Hoi meiden! Zat bij het topic "Show je woonkamer" en wat een leuke huizen allemaal zeg! Bij ons is het een bij elkaar geraapt zooitje hahaha. Heeft iemand ideeen wat ik kan doen met onze vensterbank? Vindt hem zo leeg en kaal? Hier komt ie
mooie lantaarns , bos bloemen, mooie vazen/windlichten met van die steentjes zeg maar wat hee is dit trouwens in houten ?
Misschien 2 wat hogere/ grotere potten met een plant erin. En wat kaarsen/ kandelaars. En wij hebben zelf nog een lamp in de vensterbank staan, van Action. Deze: View attachment 174943 Maar dan heb ik met een zwarte lampenkap. Bij bijvoorbeeld Leen Bakker heb je ook allemaal leuke dingen te koop dat je in de vensterbank zou kunnen zetten. Genoeg keus wel.
Ik zou bij de dichte ramen twee hoge potten doen met iets leuks erop, ertussenin een leuk bloemstukje of een kandelaar ofzo, die twee potjes zijn ook leuk hoor, Die kunnen ook leuk aan de rechterkant, samen.
2 hoge potten of van die konische vazen waar je met elk jaargetijde/feest iets anders leuks kunt doen. Als je die neemt met zo'n gaatje onderin, dan kun je er met kerst bv lichtjes in doen.
Ik zou er ook wat hoogs neerzetten. Breekt de boel een beetje. Evt. Siergordijnen met een lekker kleurtje aan de zijkanten maakt de wand ook minder 'kaal'
Is dit trouwens het raam van de voorkant of van de achterkant (achtertuin). Vind dat plakplastic altijd zo jammer. Maar dat moet je natuurlijk zelf weten.
Van de voorkant. De huizen staan hier dicht op elkaar en iedereen kijkt altijd zo lekker naar binnen hahaha. Dus vandaar..
@Sakinah; Nee is in Almere.. @all; thnx voor het meedenken. Ik ga eens kijken voor hoge dingen.. Conische vaas is ook een leuk idee! Ben alleen niet zo crea in het vullen ervan hahaha.
Wij hebben ook zo'n lastig raam Zo'n hele grote hoge dat opgedeeld is in 3en (middelste is het breedst) Nu, vorige week huiskamer verbouwd, heb ik links en rechts een hoge pot met een plantje wat goed tegen de hele dag zon kan. En in het midden 2 theelichthouders zilverkleurig (bolvormig met heldere kraaltjes) Kijkt best gezellig eigenlijk. Zou haast mn Inn-betweens niet meer ophangen haha! (buitenkant een screen voor de zon) Want het plafond is nog niet helemaal klaar dus nog geen gordijnen opgehangen. Straks in oktober ofzo dan iets met pompoenen?
Ik heb er nu zand en kaarsen in zitten. Van de zomer zeg maar. Met carnaval vul ik ze met confetti en serpetines, met kerst lichtjes en ballen en met pasen stro en paaseitjes en ga zo maar door.
Ik heb 5 orchideen dus genoeg opvulling hahahaha. Zo'n grote vaas kan je ook vullen met een nep orchidee, hier in het tuincentrum verkochten ze al die dingen gewoon los. Die van mij staat op de grond, maar bij jou kan hij best in het raam. Ik heb ook nog een witte lantaarn met een uitgesneden hart erin staan.
Leuk! Ik denk dat een grote vaas door de vensterbank zakt Wij hebben deze vensterbank over de bestaande geplakt (die is 1/3e van onze vensterbank nu) Ik heb al wat ideen! Nu wachten op geld en dan alles inslaan
ik heb nog wel een kat voor je ze is gesteriliseerd en ligt graag in de vensterbank verder zijn die grote vazen inderdaad wel een leuk idee je kan ook altijd even bij de action kijken, die hebben ook vaak leuke goedkope spulletjes staan, kun je nog eens afwisselen
Action is een idee ja! Ik heb wel eens een grote vaas gehad en die kostte 30 euro! Laat me vriend hem vallen Sindsdien geen grote vaas meer gekocht hahaha. Maar Action zal vast goedkoper zijn dan een tuincentrum waar ik het had gehaald.
ja echt wel!!! ik had er laatst een vaas voor 4,49 van 60cm ik helemaal blij heb heel veel dingetjes van de action, hele rommelkast vol, kan ik af en toe afwisselen