Van de week voor onze dochter dr verjaardag alvast een cadeautje gekocht nl de baby born. (deze: Van Cranenbroek folder - Geldig van 04/10/2010 t/m 24/10/2010 ) Vond t wel een heel erg mooi prijsje! Maar nu ben ik op zoek naar kleertjes (online) En zie er dat verschillende maten zijn. Ik wil de pop niet uit de doos halen, maar hoe weet ik nu welke maat pop ik heb gekocht? Kan het nl nergens vinden? Ik denk 43 cm (zijn de meeste zag ik) Weet iemand dit toevallig? En weet iemand ook een (goedkope) site met leuke accessoires? Was ook al op Marktplaats aan het kijken, maar dan weet ik dus weer niet welke kleertjes wel kunnen en welke niet. Ben totaal niet thuis in de poppenwereld haha. ps pop staat op laatste pagina van folder!
Haha oke 44 dan! Dus kan ook zoeken op prematuur kleertjes! Hm onze dochter droeg gewoon 56 dus die hoef ik er dan niet bij te pakken
ah oké. Zag nl laatst in de speelgoedwinkel grote en kleine poppen dus wist het even niet meer! Van de luiers is ook een goeie! Mugje dank je voor de link, zal morgen eens neuzen