http://www.pixum.nl/welcome/gg_100fp/?a ... b&n_sess=1 Hier krijg je 100 foto's gratis afgedrukt, je betaald alleen 3.50 verzendkosten. (is eenmalig) Gr Vera
Ik vind dit een beetje een vaag iets, de zo gezegde kleine lettertjes: *100 gratis foto afdrukken - excl. verzendkosten - werken als volgt: nieuwe klanten krijgen automatisch 4 x 25 gratis afdrukken als welkom cadeau. De bonus wordt bij de eerste vier bestellingen van de formaten 9cm, 10cm of 11cm automatisch in de winkelwagen afgetrokken. U betaald verzendkosten - vanaf 1,99 Euro voor fotoafdrukken en 3,90 Euro voor posters en funproducten. Betekend dit nou dat je gelijk 100 gratis foto's kan bestellen of moet je eerst 4 keer een bestelling doen?!? Of ben ik nu iets minder slim dat ik het niet helemaal volg ? Heb jij de bestelling al gedaan Vera?
ik lees het ook zo, bij je eerste 4 bestellingen krijg je elke keer 25 foto's gratis. dus volgens mij betaal je niet alleen de verzendkosten. addertjes onder het gras volgens mij hoor.. gr. kim
Mijn vriend heeft de fotos al binnen gekregen hier van en ze zijn echt mooi hij had er 67 bestelt en heb ze allemaal gehad en dat voor die 3.50 En zonder reclame dus is de moeite waard
Ik heb hier ook foto's besteld. Er was iets mis gegaan met de bestelling en hun klantenservice (mail) was super. Ze herstelde het meteen en de foto's die ik besteld had waren binnen 2 dagen binnen! De kwaliteit vond ik ook erg goed. Ik had ook nog 2 posters besteld en zijn echt prachtig geworden. Ik moet zeggen ga vaker bij hun bestellen.