Nou das dan ook lekker! Toch zou ik persoonlijk voorzichtig zijn, zoals het nu klinkt, zijn het best aso's, en wie weet wat zij doen als je de politie belt. je geeft aan dat waarschijnlijk jullie, de enige directe buren, de enigen zijn die er het meeste overlast van hebben, dus voor hun is de link dan snel gelegd als de politie aan hun deur staat. Dadelijk krijg je zo'n geval als je wel eens op tv ziet van die uit de hand gelopen burenruzies. Ik weet niet hoe jullie contact onderling verder is, misschien valt er wel te praten met hun als je het op een 'zachte' manier probeert? Ik zou een balfhond lenen van iemand en zorgen dat die de hele nacht in de tuin zat te blaffen (lekker kinderachtig van me he), als mijn pogingen tot praten niks opleverden, en als ze dan commentaar hebben keihard zeggen: ja lekker he, dat moeten wíj dus dag in dag uit aanhoren... Succes iig.
dit is de laatste keer dat ik reageer vind het maar zielig hoe jullie over imand oordelen die je niet kent heb het idee dat jullie niets anders hebben te doen,dan maar alleen een oordeel over mensen hebben.
Gezellig hier, burenruzie op het forum? Hou het gezellig. Tonia: ik wil niet vervelend doen, maar jouw spelling...tjeetje...zou er niet teveel mee te koop lopen. sorry dames, ben soms een beetje shagrijnig, zou de warmte wel zijn