Ja hoor meid ! Adem in, adem uit, goed aan de snelheid houden en vooral goed kijken in de spiegels en over je schouder, dat is al meer dan de helft van je puntenaantal. Hoe heb je je tussentijdse toets gedaan? Hebben ze alles toen al af kunnen vinken? Want dan is het nu alleen nog maar rijden en echt KIJKEN is het allerbelangrijkst tijdens je examen. Heel veel succes morgen.
Ja, mijn tussentijdse toets heb ik gehaald Ben er toen alleen wel achter gekomen dat mijn zenuwen mij dus baas kunnen gaan worden, dus ga valdispert innemen
Dat is mooi Dan is het nu alleen nog rijden, en dan is het belangrijk dat je duidelijk laat zien dat je goed kijkt. Dus niet in je spiegels kijken vanuit je ooghoeken, goed je hoofd meedraaien. Probeer rustig te blijven, maar dat is makkelijker gezegd als gedaan. In welke stad moet je rijden als ik mag vragen?
Ik ga ontzettend hard duimen!!! 1 tip ga heel erg nadrukkelijk kijken wat voor mij leek als overdreven in de spiegels kijken was voor hem "goed"kijken en verder zeg ik lekker helemaal niets en zeg alleen maar Toi Toi Toi!!!!
In hoorn, en om 9.50 uur, dat is volgens mij wel een gunstige tijd. Lees net nog even de bijsluiter van valdispert, maar je mag helemaal geen autorijden tot 2 uur na inname Bedankt voor de tips over het kijken, die neem ik mee!
Wat ook goed helpt is rescue remedie, werkt kalmerend en is homeopatisch. Zit iets alcohol in, maar je hebt ook een kindervariant, daar zit geen alcohol in. Flink wat druppels op de tong doen. Zal niet zeggen dat je dan helemaal niet zenuwachtig bent, maar alle beetjes helpen.
Trouwens, klinkt gek wat ik zeg, maar je mag rustig tijdens het voorstellen tegen de examinator zeggen dat je heel zenuwachtig bent hoor, vaak stellen ze je dan meer op je gemak en geven ze de aanwijzingen iets duidelijker. Ze vragen bijvoorbeeld waarom je zenuwachtig bent en houden hier vaak wel rekening mee
Heb je het al achter de rug? Zo niet, ik duim mee! Ik was zelf een drama en heb 'm pas de derde keer ( op een faalangst-examen ) gehaald . En dat terwijl mijn theorie en TTT in een keer gehaald waren. Je kunt het!!!
Ik heb het gehaald!! Had verwacht dat ik enorm nerveus zou zijn maar alle spanning viel weg toen ik in de auto stapte Het verliep heel soepel allemaal. Ben zoooooooooooo blij!!!!