Buren

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door pattyxx, 15 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Je hebt leefgeluiden en leefgeluiden.

Als mijn buurvrouw met hakken over de laminaatvloer loopt, dan hoor ik haar. Echter ze loopt vrijwel altijd op haar sokken/sloffen en wij ook.

Als de kinderen of wij met onze schoenen de trap op en aflopen, of rennend erop denderen, dan horen de buren het. Echter, wij lopen altijd op sokken, dus hoor je dit vrijwel nooit.

Als mijn buurvrouw haar zoontje elke dag om 5 uur wakker is en deze herrie laat maken zou ik er echt wel wat van zeggen. Ook bij een driftbui om 6 uur, of bij het weggaan de voordeur dichtslaan.

Ik denk dat je gewoon eens goed met de buren om de tafel moet zitten. Waar hebben zij precies last van en hoe laat. Wat valt wel onder normaal leefgeluid en wat niet. Alles voor 7 uur sochtends eigenlijk niet, dus daar zullen jullie naar moeten kijken.
    Je zegt zelf dat je partner en dochter luidruchtig zijn en dat je je dochter zachter probeert te laten doen. En je partner dan??

2. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Zondagochtend vanaf 5 uur...wauw....

Als jouw dochter op zondagochtend om 6 uur een driftaanval krijgt en krijst en schreeuwt en jij kiest ervoor om haar te laten uitrazen? Ik sta ook aan je deur en geloof ook niet dat ik nog erg aardig zou zijn. Jij klaagt over je klagende buren maar de overlast ligt bij jou.

3. An79

An79 Fanatiek lid

8 jun 2015
    1.092
    575
    113
    Lastig als het zo gehorig is! Ik was blij dat we weer thuis waren, na een week in een hotel. Continu het gevoel om op eieren te moeten lopen. Mijn dochter had een oorontsteking en heeft behoorlijk gehuild 's nachts.
    Dit is voor jullie, maar ook voor je buren erg vervelend. Ik kan me voorstellen dat ze het op een gegeven moment wel zat zijn, want 5.00 uur is gewoon nog midden in de nacht. Vooral van je man zouden ze natuurlijk helemaal geen last moeten hebben en ik zou je dochter inderdaad tot een uurtje of 7 proberen zoet te houden met de t.v. oid.

Deel Deze Pagina