Hallo allemaal Ik spaar Ferrero verrassingsei poppetjes. En dan bedoel ik de hartplastic poppetjes die af en toe inzitten. Zoals bijvoorbeeld die kaboutertjes, of krokodilletjes of nijlpaarden, dit zijn hele bekenden. Maar er zijn veel meer verschillende series uitgebracht en er komen elk jaar nieuwe series bij. Nu is mijn vraag, mochten jullie poppetjes hebben liggen, of van de kids die er niet meer mee spelen, of toevallig in die doos op zolder van vroeger( ze worden al uitgegeven vanaf het jaar 1970 )....wil die dan aan mij denken? Ik zou er erg blij mee zijn, mis nog heel veel poppetjes van heel veel series. Ik bedoel dus echt de plastic poppetjes, en niet de inelkaarzet speelgoedjes. Puzzeltjes zijn ook welkom. Heel erg bedankt voor het kijken
wow..d ie spaarde ik vroeger ook... heb ze alleen met de verhuizing paar jaar geleden weggegooit... kwas toen te oud vond ikzelf( 14... hehehe) zonde... anders had ik nog wel een heeeele boel voor je...
hihi dat is jammer. Maarruhh geloof mij, er zijn echt heel veel mensen die het sparen hoor, in verschillende leeftijden, dit wist ik ook niet, maar daar kwam ik achter toen ik een verrassingseierenbeurd bezocht, leuk hoor. Hihi ja daar denk je als 14 jarige (toen ) natuurlijk heel anders over dat deed ik toen ook, ben net weer een jaar of vier bezig.
ik moet zeggen dat je daar later pas achterkomt he, ik had ook alles weggedaan van vroeger, en nu denk ik stom stom stom, want aan die oude is nu zo moeilijk te komen.
hahahahaha !!!! de mijne zijn niet zo oud ben in 86 geboren denk dat die van mij zo van 1992 zijn begonnen... maja... idd daar denk je dan nier aan, maar misschien idd andere dames hier die ze nog wel hebben
pffff heb nog een hele doos vol bij mijn oma staan. ik weet niet of die poppetjes er tussen zitten. Heb natuurlijk wel veel van dat in elkaar zet speeltjes die er in zaten. Maar zal is kijken wat ik kan vinden. Ik doe er toch niet mee Zo heb ik ook nog een hele doos vol met Mac Donalds speelgoed. Leuk voor mijn dochter haha Kan ze volgend jaar mee op koninginnendag staan