Buren

Discussion in 'De lounge' started by Que, Apr 8, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Que

Que Niet meer actief

Sorry maar even voor de mensen vinden dat ik de nare buurvrouw ben.

Ik wil daar eigenlijk maar 1 ding over zeggen.

EERST GOED LEZEN!!! DAN PAS ZEIKEN!!!

Ik vindt dat iedereen zijn of haar mening mag even maar als je idd eerst goed zou lezen dat zie je dat ik het dus wel eerst netjes hebt geprobeerd. En echt overdag horen ze mij er niet over hoor. Maar na 10 uur s avonds wil ik wel rust. Onze wekker gaat om 5 uur!!!!

2. tweemeisjes

tweemeisjes Niet meer actief

Que, ik vind je geen nare buurvrouw! heb je Topic gelezen, het intro ook goed. Maar hoe dan ook. wat er ook is/gebeuren gaat zo'n grote mond schiet je niets mee op! (container verhaal)
    Daarmee beweer ik niet dat ik geen begrip voor je heb. Zeg nou zelf, had jij dat genomen als de buurvrouw zo tegen je doet? nee toch..

Sommigen hebben nou eenmaal een bord/container voor de kop, en luisteren gewoon niet goed! Als je dan nog iets tegen ze wil ondernemen (als ze nog bananen in de oren hebben hangen) kun je altijd elders je verhaal doen. ;)
    Als de buren dan het containerverhaal vertellen, tja.. dan sta je daar. Is misschien wel ver gezocht maar zo is het wel.

3. Que

Que Niet meer actief

Ik was gewoon even pissig dat er wordt gezegd dat ik een nare buurvrouw ben of te wel een asso.

Als ik me nu anders om zou plaatsen dus als ik haar was, had ik me toch op een gegeven moment wel afgevraagd als er 2 buurvrouwen dus van beiden kanten, komen vragen of het na 10 uur wat zachter kan dan zou ik daar toch wel rekening mee gaan houden. Al probeer je in iedergeval je best maar te doen.

Het container verhaal, ze deed dit al een tijdje. Heb het met haar er wel eens op een normale manier over gehad, van joh er komen hier een hoop kleine kinderen voor bij met fietsjes en lopend, zou het niet beter zijn om je auto op de weg te laten staan. Je weet en ziet hoe hard ze hier rijden. Er rijden hier ook bussen en vrachtwagens voorbij als ze zo'n kleintje over het hoofd zien.............. Ja dat begreep ze wel, maar ook dat deed ze niet. Of probeerde het niet. Tot het gesprek met haar exman. Sinds dien laat ze haar auto op de weg staan. Heb in het begin trouwens ook nog tegen haar gezegd na de eerste keer het aangegeven te hebben, zet je auto bij mij op de oprit en maak hem dan daar schoon, sta je zelf veilig en de kids kunnen gewoon over de stoep blijven gaan. Nou dat vond ze niets........

4. lianda

lianda Fanatiek lid

Jun 6, 2007
    2,367
    0
    0
    werkt bij centerparcs
    noord babant
    Wat een ellende zeg en fijn zulke buren.
    Wij hebben naast ons een oud vrouwtje wonen en ze weet mij soms te vertellen als Keano s´ávonds heeft gehuild.
    Gelukkig vind ze het niet erg en ik heb er altijd gezegd als er iets is bel gewoon even aan en dan lossen we het op.
    Ik mag echt heel hard afkloppen dat wij hele lieve buren hebben!

5. Que

Que Niet meer actief

Wij hadden hiervoor ook geweldige mensen. Ook met 2 kinderen. 1 van 16 en 1 van 18. Maar die hoorde je bijna nooit. Ja als bij aan het bbq-en waren hihihihi ze waren vegatarisch.............;)

6. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Wij hebben ook zulke buren. Ben altijd verbaasd dat de deur niet uit de post valt. En die stampen de trap op alsof ze er door heen willen zakken.

Zeg er niks van. Hoor het snachts niet, en zolang Milan er niet wakker van wordt vind ik het prima.
    Moet ook zeggen dat die mensen er net 6 mnd wonen en we in het begin al een keer ruzie met ze gehad hebben. Vermijd ze nu liever. We zeggen elkaar gehad, en daar blijft het bij.

Share This Page