Beiden zijn zonder meer prachtige en hele leuke parken. Voordeel van Burgers is dat er meer overdekt is. Maar als je de kans krijgt zou ik geen van beiden overslaan. Paar weken terug zijn wij nog naar de Apenheul geweest en dat was echt zo genieten. Veel plezier
Ik zal de enige wel zijn, maar ik vind Arnhem dus echt géén leuke dierentuin Ik zou dus zeker voor de Apenheul kiezen..
Burger zoo heb je veel overdekte dingen dus daar zou ik heen gaan als er regen is voorspeld en bij droog weer naar de apenheul. Moet zeggen dat ik helemaal niet naar burger zoo zou gaan, zijn er vorig jaar geweest en echt nooit weer.
Ik zou burgers zoo doen. Wij hebben er een abbo van, maar is echt een super park. Dingen binnen en dingen buiten.
ik vind burgers zoo de mooiste dierentuin van NL, ben in allemaal geweest en dit is gewoon de dikst opgezette en mooiste.
Bedankt voor alle reacties weer! Vanmorgen naar de Apenheul geweest, was best leuk, erg mooi park, maar je hebt er idd echt wel droog weer voor nodig (wat we gelukkig ook hadden). Donderdag gaan we dan voor Burgers Zoo.
Hihi wij zijn ook vanmorgen naar de Apenheul geweest. We vonden het erg leuk!! Morgen dagje Apeldoorn en donderdag naar Burgers Zoo