Wat is voor jou/jullie een nummer met herkenning of betekenis? Bij mij is dat het masker van Nick en Simon Nick en Simon - Het Masker - YouTube Waarom? omdat onze relatie een paar diepe dalen kende en nog kent, door depressie, adhd, verslaving. en dit nummer voormij zo herkenbaar was.. gelukkig bovenop gekomen en nu weer gelukkig samen. enzoheb ik er meerdere maar dit is er 1 die veel betekend. kom maar op!
Blof - Zo Stil (Single + Lyrics) - YouTube Bløf met Zo Stil... Omschrijft mijn gevoel wat ik had na het overlijden van mijn moeder en ook op de manier waarop ze gegaan is.. (We waren over haar aan het waken toen de waker koffie ging halen beneden is ze 'vertrokken'..) vind de duitse versie nog mooier trouwens
Rihanna - Stay Rihanna - Stay feat. Mikky Ekko ~OFFICIAL LYRICS VIDEO~ - YouTube Warom? Het beschrijft mijn gevoel bij het verlies van onze bull, klinkt misschien raar, maar ik voel me schuldig, ik heb het gevoel dat ik ons manneke in de steek heb gelaten En dat terwijl het voor hem geen leven was wat hij had en nog zou hebben