vriend ten huwelijk vragen.

Discussion in 'De lounge' started by teigetje1, Sep 19, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. teigetje1

teigetje1 Fanatiek lid

Jun 18, 2009
    2,299
    116
    63
    Zuid-oost brabant
    Ik en mijn vriend zijn nu ruim 6 jaar samen. We hebben 2 prachtige kinderen (en een derde is welkom). En nu nog steeds zijn wij supergelukkig met elkaar en op ons gezinnetje.

Nu weet ik dat hij best wel wil trouwen met mij en heeft dit mij wel eens gevraagd, weet je wel gewoon van: goh schat wil je met me trouwen ;).

Ik zit er al een langere tijd over te dagdromen om ons getrouwd te zien, en begint het ook zo links en rechts te kriebelen bij mij. Aangezien mijn vriend binnenkort jarig is zit er serieus over te denken om hem ten huwelijk te vragen.
    Hij is op een zondag jarig en ik wil iig een romantisch iets organiseren op zaterdagavond (kids gaan dan lekker naar opa en oma). Alleen ik ben zo slecht in het bedenken van ideeen.

Dus nu mijn vraag, hoe zijn jullie ten huwelijk gevraagd, of hebben jullie je man ten huwelijk gevraagd?

2. Adorable

Adorable Fanatiek lid

Dec 20, 2008
    2,601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    ooooh wat ontzettend leuk dat jij DE vraag gaat stellen, nog geen ervaring net aanzoekjes maar ik wil je wel ff succes wensen! ontzettend gaaf zeg!

3. tijdvoormezelf

tijdvoormezelf Niet meer actief

Wat zijn z'n interesses of hobby's? Misschien dat je daar iets mee kunt doen. Ik noem maar iets geks: stel hij houdt heel erg van strsndwandelingen dan kun je hem in de auto zetten, blinddoeken en naar t strand rijden. Heb je daar iets voorbereid ( met hulp evt) en dan kun je hem dar vragen.
    Zou uitgaan van wat hij leuk vindt

4. clijntje

clijntje Bekend lid

May 13, 2012
    759
    0
    0
    Docente
    Bij Nijmegen
    Mmmm dat is leuk om te doen!!
    Ik ben gezellig met hem naar een restaurant gegaan, gewoon omdat het gezellig was, dacht ik...
    En met het brengen van mijn pannenkoek staat daar een doosje op, hij gaat naast het tafeltje op zijn knieeen en vraagt mij ten huwelijk.
    Dat was zo overweldigend en romantisch!
    Na mijn ja...was het hele restaurant euforisch!
    Daarna vuurwerkijsje ;)

Ik snap dat dit niet is wat jij wilt doen...maar word er nog steeds heel gelukkig van!

Succes..en vooral..geniet!! :)

5. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Wij zijn zelf niet zo van de cliches, dus een romantisch diner bij kaarslicht en dan DE vraag, zou echt niks zijn...
    tis maar net wat bij jullie past of wat hij leuk vindt.
    Ik ben zelf ten huwelijk gevraagd dmv een taart. Er werd op een vrije dag een taart bezorgd, echt zo'n mega grote slagroomtaart bezaaid met hartjes en "ik hou van jou's", roze en lekker over de top en daarop mn chocola geschreven: "..., wil je met me trouwen?"
    Toen hij belde met de vraag of ik inmiddels al wat had ontvangen met de post zei ik enkel: JJJAAAAA!!!! Ik wil!!

Dag erop de ouders langs laten komen en bij de koffie de taart bij wijze van verrassing geserveerd!:)

6. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Youtube staat VOL met huwelijksaanzoeken :) Misschien kan je daar wat leuks vinden?

Iig, laat iets weten als je wat hebt, en wat het geworden is ;) En vooral: of ie ja zei :D Super leuk !!

In mijn geval zou ik het leuker vinden moest m'n vriend op de knie gaan ipv ik hem vragen ;) maar dat is persoonlijk uiteraard, veel succes in je zoektocht! Lijkt me helemaal niet gemakkelijk !

7. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    ik wacht ook nog steeds op een aanzoek....
    ooit hem gevraagd door een shirt aan te doen bij onze dochter met de vraag ""papa wil jij met mama trouwen ?""

Zijn antwoord: Wel ooit maar nu nog niet en ik vraag jou wel!
    Dus dat was even een flinke tegenvaller :( en zal maar geduldig moeten wachten....

8. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    België
    Bah wat erg :(

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Oh kleintje88, dat lijkt me echt zo rot :(

Ik ben ten huwelijk gevraagd in de Efteling :) Arme jongen had alles uitgedacht bij een bloemenperkje maar er niet bij nagedacht dat er geen bloemen stonden in de winter :') Maar ik was toch heeel erg blij!

10. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Meen je?!

11. BabyR

BabyR Fanatiek lid

Dec 18, 2011
    2,009
    5
    38
    Ahhh wat een domper!

12. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ach ja het was ook geen nee maar een "nu nog niet"
    En hij wil mij vragen.. En ik overviel m een beetje...

13. Taliada

Taliada Actief lid

May 29, 2012
    366
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb mijn man op zijn verjaardag gevraagd. Hij is gek op gevulde speculaas en had daarop groot wil je met mij trouwen geschreven. Die hield ik voor zijn gezicht toen hij wakker werd.

14. BabyLovley

BabyLovley Actief lid

Jan 21, 2009
    144
    0
    16
    https://www.facebook.com/nnnails.nl
    West- Brabant
    Ohww wat leuk..!! :D

Hoe reageerde hij daarop? Ik ga er van uit dat hij ja zei. Maar wat was zijn eertse reactie?

Meid, ik wens je heel erg veel succes..!! Wanneer is je ventje jarig? (IVM het weer/ seizoen)
    Zijn jullie meer buiten of binnen mensen?

Zelf heb ik geen ervaring met een aanzoel. Ik wacht nog steeds :p..

15. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant
    Mijn man en ik hadden een hele drukke periode achter de rug en hadden veel langs elkaar heen geleefd. Dus op een donderdag begin april 2009 hadden we afgesproken de avond samen vrij te houden en ik zou voor een lekker maaltje zorgen.
    Ik had al wel vaker bedacht dat aangezien mijn vent mij niet vroeg dat ik maar de stoute schoenen aan moest trekken.
    Die donderdagmiddag kreeg ik ineens de kriebels...
    Ik heb een supergrote bos rozen gekocht, heerlijk gekookt.
    Toen het eten op tafel stond zij ik oh... ben nog iets vergeten...ben naar de garage gelopen, heb de rozen gepakt, ben terug naar de kamer gelopen, ben op mijn knieen gaan zitten en heb hem ten huwelijk gevraagd...hij werd helemaal emotioneel en zij ja graag hahaha...en dat terwijl het voor hem eigenlijk allemaal niet zo hoefde...Inmiddels zijn we alweer 2 jaar heel gelukkig getrouwd :D

Veel plezier en succes met voorbereiden!

16. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Ik ben letterlijk door m'n knieën gegaan in een hotelbar, tijdens een uitje met vrienden. Was totaal onverwachts en niks voor ons zo openbaar maar blij dat ik het gedaan heb...de ober kwam er nog met een kaars bij staan :D

Volgende week zijn we een jaar getrouwd :)

17. sweetamber

sweetamber Fanatiek lid

Nov 6, 2008
    1,271
    1
    0
    apothekersassistente
    Ik ben op het strand in Miami ten huwelijk gevraagd, dus daar heb je niets aan, sorry.
    Maar vond het wel heel romantisch, aan het eind van een hele mooie reis door de USA (wat nog steeds ons favoriete land is)

Heb je al wat goeie ideeën opgedaan???
    Ben benieuwd en ik vind je heel stoer dat jij hem gaat vragen...

18. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

Jan 9, 2010
    7,063
    90
    48
    Noord-Brabant
    mijn nicht is de 15e ten huwelijk gevraagd, ze gingen naar de bioscoop en daar heeft haar vriend geregeld dat er op het scherm een foto van hen kwam te staan met de vraag of ze met hem wilde trouwen.. staat op internet en in de krant en al nu! wel leuk om te bewaren haha

kijk maar eens op klik uden ofzoiets. of het brabants dagblad daar stond het ook in

19. linnie83

linnie83 VIP lid

Dec 20, 2007
    5,436
    0
    0
    sociaalpedagigisch werker
    Dat was hier precies zo. Hij wil het echt zelf vragen. Dus wacht geduldig af ;)

20. Annemiek1975

Annemiek1975 Fanatiek lid

Aug 3, 2008
    2,165
    0
    0
    Filiaalleidster
    Neerkant

Share This Page