Ook zwanger van 3e kindje ? :-)

Discussion in 'Algemene clubs' started by wannahave, Nov 30, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wannahave

wannahave Lid

Nov 2, 2007
    15
    0
    0
    onderwijs
    den haag
    Hoi,
    Wie heeft er zin om mee te kletsen?
    Ikzelf weet nét dat nummer 3 eraan komt en moet nog een beetje bijkomen van de schok.

Er gaan allerlei dingen door mijn hoofd:
    *Hoe zouden mijn andere twee dit vinden?
    *Zal het gezond zijn?
    *Hoe gaan we het huis herindelen....?
    *Hoe ga ik het mijn ouders vertellen die de opvang van onze kinderen doen...?

Ik ben op zoek naar kletsvriendjes zodat ik in mijn familie en vriendenkring nog even mijn mond kan houden. Het is bij ons al vaker misgegaan dus wil ik het nog even aankijken.

Verder ben ik al een hele trotse moeder van 2 kids (zie onder) en was deze nummer 3 totaal niet verwacht, omdat mijn partner verminderd vruchtbaar zou zijn en het bij mijn dochtertje 5 jaar duurde tot ze kwam!
    We besloten het een jaar aan te kijken omdat ik graag nog de kans op een derde wilde hebben.....
    En dan dus nu een positieve test :)!!!!!

Hoop jullie verhaal te lezen, tot snel!
    Groetjes Gwen

2. liset

liset Actief lid

Aug 2, 2006
    223
    0
    0
    noord-holland
    Van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
    Ik ben ook zwanger vd 3e, wel al iets verder. Heb gelukkig de eerste spannende maanden al gehad. Maar nu begint de spanning te komen voor de 20 weken echo.

3. marjon 2

marjon 2 VIP lid

Jul 23, 2008
    13,211
    0
    36
    in mijn vel
    Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap ,beide trouwens !!

Hier hebben we in april ons derde kindjes gekregen en het is reuze leuk 3 kindjes !!!

4. mel05

mel05 Fanatiek lid

Nov 13, 2009
    3,253
    1
    38
    Van harte dames!

Ik hoop gauw met jullie mee te kunnen kletsen, hihi! Het lijkt me zo ontzettend gezellig met drie kids..

5. Anice

Anice Niet meer actief

Hallo Dames,

Ik ben ook zwanger van mijn 3e kindje. Ben nu 25 weken. In tegenstelling tot de vorige 2 zwangerschappen, waar ik nergens last van had, valt het deze keer zwaar tegen. Maar na 2 jongens wordt het nu wel een meisje:) . Het lijkt me gezellig om hier mee te kletsen.

Groetjes Anice

6. sandra

sandra Fanatiek lid

Hoi hoi
    Ik ben ook zwanger van ons derde kindje, we hebben al twee zoontjes van vier en vijf jaar oud.

7. katiemom

katiemom Niet meer actief

Hoi dames

hier ook zwanger van de derde :D
    Nog erg pril. we zitten ook nog erg in de afwachten of het goed gaat fase. Deze weken mogen van mij wel wat sneller gaan ;)

Kan niet wachten totdat we het na een goede echo mogen vertellen.

Maarja tis nog heeeel erg pril.

8. Nachtzon

Nachtzon Fanatiek lid

Nov 12, 2009
    4,847
    2
    0
    Wervik- België
    hier ook zwanger van het derde... met wel groot verschil tussen de laatste twee :)

9. Meta

Meta Bekend lid

Oct 8, 2010
    816
    0
    0
    NULL
    NULL
    ook zwanger van de derde, in mei verwachten we ons tweede dochtertje, we hebben een zoontje uit 2003 en een dochtertje uit 2005, verheug me er heeeeeeeeeeeel erg op!

10. vlietje

vlietje Lid

Jan 10, 2011
    15
    0
    0
    Zelfstandig ondernemer
    Ergens in Zuid-Holland
    Hier nog een zwangere in verwachting van ons 3de kindje!!!
    Bij ons is het nog erg pril en we gaan donderdag horen of het er 1 of mischien 2 zijn, dus allemaal nog erg spannend!!
    Wel leuk hier te kunnen kletsen met andere die ook in verwachting zijn van hun 3de wondertje.

11. E1isa82

E1isa82 Lid

Jan 17, 2011
    7
    0
    0
    Hoi, 'k heb twee dochters van 5 en 2 jaar en verwachten ons 3e kindje in april.
    Groetjes,
    Lisa

Share This Page