Friezin bekent moorden 4 baby's :(

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door vruchtje24, 13 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik las net op het nieuws dat ze bekend heeft. Echt verschrikkelijk ze heeft de 4 baby's na de bevalling omgebracht:$:(. Ik kan maar niet begrijpen hoe iemand zoiets kan doen en dan nog wel 4 keer. Dan moet er toch iets niet in orde zijn in haar hoofd. Verder wordt niets gezegd over de eventuele verwekkers.

In en in triest.....

2. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik zag het ook, maar wat me opviel was dat er gezegd werd dat er ook nog niet duidelijk was of de kindjes voldragen waren. Het zou natuurlijk zo kunnen zijn dat deze kindjes te vroeg geboren zijn en niet levensvatbaar waren, en dat ze ze graag bij zich wilde houden.(in die koffers) Tja ik roep maar wat, wat het echt is dat zullen we volgende week wel horen denk ik. Verder is het wel raar dat ze niet bij een vk liep ofzo.

3. Sjors82

Sjors82 Niet meer actief

Diep, diep triest.. Ik kan er echt niet bij. Ik zal deze 'zaak' zeker blijven volgen, al zal ik het nooit echt begrijpen wat de verklaring ook moge zijn denk ik..

4. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Pff, ik kan dit gewoon niet begrijpen. Ik heb zoveel vragen die ik die vrouw zou willen stellen!

5. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    verschrikkelijk.... heb er even geen andere woorden voor...

6. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Die vrouw is echt ziek!

7. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Geef haar maar een lekkere hoge straf! Dan kan ze het eindelijk voelen.

8. Fullhouse1981

Fullhouse1981 Fanatiek lid

8 jun 2010
    1.903
    0
    0
    Oosten van het land
    @waardevol
    ik denk dat dat geen bal uitmaakt. Ik bedoel ze heeft al geen geweten/gevoel. (snappie)

9. 4days

4days Niet meer actief

Ik denk dat ze echt een flinke psychische stoornis heeft ofzo, want ieder normaal denken en voelend mens zou zoiets echt nooit voor elkaar krijgen.

10. Mowtom

Mowtom Fanatiek lid

22 aug 2006
    3.530
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster kdv
    Omg eindhoven
    Terwijl ze toch "normaal" door het leven ging.....zoals je hoort op tv enz.

11. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Zo raar is het niet dat ze niet bij een VK liep, ze was toch al niet van plan om de baby's te houden en zo'n persoon doorloopt een zwangerschap niet hetzelfde als ons..
    Die liefde en geborgenheid voelde zij niet voor haar kleintjes..

12. rjdn12

rjdn12 Fanatiek lid

14 jan 2010
    1.810
    1
    38
    Ik kan me niet voorstellen dat schopjes van JOU kindje in Jou buik je niks kunnen doen:$. Oke tot de 15-20 weken kan je het nog ontkennen tegenover jezelf... maar daarna?!?

13. 4days

4days Niet meer actief

Ja maar niet elke psychische stoornis is voor medemensen makkelijk te herkennen. Je hebt toch ook wel eens dat mensen 'ineens' zelfmoord plegen, terwijl echt niemand het had zien aankomen? Denk dat dit net zoiets is, alleen dan niet met een depressie maar met schizofrenie ofzo.

14. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Daar heb je dan weer gelijk in. ;)
    Maar zo'n iemand verdiend het gewoon om opgesloten te worden. En om niet meer een 'normaal' leven te lijden....
    Opsluiten die handel!

15. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat ik me ook ineens afvraag nu: zou ze ook echt een hekel aan baby's/ kinderen hebben gehad? Als er een kennis of vrienden van haar een baby kregen en ze ging op kraamvisite, zou ze dan een hekel aan het kind hebben gehad? Of zou ze het leuk, lief en schattig hebben gevonden?

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    Dat vroeg ik me ook al af :(

17. jimmy

jimmy Bekend lid

14 jul 2006
    757
    0
    16
    Fryslan
    Ze is niet goed en deze zwangerschap kun je niet vergelijken met een kindje wat gewenst is.
    Voor de baby's heel triest, maar voor deze vrouw ook heel triest dat het zover heeft moeten komen.
    Hopelijk krijgt ze de juiste hulp, denk niet dat ze gewetenloos is..
    Het is een psychische aandoening en vanuit deze aandoening heeft ze gehandeld..

18. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.192
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Van mij mogen ze ook als straf geven dat ze gewoon nooit meer kindjes mag krijgen(baarmoeder verwijderen ofzo). Of ben ik nu heel hard?

onskleintje: ik dacht te gelezen te hebben dat ze wel voldragen waren en ze ze echt "bewust" heeft omgebracht na de geboorte:(

19. adi

adi Niet meer actief

eehhh... wat ik me dan allemaal afvraag.. Heeft zij dan bewust geen anticonceptie gebruikt? En wisten die partners ook van niks? Zagen die haar nooit meer met een dikke buik rondlopen bijv?

En welke psychische aandoening heeft ze dan?
    En (dit wil ik niet eens weten denk ik), hoe heeft ze de kindjes omgebracht? :(

20. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    blijft een gruwelijk verhaal... en dat maar liefst 4 keer.....pfff..vreselijk!

Deel Deze Pagina