Wij zouden graag een opvouwbare bolderkar aanschaffen voor dagjes uit, maar er is veel keuze! Het moet wel fijn rijden en goed wendbaar zijn, lijkt me. Welke heb jij en ben je er tevreden over?
Wij hadden zo'n simpele van Kruidvat. Jarenlanf superveel plezier mee gehad. 3 kinderen zonder problemen mee vervoerd, daarna vooral een berg spullen tijdens dagjes uit. Werkte prima. En wat ik fijn vond in pretparken: dat model was niet zo diefstalgevoelig
Oh echt? Ik zag er laatst bij de Wibra ook één staan, maar durfde het dan toch niet aan. Bang dat ie niet stevig genoeg is of dat ie niet fijn stuurt. Maar wellicht toch het proberen waard dan!
Wij hebben zo een volgens mij: https://www.bolderkar-shop.nl/wagon-de-luxe-opvouwbare-bolderkar-luchtbanden.html Moederdag cadeautje toen kleuter 1 was dacht ik? Mn man heeft toen specifiek gekeken naar luchtbanden, omdat dat prettiger rijdt. We hebben hem veel gebruikt. Dierentuin, naar de winkel, naar het bos, achter de fiets toen we op vakantie gingen naar een eiland met alleen onze fietsen (En dus de bolderkar). Kleuter heeft er ook regelmatig in geslapen.
Wij hebben er een paar jaar geleden een gekocht bij de Karwei. We dachten dat het handig was voor de folderwijk van onze zoon. Was geen fijn ding. De voorwielen stonden al snel scheef. En uiteindelijk brak d hele boel af. Terwijl hij alleen maar voor die folderwijk is grbruikt