meisjes uigemergeld in huis aangetroffen..

Discussie in 'De lounge' gestart door Saraah, 26 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    Uitgegeven: 24 juli 2006 07:57

AMSTERDAM - Twee Amerikaanse uitgemergelde meisjes die naar eigen zeggen alleen aten als hun vader niet op zakenreis was, zijn vrijdag in het ziekenhuis opgenomen nadat de politie hen in een vergevorderd stadium van uithongering had aangetroffen. Dat heeft de politie zondag bekendgemaakt.

"Het is het ergste geval van ondervoeding dat ik ooit heb gezien", zei politieagent E. Bastian en voegde eraan toe dat de meisjes van 6 en 7 jaar die werden gevonden in de kelder van hun ouderlijk huis in Wichita in de staat Kansas eruit zagen alsof ze uit een concentratiekamp kwamen.

De stiefmoeder van de meisjes, die met haar eigen gezonde en weldoorvoede kinderen boven in hetzelfde huis woonde, werd meegenomen voor verhoor. Hun vader, die weg was op zakenreis, zou bij terugkomst eveneens worden ondervraagd.

Tip

Sociaal werkers ontdekten de meisjes na een tip, en schakelden de politie in. De meisjes vertelden de politie dat ze alleen aten als hun vader thuis was, wat niet vaak was. De meisjes worden overgebracht naar een pleeggezin als ze in het ziekenhuis zijn aangesterkt.

Bron: www.nu.nl

toch verschrikkelijk... :(

2. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Wat is dit nou weer voor een raar verhaal! Zou je ze niet.....arme meisjes. Ik begrijp het niet, hoor. Sommige mensen zijn echt geen kinderen waard...

3. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    heel erg
    hoe kan je dat nou doen
    zo jong nog

4. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    en dat terwijl haar eigen kinderen WEL gewoon te eten kregen :(
    die vader had toch ook wel door dat wanneer hij daar kwam, zijn kinderen ongelooflijk DUN waren?>

5. Niet meer actief

hoe kun je het. echt niet normaal gewoon

6. sim

sim Niet meer actief

walchelijk! in zo'n welvarend land als amerika, dan ben je als ouder echt ziek! en ja ook de vader is hier net zo schuldig aan, je ziet heus wel ook al kom je niet vaak thuis dat je kinderen broodmager worden, en je stiefkinderen niet! lijkt wel een enge film dit!
    waar is de moeder van die meisjes?

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    ik dacht dat dat een sprookje was assepoester en haar stiefmoeder en zusjes

maar wat ik zie het bestaat echt :(

ik snap zulke mensen niet hoor bah bah bah en altijd is het kind de dupe

mag ik haar (stiefmama) een jaartje zo behandelen?

8. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    :confused: :confused: :confused:
    Jeetje, wat je allemaal wel niet hoort tegenwoordig.
    Wat zijn er toch zieke mensen in de wereld! :(

9. mouschy

mouschy Fanatiek lid

30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Oh wat erg dit! dat het gewoon KAN niet te geloven toch?! en in een kelder :evil: opgesloten zitten zonder iets te eten. Ik hoop dat die stiefmoeder een pittige straf krijgt. Achterlijk voor woorden dit...

10. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    T is te hopen dat haar eigen kinderen ook worden afgenomen. Als je zo ziek bent verdien je het niet dat je je eigen kinderen wel mag houden. En wat de vader betreft, dat is net zo erg, je ziet het toch als je kinderen zoveel afvallen?

11. Niet meer actief

WTF???? Dit is toch niet meer normaal vandaag de dag??? Wat erg! Gelukkig dat ze die tip serieus genomen hadden, moet er niet aan denken hoe het zou zijn afgelopen met die meisjes. Die zijn psychisch getekend voor de rest van hun leven!

12. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

21 mrt 2006
    1.632
    0
    0
    hutje op de hei
    dat is toch schandalig

ik heb er geen woorden voor

13. Chanel

Chanel Bekend lid

19 mrt 2006
    761
    0
    0
    Amsterdam
    Wat erg zeg voor die meisjes, hopen komen ze nu in een beter thuis te recht.

14. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik krijg gewoon een brok in mijn keel van dit soort dingen!! afschuwelijk!! wat een idiote mensen zijn dat zeg!! bah word er helemaal kwaad van!!!! :evil:

Deel Deze Pagina