Hallo dames, Mijn dochtertje is helemaal wild van schminken. Met carnaval en overal waar we komen wilt mw geschminkt worden. Ik vind het zelf ook leuk om te doen en nu wil ik me eens wat meer in verdiepen. Heb 2 boeken aangeschaft om te beginnen met schminken, wat makkelijke voorbeelden erin en tips en trucs. Maar nu het belangrijkste; De schmink zelf! Wie van jullie schminkt en welke schmink gebruik je ervoor en wat vind je fijn en juist niet. Graag zou ik jullie verschillende meningen horen? Alvast bedankt!
Ik doe het niet vaak maar heb wel schmink in huis. In heb die van grimas en ben daar erg tevreden over. Nog nooit huidreacties daarop gehad bij kindjes en makkelijk af te wassen.
Superstat of grimas is het beste! Superstar moet je wel iets 'natter' maken dan grimas. Ik heb ooit een schmink cursus gedaan, was super leuk!
Ik gebruik ook grimas inderdaad. Van partyexplosion heb ik nog nooit gehoord. Grimas is in verhouding helemaal niet duur. En vooral als je het gewoon voor eigen gebruik doet, is zo'n kleurenpalet ideaal. Een tip, als je niet tevreden bent over het eindresultaat, veel glitters en glimmers erop, dan is het alsnog 1 groot feest.