Oh jee meis dat is minder, het is meestal zo dat als je je tijdje goed voelt en er gebeurt maar iets dat je gelijk terug bij af bent, dat is het mindere ervan, maar probeer het positieve van de afgelopen weken vast te houden. weet niet wat voor telefoontje het is geweest, maar probeer er niet aan te denken.. Dus pas over 5,5 jaar kan je daar weg, waarom niet eerder dan? wil je man daar ook weg? Tijd vliegt dat wel, maar duurt best lang nog, maar je hebt dan wel wat om naar uit te kijken.. wauw dus je bent al ver me de keuken..zou nu ff rust in acht nemen hoor, anders kunnen ze je opvegen en dat is ook weer niet de bedoeling toch.. nou fijn weekend verder nog en als je je ei kwijt wil dan mag dat he, als je me e-mail wilt moet je het maar zeggen. liefs elies
Ik voel me echt niet goed... het ritje naar Utrecht was een ramp. Heb 3 keer bijna ongeluk veroorzaakt, net als of reageer vertraagt. Ik moet naar de doctor want ik hou het niet meer onder controle.. Het is voor me 66 maanden... en dan geen dag meer, als ik het psychisch en lichamelijk overleeft, zou ik een grot veest houden... en dan ga ik onmiddellijk weg... Ik mis zo erg NL . Mij vriend vind hier alles prima, hij wil niet terug naar NL, maar ik haat het... Mij armen en polsen doen nog steeds zeer, moet dus toch wachten tot dinsdag, met de rest. Eerst maandag overleven.... ik heb nu al buikpijn als ik over die werk denk..*** werk... Goede weekend ! Sima
jee wel heel vervelend joh, dus het dagje Utrecht is niet echt bevallen.. Mischien idd toch maar eens langs de ha, je zal echt niet de enige zijn daar met die klachten, weet niet hoe dat geregeld is in belgie wat hulp daarin betreft, maar zou er nu echt wat aan doen hoor, want straks lig je verongelukt in een berm en dat is natuurlijk niet de bedoeling.. ik zou ook ff wat rust in acht nemen, want je hebt wel heel hard gewerkt in je keuken..en dan ff een kut telefoontje en moe, dat gaat niet samen en dat kwam er ff uit op weg naar Utrecht.. echt ff langs gaan meis!! Je bent een sterke vrouw en ik weet zeker dat het allemaal goed komt, maar dat moet je wel zelf doen, niemand anders kan dat, ze kunnen je helpen, maar uiteindelijk moet je het zelf doen.. dus als je me mail wilt en je je ei kwijt wil dan kan dat he, mischien is het wel fijn om alles eruit te gooien tegen iemand die je toch niet kent, want erover praten helpt ook altijd wel.. Ik krijg nu 5 doelgerichte gesprekken en daarin krijg ik ontspanningsoefeningen en hopenlijk tips/advies om het zo aangenaam mogelijk te maken thuis en ik snel van me klachten af ben, dus ben benieuwd, is dit niet genoeg dan krijg ik meer gesprekken..maar ben op weg.. vandaag schijnt het wel weer aardig weer te worden,(weet niet in belgie natuurlijk) mischien lekker ff een wandeling maken met de kids of als de gelegenheid er is ff alleen, ook altijd ff fijn.. heb je ook hyves?
Heb weer een vreselijk dip-momentje..ble..baal weer overal van..en dan krijg je zo'n leuk telefoontje van je mams dat ze straks lekker 8 weken vakantie heeft, wel verdient, dat wel, ze heeft veel gewerkt de afgelopen maand, maar het steekt mij enorm, ik met me burn-out klachten kan geen kant op, heb ook wel zeker minimaal een maand voor mezelf nodig, mischien wel meer..moet nog zeker 3 jaar aanpoten, dan gaat de jongste naar school en heb ik ff me rust.. maar goed hoe gaat het met jou meis?
Hallo Eliesje Ik denk dat we nu al een herfst diepje beginnen te krijgen . Ik zou ook 8 weken vakantie kunnen gebruiken, dan zou ik alle mij onder verdieping helemaal opknappen. Ik moet nu pas beginnen met de eetgedeelte, moet 6 planken inboren en ophangen, dan gatten voelen, en dan pas gaan schilderen, ik hop tot volgende week dinsdag alles af hebben. Ik heb maandag gewerkt, en dan naar de advocaat....Heb beetje opheldering gekregen. Maar ja, woedend ben ik nog steeds:x. Ik leef met de gedachten over die 66 maanden, en dat houd me op de been, maar de vraag is voor hoe lang.Ik ben opgelicht voor grote bedrag, psychisch ten gronde, die iemand zet zijn praktijken gewoon door, en ik kan niets doen:x. Gisteren ben ik naar die ambtenaar geweest, hij lachte me gewon door, en beweert dat hij aan mij kant staat:x:x:x. Ik dacht, toen ik dat horde dacht ik : pak even mij stoel en tegen zijn kop zou slaan.Hij heb me voorstel gedaan, om mij parceel te verkopen - hij had al een "goede kooper ", terweil ik nog niet had beslist om te verkopen. Hij had papieren voorgelegd, met weer valse gegevens:x - lap grond met woonst (terwijl daar helemaal geen woonst is, en laat staan mag wonen).Het moet via openbare verkoop zijn geregeld, maar hij heb al een klant, en hij zou proberen de bank te overtuigen, om dat buiten om doen.:x. Toen ik dat horde, dacht ik : pak even mij stoel en tegen zijn kop zou slaan. Nu kan jij beetje begrijpen dat ik helemaal klaar ben met met die dubieuze regelgeving, oplichterij en dat ik weg wil... en waarom ik terug wil naar NL.Ik leid groot materiële schade, en laat staan psychische - die kan jij niet in getale uitdrukken... terwijl die man gewoon dor gaat met zijn duistere praktijk en probeer volgende naïeve PIPO te vinden, die weer voor paar toen opgelicht zou zijn. Hier heb ik geen worden meer... het kom me letterlijk en figuurlijk de strot uit, zoals jullie in NL zegen. Sorry voor de depri bericht, maar nu kan jij zich ong voorstellen waarom ik ik die diep ben beland, en waarom ik snel weg wil zijn. Ik ga naar mij "werk plaats "weer, want ik barst van woede, en moet het ergens kwijt, op naar de boormachine dan. Hou je taai, we moeten even doorbijten.Jij heb toch betere vooruitzicht dan ik: jij 36 maanden ,tegenover mijne 66. We kommen er uit, dat heb ik me zelf en mij kids beloofd. Groetjes! Sima
Nou meis dat klinkt zwaar kut idd..wel balen dat zo'n persoon dan gewoon daarmee door kan gaan, te gek voor woorden natuurlijk, doen ze daar dan helemaal niks aan, politie? maar dat verkopen van je perceel, bedoel je daar je huis mee, waar jullie nu inwonen? dat kan hij dan niet zomaar verkopen toch? dus je hebt jezelf de tijd gegeven tot volgende week dinsdag en dan moet alles af in de keuken? nou hoop dat het gaat lukken. als alles dan goed is na die 36 maanden en jij 66 maanden dan tekenen we ervoor toch? is wel goed van je dat je een belofte hebt gemaakt voor jezelf en je kids, dan moet je dat ook nakomen he.. zover ben ik helaas nog niet, denk heel vaak bij mezelf en nu ga ik het anders doen, maar kan het gewoon (nog) niet opbrengen.. Er hoeft maar iets te zijn en ik schiet uit..en me hele dag is verziekt..en daar wil ik gewoon vanaf.. maar er komt een dag...toch?
Hallo Ben net klaar met 3 planken, maar moet nog 3 anderen inboren. Voor vandaag is gedaan, ik voel mij polsen niet meer, maar effect is al te zien. Ik hoop morgen die andere 3 (dat heeft me vandaag 5 uur gekost), en dan gaten vullen. Als mij planning goed zou verlopen, dan ga ik vrijdag verven... eindelijk. Ik hoop stikken dat ik maandag niet hoef te werken, en dan kan ik alles afmaken. Het is mij oude huis. Ik woon nu in een huurhuis. De beruchte ambtenaar, heeft het aan ons verkocht als een grond met "woonst"maar daar is helemaal geen woning. Hij heeft valse voorschriften voorgelegd aan de bank waarop instaat dat het grond met woonst is, en om die reden hebben we hypotheek gekregen... die 3/4 groter is dan die waard blijkt te zijn...Bank was ook nalatig, en heeft veel te grote lening gegeven en niet zelf nagecheckt - getaxeerd - ook als staat in hun contract (het heel kleine letters) dat bij lening boven 120.000 zij zijn verplicht dat te doen... Maar dat hebben zij niet gedaan, Zij hadden dus volle vertrouwen in "de ambtenaar" - net zo als ik :x. Nu is bank zijn geld kwijt en ik ben een financieel onderste boven:x Weet jij wat dat betekent: ik heb tonen schuld, mag niet in wonnen, en ben financieel ten gronden.Pipo de clown dus. Ik hoop dat de Bank zelf zou die ambtenaar aanklagen voor valse vorschriften. Door hem toe doen, hebben zij ook geld verloren, ik zou heel graag willen dat zij hem aanklagen. Mij wraak gevoel slat op hol. Het is een ware horror. Ik vertrouw hier niemand, heb trouwens al een ambtenaar mij vertrouwen gegeven (ook de bank) en heb ik dat zwaar moeten bekopen. Nee, heb totaal geen vertrouwen meer. Voor me is alles ongeloofwaardig. Het enigste wat ik wil, is weg gaan - over die beroemde 66 manden, en terug keren naar NL, ook al zou ik moeten onder de brug wonen in de kartonnen doos.Ik kom zelf uit het land waar vroeger ook zo praktijken waren, ik haate het, ik heb me beloofd dat ik mij kinderen in normale land / omgeving zou laten opgroeien. Nou, mij 5 kids, makken dat helaas - net als ik - mee.Ik hat me zelf dat ik hun dat heb aangedaan. Ja, zo heb ik mij kids beloofd: ik heb (onbewust) jullie in die hel gezet, en ik zou jullie eruit hallen.Ik wil dat jullie opgroeien in rechtvaardig omgeving, zonder duistere zaken en ellende.Voor me: never ever. Ik heb nu even veel te doen. Klussen, schilderen... mij woede ,kwaad en somberheid kan ik kwijt in mij werk... ik zou niet weten hoe ik anders zou het moeten oplossen... ik denk dat ik ergens in een gesticht zou belanden.Ik heb ook niet recht een hobby, waar ik me zou kunnen uitleven. ik hou van lezen, maar ik heb nu zo kort geheugen dat ik niet meer weet wat ik gisteren had gelezen.S`avonds ben zo moe dat ik niet eens tv kijkt: ik hou van engelse misdaad series, maar bij eerste half uur val ik al in slaap.Ik word echt oud. Ja, Eliesje, we gaan ervoor.Soms zou het ondragelijk moeilijk zijn, maar er kommen ander betere tijden, jij zou het zien.Als ik ochtend wakker word probeer ik me al moed aanspreken: Sima nieuwe dag , nieuwe kansen.. Hou je taai. Jij kan het.Als ik goed had gekeken op je profiel, dan ben jij een Schorpioen - en die zijn doorzetters en vast beraden. Ik ben een Waterman - maar met invloed van Steenbok - dus eigenwijs en koppig. Groetjes!
Hallo Eliesje Alles goed met jou? Hier loop ik met beetje vertraging... heb wel alle planken klaar, maar heb nog geen gaten gevuld... zou het zo meteen doen, en dan hoop ik tenminste 1 muur te kunnen schilderen.. Voel me vandaag "opgefokt". Heb nog geen last van de Volle Maan, heel gek eigenlijk, want ik ben daarop zeer vatbaar. Meestal loop ik gestrest, geiriteert en deprie rond, maar nu valt het toch enorm mee... Ik ben al beetje bezorgt over mij zelf, want zo goed kan toch niet altijd gaan... Ik hoop dat ik over paar weken niet instort,want wat en hoe ik me nu voel, is heel erg raar. Ik weet dat met onze klachten ga je of hoog of laag springen... en ik ben dus zeer bang dat ik op eens mij energie en positiviteit zou verliezen... want hoe lang kan jij"hoog vliegen"? Ik heb vandaag alle door me verwaarloos administratie gedaan.... en ik voel me zo enorm opgelucht.Elke dag heb ik het aan de kant geschouwen, maar vandaag zei ik tegen me zelf: nou of never, punt uit. Ben gisteren met mij oudste zoon naar de HA geweest. Woensdag was hij van school gekomen met hevige hoofdpijn en keelpijn. Hij viel als een blok in slaap, had 39.7 gr koorts... Ik dacht bij me zelf: dat is toch niet die "beroemde "griep toch.... gelukkig het is doodgewone keel ontsteking.Weet jij, met zo grot gezin zou het hier gaan als met domino spel... van een naar een ander. Kom je man elke dag naar huis, of ben jij paar dagen alleen? Mij vriend kom pas morgen avond naar huis, maar ja ik heb zo veel te doen, dat ik vermaak me uitstekend. Soms denk ik: dag moet 48 uren telen, en niet 24. Dan zou ik met alles klaar komen. Nu heb ik weer beetje mij was verwaarloost: staat berg gedoogt was, die moet nog vouwen en opbergen.. Groetjes! Sima
hey meis, jee snap idd niet dat die ambtenaar niet wordt aangeklaagd en dat jij ervoor moet boeten, snap best dat je geen vertrouwen meer hebt in de medemens..vind het echt niet normaal allemaal hoor!:x en je moet je niet schuldig voelen dat jij je kids dit aandoet, dat is niet zo, dat heeft die ambtenaar allemaal op zijn geweten he.. jij bent er tenminste voor je kids en probeert het zo leuk en aangenaam mogelijk te maken thuis.. haha dat geheugen is hier ook zo erg, ben zelfs dat kwijt haha.. vergeet straks nog waar ik woon man..wordt er best gek van hoor, vandaag had ik afspraak bij de fysio, nou ben het dus vergeten en helaas is dat niet de eerste keer..gek van.. ben geen schorpioen maar een neppe leeuw, heb wat weg van een kreeft, want zit op het randje..hihi en heb je inmiddels al kunnen verven? Mijn man was gister en vandaag vrij, dat was wel erg lekker, mijn man komt nu nog elke avond thuis, eind september is hij weekend weg en in november voor 2 weken, dus dit jaar gaat het nog wel, maar volgend jaar zit er 4 maanden afghanistan in..ble.. Gelukkig is het geen mexicaanse griep en idd als de 1 ziek is dan heeft de ander het ook snel, vooral met kids.. Danny en Alyssa, de 2 kleinsten die zijn verkouden, mijn man begint ook te snotteren, ik heb nog nergens last van,wordt bijna nooit ziek, want tja dat kan ook niet, ben de draaiende motor he en hoe moet het anders thuis? nou hoop dat je positief blijft en je niet instort meid...probeer wel je rust te pakken en als je man er morgen weer is ook jou momentje te pakken..sterkte.. liefs elies
Hallo Eliesje Mij eetgedeelte is helemaal af maar ik twijfel of ik een muur niet over ga schilderen met andere kleur... eerst maar afwachten dat het verf droog is. Ik heb tot 2 uur s`nachts gewerkt en nu voel ik al koppijn aankomen. Mijn jongste hebben me vanochtend razend gemaakt. Zij pakten een pen en hele muur in de serre onder gekrast:x.Ik weet niet wie van de 3, was zelf in de keuken, maar ik was woedend. Net heb ik het schoon gemaakt, maar nu moet ik bij stippen met de verf:x. Het is zo: ik werk me kapot, en dan word het zo onzinnig vernield.Ik had gewoon een zin om de hele pot verf dood de serre te smijten... heb ik toch niet gedaan, maar kook ik nog steeds van binnen. Zij krijsten ook de hele ochtend om domme dingen, ik word helemaal crazy van:x. Ik kan niets meer doen ivm het oude huis.Het is gedaan. Enigste hoop heb ik dat de bank zelf stappen onderneemt tegen over die ambtenaar (als die papieren onder de neus krijgen dat hun lening is maar in 1/5 gedekt, en dat hij valse papieren had aan hun voorgelegd om de lening voor elkaar te krijgen). Een jurist bij de gemeente zij tegen me dat "die zaak "een staartje krijg en "koppen"zouden rollen.... hop dat een van "die" koppen van hem zou zijn... maar of dat reëel is... betwijfel ik, want hij heb wel zeker vriendjes boven zitten.Zoals ik zei, ik geloof hier niemand, laat staan ambtenaren, rechtbanken etc. Voor me is het gedaan.... Nog 66 manden en dan ben ik weg. Gisteren heb ik tel. gekregen dat ik geen werk meer heb bij de drukkerij. Ben nu dus echt werkloos... net als in die liedje: "Koos werkloos" . Ik zou wel ander baan moeten zoeken, maar dan in NL. Ik ga maar verder, ik hor al de jongste brullen.Vandaag is het even te veel. Begin ik weer jank buien te krijgen. Ik haat het. Sorry.
oh wat erg, heb je zo je best gedaan, je uit de naad staan werken, verzieken de kids het weer, snap dat je kookt.. daar kan ik dus ook vaak van uit me stekker gaan hoor, altijd alles voor niks en je ben al zo moe!! Denk wel dat je toch wel teveel aan het doen bent hoor, tot 2uur s'nachts doorwerken schiet niet op he, ook al wil je het af hebben, je kan beter aan jezelf denken..en straks heb je weer niks om handen, is alles al gedaan.. echt als je jezelf dan weer zo rot voelt, voelen de kids dat ook en gaan ook jengelen, het is bijna niet te doen, maar toch proberen om kalm te blijven waar de kids bij zijn.. nou hoop dat het dan zijn kop is die gaat rollen, laat het gaan, je merkt het wel en idd de 66 maanden maar uitzitten.. maar moet je nu niet een baan hebben om je kinderbijslag te behouden??Mischien toch de cursus massage gaan volgen? weer nieuwe uitdaging.. hier gaat het wel aardig, hebben gister het hele huis onder handen genomen, wat schoonmaak betreft, dus hoefde vanmorgen niet veel te doen, was wel erg lekker, die tijd voor mezelf..de oudste zit op school, de middelste op de peuter en de jongste heeft ff geslapen..moet zo alyssa weer van de peuter halen.. rustig aan het meis.. liefs elies
Goede Morgen, dan ben ik weer. Heb afgelopen dagen best heftig gehad, maar nu begin weer rust in de tent te komen. Was ook veel bezig met mij administratie, en de resultaat is: heb volgende week en de week daar op allemaal afspraken lopen, en dat begin al morgen vroeg. Mij renovatie werkzaamheid moet ik even uitstellen, dus... maar ja, het kom nog wel (zeker mij woonkamer schilderen). Gisteren ben ik zo boos geworden op mij zoontje van bijna 4. Ik was hun aan het ophalen van de naschools opvang.Hij moest nog schoenen aantrekken, en dan wachten op me, dat ik aan de jongste 2 nog schoentjes zou aan doen... Maar nee, hij deed zijn schoenen aan, en dan als een speer, rende hij door de grote haal naar buiten , naar de auto.Ik roept gelijk (samen met de opvang vrouw): Lucas, stop, wacht even....Maar te vergeefs: hij draide zijn hoofd naar ons, met duistere ogen, en geef plank gas.... Nou, ik werd zo kwaad, ik zette de jongste Lucin op de grond, Lucio bij de juf, en dan rende ik achter hem aan.Bij de deur, heb ik en tik op de billen gegeven, zette hem in de auto en ging ik de andere 2 ophalen.Toen ik thuis was aangekomen zette ik hem gelijk in de hoek, maar hij alleen maar brullen.Toen zette ik hem in de gang, en dacht: als jij nu niet ophoud, dan ga je gelijk naar bed. Gelukkig dat heeft gewerkt, maar zo situaties makken me crazy. Als hij niet luistert, pikken dat de jongste 2 ook, en dan heb jij binnenkort 3 van onhaalbare peuters en kleuters:x... en dan nog die kwade ogen met de uitdrukking: ik doe het lekker wel:x. Jij heb ook zo kleintjes, hoe los jij dat op? Ik kan me niet inhouden in zo situaties. Ik moet me inderdaad inschrijven bij de arbeidsbureau, en dan maar afwachten.Ik kan niets aan doen, hier gaat het ook slecht met werk. Vandaag ga ik strijken, heb bergen om op te vouwen. Hoop vanavond klaar te zijn.... tot morgen, want dan heb ik weer nieuwe was klaar. Hoe is het met jou? Groetjes! Sima
hey mies, allemaal afspraken dus, ja daar heb je dan even je handen aan vol..succes.. oh heel herkenbaar hoor, wat er met je zoontje gebeurde..en wat ik zou doen? haha hetzelfde.. vandaag nog me oudste heeft me 20 minuten laten wachten in de auto, toen ik hem van school ging halen, moest hem zelf gaan halen en kreeg doodleuk te horen dat hij op een buurjongetje stond te wachten..maar kutte was dat ik weer snel naar huis moest..dus was enorm pisssst vandaag, heb hem een grote bek gegeven thuis en op zijn kamer gezet..vandaag niet naar buiten dus..maar zal bij mijn zoontje weinig uitmaken, want morgen doet hij het gewoon weer, dat heb je met adhd kids..moet iedere dag alles tig keer zeggen..en daar wordt ik echt zo moe van ... verder gaat het wel redelijk ondanks dat me man vandaag dagje niet thuis is, zo de jongste op bed en dan is er al heel veel rust haha.. ga zelf ook niet laat, ff lekker helemaal alleen in me bedje liggen, boekje lezen, heerlijk.. nou succes met je afspraken en fijn dat het wel weer iest beter gaat met je.. liefs elies
hoe is het met je? nog druk met de afspraken? hier gaat het wel redelijk, aankomend weekend ff eruit met het gezin, paar daagjes naar vossemeren, wel lekker.. Zijn nog druk bezig in de tuin, krijgen nieuwe blokhut en er moet op nieuw bestraat worden en de fundering voor de blokhut met gelegd worden, me man is dat dus zelf aan het doen, de rest zoals de blokhut opbouwen dat wordt gedaan..dus hebben wel ff weekendje eruit verdient haha hoop dat het met je gaat! liefs elies
Hallo Eliesje Sorry dat ik nu pas reageer, maar heb nu ontzettend druk, en helaas heel weinig energie.Ik heb je berichten gelezen, maar loop met antwoorden achter. Ik ben de laatste tijd heel erg moe. Gisteren ben ik om 21 u in slaap gevallen... heb totaal geen puf.Vandaag ga ik was doen (3 wasmanden). Moet alles klaar zijn vandaag, want morgen ga ik naar NL boodschappen doen. Ja, het 100 keer zegen, en word nog toch niet naar geluisterd:x, dat maak me ook helemaal crazy... en als jij iets doe of zeg, is het toch nooit goed genoeg. Ik merk wel, dat die kleine 3 pikken alles van de 2 oudere.Ik probeer altijd tegen de oudere zegen: doe dat niet, zeg dat niet, schreuw niet tegen me, want de kleine luisteren en coderen dat ook..... Maar dat is tevergeefs, het is net, alsof die oudere genieten van als de kleine tegen me tekeer gaan:x... en op dat moment ga ik helemaal uit mij dak, of door het lint - nog beter te uitdrukken. Ik ben totaal niets trots op, maar helaas, mij zenuwen kunnen dat nu absoluut niet aan. Ik heb een idee dat ik leef niet meer, maar word geleefd.... net als plantje (genoeg water, zon, potgrond ) jij weet wat ik bedoel. Ik ben mij zelf niet meer: ik zou alles heel anders willen doen, maar helaas het is onmogelijk... en dat maak me zo erg depri.Ik heb niets om naar vooruitkijken... heb geen plannen , geen dromen, zelfs geen job waar zou ik mijzelf kunnen bewijzen, geen sociale contacten. Niet, helemaal niet. Voel me net als een gevangene met hals band. Mag wel naar buiten los lopen, maar met beperking. Ik weet niet, maar misschien heb ik last van vervroegde herfst depressie.(eerlijk zegen, voel ik me al 1.5 jaar zo , alleen nu heb ik dat veel vaker en veel langer duren). Is jou tuin al klaar en de blokhut al gebouwd? Ja, weekendje weg, maar dan wel zonder kinderen (voor me dan ), dan zou ik wel zin zitten. Waar ga jij naar toe? Groetjes! Sima
hey meis, nou gaat weer niet lekker met je, kut joh, heb je mischien weleens aan lichttherapie gedacht, als jij denkt aan een herfstdepressie, of winterdepressie zoals ze dat noemen, schijnt lichttherapie ook goed te werken. hoe sta jij verder tegenover medicijnen, zoals een anti-depresieva middel? Ik denk echt dat je ff keer langs ha moet gaan meis.de momenten dat je je goed voelt zijn vele malen minder dan dat je je rot voelt en de kids reageren daar ook weer op.. Ik zelf ben anti-medicijnen hoor, maar soms kan het ff een verlichting zijn, om je net dat zetje te geven om er weer tegenaan te kunnen en je erbovenop te helpen.. mischien kan je op homeopatisch gebied iets vinden om je wat beter te voelen? de dagen dat je man thuis is, ga je dan wel eens ff alleen weg? Mischien is dat ok wel ff fijn om er gewoon ff uit te gaan zonder kids.. valt allemaal niet mee meid, het is zo moeilijk om positief te denken als je je klote voelt.. we krijgen een paar mooie dagen, mischien ff boswandeling gaan maken? hopenlijk heb je een fijn weekend. liefs elies
Nee de blokhut is nog lang niet klaar, we zijn nog steeds bezig met de fundering, kwamen zand tekort, vandaag bij besteld, weer 8 cube..en we gaan dit weekend weg dus zal het wel ff stil staan.. wij gaan naar vossemeren, center parks..morgen weg, zondagavond weer terug..
Hallo Ben net terug gekomen van mij afspraak, die helaas te laat duurde , dus kon ik niet alles regelen, moet dus even vanavond naar mij HA voor verwijs briefje voor mij oudste zoon.Heb wel gelukkig boodschappen gedaan, nu nog even alles opbergen. Ik ben niet zo enthousiast over antidepressiva, want ik denk dat in mij geval, het heeft te makken met de omstandigheden thuis en omgeving. Ik kan nu niets veranderen, moet blijven zitten waar ik zit, ok de ruzies tussen de kids en onenigheid met mij vriend kunnen niet zo zomaar verdwijnen.Ik voel me net een pink-pong bal... geketst tussen 2 raketten.Wat ik te zegen heb is niet belangrijk. Het moet zijn zoals zij (mij oudste dochter en mij vriend) dat willen.Als ik een andere mening heb dan hun, krijg ik of een grote mond, of word ik genegeert.Zij hebben allerbij autoritaire karakters - in tegenstelling tot mij democratische, dus zij houden touwtjes in de handen, en mij rol is beperkt tot hun bevelen uit te voeren :x. Zij makken enorme ruzies over alles en niets, en ik maar aanhoren van beide kanten.... bha, wat ben ik het spuug zat:x. Ben nu totaal los en ik merk dat ik onder ga... heb gisteren mij zoontje van 3 uitgekleed om in bad te gaan. heb zijn schoentjes verzet - in geval dat hij zou die ergens neerzetten en ik zou het niet kunnen vinden. Toen hij op bed was, liep ik langs schoenen rek en dacht ik op eens: waar zijn Lucio schoenen, ik heb die toch neergezet...?. Nau, na 3/4 uur zoeken , tegen zichzelf vloeken en uiteindelijk huilen van woede en onmacht, heb ik het opgegeven. Ik ging keuken opruimen en moest een verpakking in de vuilnisbak gooien. Ik doe de mand open en ... daar lagen zijn schoenen. Door me weggegooid. Ik werd kwaad op me zelf. Dat kan toch niet. Ben ik nu al zo dom om me zo te vergissen en de schoenen niet op de schoenen rek maar in de vuilnis te gooien? Ik zeg niets meer, want ik walg van mij zelf. Ik ga nooit alleen weg, want ik moet eerst mij jongste 3 in bad doen en dan in bed stoppen. Ik heb hier geen vrienden, dus kan nergens geen.Die die ik wel heb wonen in Breda, en die werken zo 12 uur per dag, dus ik wil hun ook niet met persoon opzadelen. Volgens mij vriend zeur ik alleen maar, werk ik niet, dus hoef ik niet te klagen. Hij werk zo 60 uur/4 dagen... en dat is pas opgave. Kijk, ik weet dat hij vermoeiend job heeft, maar ik ben thuis ook 24 u/per dag bezig, 7 dagen /week en maanden , nu al jaren... maar dat telt niet me.Ik werk niet, krijg ik te horen. Ik ben moe, boos en op. Het ging weer beter, maar nu heb ik weer inzinking. Ik word kwaad op me zelf, want ik ben niet de slachtoffer, maar de veroorzaker. Ik besef dat heel erg goed alleen ik heb de kracht niet meer om te zegen: stop, zo is het genoeg. Ik wil dat zo hebben en als jou dat niet bevalt, kan jij de pot op.Zoek het Leker zelf uit. ik ben helaas niet zo iemand .Als een cursus voor zou bestaan, zou ik me als eerste opgeven: Hoe word jij een bitch. Genoeg voor vandaag, moet nog koken en kinderen komen zo thuis. Groetjes en goede weekend alvast.Hoop op mooi weer voor jullie! Geniet ervan !!!
Hey meiden, Wat zijn de symptomen van een burn out? Ik voel me de laatste tijd namelijk echt lamlendig! Hoofdpijn, een half uur naar het opstaan moet ik me alweer vooruit slepen, maandag gaan we een midweekje weg en daar heb ik echt helemaal geen zin in, het liefst kom ik niet buiten de deur, want ook daar wordt ik ontzettend moe van! Soms, gelukkig niet vaak moet ik me echt inhouden als mijn kleine uk een rotdag heeft. hij heeft koemelkallergie en daardoor had hij reflux ontwikkeld en hij had dus echt dagen van alleen maar huilen erbij. Ik heb ook weer last van hyperventilatie.......klinkt toch wel alsof ik opgebrand ben lijkt me zo he Ik durf niet zo goed naar de dokter en ben ook bang dat ik over een maand gewoon weer op mijn werk moet verschijnen...dat gaat echt niet lukken Ik zal me nog even voorstellen Ik ben Ramona, 24 jaar en alleenstaande mama van Finnley. Finnley heeft twee weekjes in de couveuse gelegen omdat hij een maand te vroeg geboren is. Mijn familie heeft me daar compleet gek gemaakt. IK mocht met FInnley namelijk op de couveuse afdeling in een kamer verblijven. Roaming in noemen ze dat. Mijn familie (halfzussen) probeerde echter om me uit het ziekenhuis weg te halen, want ze waren ervan overtuigd dat ik niet voor mezelf kon zorgen. Ze vergaten volgens mij een beetje dat ik al 24 ben en prima op eigen benen kan staan. Nou het is zover gegaan dat ik een paniekaanval kreeg en dagenlang hyperventilatie had. Het ziekenhuis had dan ook besloten om ze een verbod te geven om te komen. Gelukkig heb ik ontzettend veel vrienden en andere familieleden die wel het beste met me voorhadden. Na twee weken mochten we naar huisdaar ging het in het begin super, totdat mijn ukje het uitschreeuwde van de pijn. Gelukkig zijn we er nu eindelijk achter wat het is en gaat dat al stukken beter. Alleen ik voel me zelf op momenten van de dag klote. Het lijkt wel of mijn lijf niet meer wilt dan. Ik ben ook echt pissig op mijn moeder, want die heeft nog geeneen keer gebeld om te vragen hoe het met haar kleinzoon is en is dus ook nog niet naar hem komen kijken. Bovendien ben ik ook echt boos op mijn ex, omdat hij achter had gehouden dat hij een smerige soa had:x Daardoor zit ik nu opgescheept met het virus waarvan je baarmoederhalskanker kunt krijgen. En ik ben ervan overtuigd dat ik daardoor nooit meer een vriend zal krijgen....en zo gaat het maar door en door... Maar er zijn ook momenten dat ik helemaal gelukkig ben..en dat is als mijn kleine mannetje naar me lacht en zoals nu aan het babbelen is!! Ik zou hem ook echt niet meer willen missen!! Wat een verhaal groetjes moon
@sima mamalu, dat met die anti-depressiva daar ben ik het met je eens ben er ook niet voor. maar iets homeopatisch om je wat rustiger te voelen kan geen kwaad.. Jee ook niet leuk dat je vriend en je oudste dochter zo met je omgaan, ik denk dat jij ook wel zeker wat te zeggen hebt en vooral naar je dochter toe! jij bent in ieder geval altijd nog baas over je dochter! Snap dat je dat spuugzat bent, snap ook niet dat je vriend het toelaat.. verschillende meningen dat heb je nu eenmaal met zoveel mensen in 1 huis, maar er valt toch altijd wel normaal over een meningsverschil te praten!? Dat kan ieder mens overkomen dat je iets doet waar je niks meer van af weet, je moest eens weten hoeveel dommigheid ik meemaak.. tijdje terug nog, de 2 kleinsten in de auto gezet, ga ikzelf in de passagiersstoel zitten, nou ja hoe dom kun je zijn, maar lach er maar beetje om.. maar wordt wel gek van die vergeetachtigheid en die domme acties soms... Vind het wel erg dat je vriend geen respect voor je heeft voor wat jij thuis allemaal doet, jij bent psychisch en lichamelijk vermoeid en denk dat je vriend alleen lichamelijk moe is.. Mijn man heeft eens paar dagen alleen met kids geweest en weet nu ook wel dat dat heel vermoeiend is en een hele dagtaak is.. zou jou vriend ook eens moeten doen, dan weet hij ook eens wat jij allemaal moet doen.. wel jammer dat je er niet eens ff uit kan, dat zou je heel goed doen.. Ik denk dat je slachtoffer en veroorzaker in 1 bent en dan is het moeilijk om daar uit te komen..die bekende cirkel waar je in zit he.. Mischien eens googlen en zoeken naar een cursus wat je aanspreekt, mischien is het wel goed om idd een cursus te volgen om voor jezelf op te komen.. Mijn weekend is goed bevallen, mooi weer, mooie omgeving en veel gezwommen en gespeeld met de kids, was erg kort, maar wel even lekker.. Heb trouwens 1 oktober mijn eerste afspraak om te praten, ben benieuwd! als ik al wat tips hoor dan hoor je ze van me.. liefs elies..