Ik las net op het nieuws dat ze bekend heeft. Echt verschrikkelijk ze heeft de 4 baby's na de bevalling omgebracht. Ik kan maar niet begrijpen hoe iemand zoiets kan doen en dan nog wel 4 keer. Dan moet er toch iets niet in orde zijn in haar hoofd. Verder wordt niets gezegd over de eventuele verwekkers. In en in triest.....
ik zag het ook, maar wat me opviel was dat er gezegd werd dat er ook nog niet duidelijk was of de kindjes voldragen waren. Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat deze kindjes te vroeg geboren zijn en niet levensvatbaar waren, en dat ze ze graag bij zich wilde houden.(in die koffers) Tja ik roep maar wat, wat het echt is dat zullen we volgende week wel horen denk ik. Verder is het wel raar dat ze niet bij een vk liep ofzo.
Diep, diep triest.. Ik kan er echt niet bij. Ik zal deze 'zaak' zeker blijven volgen, al zal ik het nooit echt begrijpen wat de verklaring ook moge zijn denk ik..
Ik denk dat ze echt een flinke psychische stoornis heeft ofzo, want ieder normaal denken en voelend mens zou zoiets echt nooit voor elkaar krijgen.
Zo raar is het niet dat ze niet bij een VK liep, ze was toch al niet van plan om de baby's te houden en zo'n persoon doorloopt een zwangerschap niet hetzelfde als ons.. Die liefde en geborgenheid voelde zij niet voor haar kleintjes..
Ik kan me niet voorstellen dat schopjes van JOU kindje in Jou buik je niks kunnen doen. Oke tot de 15-20 weken kan je het nog ontkennen tegenover jezelf... maar daarna?!?
Ja maar niet elke psychische stoornis is voor medemensen makkelijk te herkennen. Je hebt toch ook wel eens dat mensen 'ineens' zelfmoord plegen, terwijl echt niemand het had zien aankomen? Denk dat dit net zoiets is, alleen dan niet met een depressie maar met schizofrenie ofzo.
Daar heb je dan weer gelijk in. Maar zo'n iemand verdiend het gewoon om opgesloten te worden. En om niet meer een 'normaal' leven te lijden.... Opsluiten die handel!
Wat ik me ook ineens afvraag nu: zou ze ook echt een hekel aan baby's/ kinderen hebben gehad? Als er een kennis of vrienden van haar een baby kregen en ze ging op kraamvisite, zou ze dan een hekel aan het kind hebben gehad? Of zou ze het leuk, lief en schattig hebben gevonden?
Ze is niet goed en deze zwangerschap kun je niet vergelijken met een kindje wat gewenst is. Voor de baby's heel triest, maar voor deze vrouw ook heel triest dat het zover heeft moeten komen. Hopelijk krijgt ze de juiste hulp, denk niet dat ze gewetenloos is.. Het is een psychische aandoening en vanuit deze aandoening heeft ze gehandeld..
Van mij mogen ze ook als straf geven dat ze gewoon nooit meer kindjes mag krijgen(baarmoeder verwijderen ofzo). Of ben ik nu heel hard? onskleintje: ik dacht te gelezen te hebben dat ze wel voldragen waren en ze ze echt "bewust" heeft omgebracht na de geboorte
eehhh... wat ik me dan allemaal afvraag.. Heeft zij dan bewust geen anticonceptie gebruikt? En wisten die partners ook van niks? Zagen die haar nooit meer met een dikke buik rondlopen bijv? En welke psychische aandoening heeft ze dan? En (dit wil ik niet eens weten denk ik), hoe heeft ze de kindjes omgebracht?