfecterende gel insmeren.. LIEVER vermijd ik de openbare toilet maar soms heeft men geen keus
Juist dat mensen erboven gaan hangen, krijg je een smerig toilet van...Ik omzeil ze ook als het even kan, maar soms moet je gewoon zo nodig dat het niet anders kan. Erboven hangen probeer ik ook, maar ik kan het nooit volhouden m'n benen gaan trillen en ik zak zo weer naar beneden... ha,ha. (ieuuuw) Even voor de geruststelling.... er zitten meer bacterien op de duwstang van een winkelwagentje dan op een gemiddeld openbaar toilet.
beneden poets ik de wc echt iedere dag en als er bezoek is geweest nog eens extra. ik zorg dat de wc schoon is al wij erop moeten. boven komen wij alleen dus die doe ik om de dag. en die wordt ook niet zo heel vaak gebruikt.
die duwstang poets ik ook met een doekje voordat ik het vastpak. Maar op die duwstang zitten geen resten poep en plas en kots en weet ik wat meer. brrrrrr
Och ja uiteraard, krijg je zo'n spettereffect van. Winkelwagenstang laat ik eerst ff lekker aflikken door mijn dochter en dan kan ik gerust winkelen. Hahaha nee getver al probeerd ze af en toe een likje te smokkelen hoor iieeuw. Nog een neurose erbij, de duwstangen van een winkelwagen Heb dat wel altijd in de bus als ik me vasthoud aan een stang dat ik mijn mouwen over mijn hand doe maar, die vieze kontkrabhanden die daar hebben aangezeten haha. En een winkelwagen duw ik weer gewoon zo hmmmz.
zelfs op het werk pak ik de handvaten van de deuren niet zomaar vast. bah bah bah. zit ik op de wc en hoor ik iemand uit de wc gaan en meteen de deur naar buiten open gaan, tja die heeft de handen niet gewassen en dan proberen zsm zelf van de wc af te gaan om te kijken welke viezerik dat was. hahahah
Juist zitten er op een duwstang bacterien die van poepresten komen... Toevallig een tijdje geleden bij dat programma Radar gezien, er was een onderzoek geweest naar de ranzigheid van openbare toiletten.... Er er schijnen dus nog smerigere plekken te zijn dan een openbaar toilet. Zoals handvat roltrap (die houd ik iig nooit vast) enz.
Ik ga dus echhhhhhttttttt niet naar een openbaar toilet..!! Getver ook ik ga over mn nek als ik sommige binnenloop..!! BRRR... Je weet niet wie er voor je op gezeten heeft BAHHHH ( btw vind t idee van die dettol doekjes wel een optie.. ) Zelfs op mn werk hou ik het het liefste de hele dag op... Gelukkig hebben wij een invaliden toilet waar alleen ik en mijn collega de sleutel van hebben dus gaan we daar...
En wat dacht je van een pinautomaat. Ieks dat vind ik pas vies. Openbaar toilet heb ik neit zo'n moeite mee eigenlijk. Als je mijn blaas gewend bent ga je overal. Ik moet heel vaak en op de meest onmogelike plaatsen naar het toilet, dus ben blij dat er openbare toiletten zijn. Ik zoek dan wel altijd naar toiletten met een toiletjuffrouw, die zijn vaak schoner. Dan hup papiertje op de bril, daarna handen wassen en klaar. Heb er niet zoveel moeite mee.
Oh ja, dat heb ik ook wel eens gehad. Op mijn vorige werk zat de heren en de damestoilet in dezelfde ruimte. Toen ik naar de wc ging was de herentoilet ook bezet. Er werd doorgetrokken en vervolgens ging gelijk de deur naar de gang open. Dus inderdaad --> geen handen gewassen. Om naar de wc te gaan moest iedereen langs de kamer van mij en mijn collega. Toen ik dus van het toilet afkwam heb ik eerst eens aan mijn kamergenootje gevraagd welke man er van het toilet afkwam, dan wist ik iig wie ik nooooooooit meer een hand ging geven. Gatverdegatver, hoe smerig, vooral mannen die hun handen niet wassen na het plassen vind ik extra smerig...
als ik echt moet dan maak ik met mijn elleboog de deur open , plas supersnel hangend boven de pot ( jaja, ik ben er 1 die het kan), trek door met mijn elleboog, doe de deur weer open met mijn elleboog en als ik buitensta smeer ik mijn handen in met desinfect, ik raak echt niks aan, bababababah