buren..

Discussie in 'De lounge' gestart door Faith88, 24 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Yukl

Yukl Niet meer actief

Wij hebben erg veel buren :D We wonen in een appartementencomplex met zo'n 200 woningen geloof ik die allemaal uitkijken op een grote binnentuin. Ieder feestje hoor je daardoor. Gelukkig zijn ze allemaal redelijk normaal. Ergens aan de overkant wonen wel een paar irritante jonge mannen die laatst met een brommer keihard door de parkeergarage heen scheurden, om 23.00 uur 's avonds. Dat klonk echt het hele gebouw door. Toen ze dat de volgende avond weer deden, ben ik mijn bed uitgesprongen en ben ik in manliefs kleren (ik kon die van mezelf zo snel niet vinden haha) naar beneden gelopen. Ik kreeg wel een grote bek van ze, maar gelukkig hebben ze het daarna niet meer gedaan ;)
    Verder is er een 1 of andere lummel die soms zijn stereo voluit draait. Dat klinkt ook door de hele tuin heen. Wat harde muziek, prima, maar ZO hard? Ik hoef echt niet uitgebreid mee te genieten hoor ;)

Gelukkig zijn onze onder-, boven- en zijburen wel heel fijn :) Alleen onze onderburen hebben wel eens een feestje, maar ze houden altijd heel goed rekening met anderen. Zo laten ze na 22.00 uur geen mensen meer op hun balkon (want dat veroorzaakt het meeste aan overlast).

Al met al woon ik hier fijn want ik besef me dat het echt 100 keer erger kan :)

Deel Deze Pagina