Hallo Eliesje beterschap met je keel. Dat is inderdaad vervelend pijn. Ben jij naar de doctor geweest, misschien heb jij een antibioticum nodig? Mij voorhoofd/bijholte ontsteking is ook nog steeds niet goed.Nog steeds sissende hoofdpijn, en gevoel dat een te klein pan op mij kop is vast getrapt. Dit weer, met warm en koud , werk ook niet me. Lucasje (4j) heeft nu - als laatste , waterpokken. Arme ziel heeft koorts, voelt zich beroert , en is hangerig. Gelukkig met de rest is alles o.k. Goede zondag, en hoop dat met je keel iets beter gaat. Groetjes!
hoi meis, ja ben ervoor naar de dokter geweest, maar hij wilde me niks geven, omdat de bijwerkingen van die antibiotica erger zou zijn dan wat ik nu had en dat ik het maar met koud drinken, hoestdrank en tragitol moest doen. En tragitol dat werkt goed, dus voel me al stukken beter. die pijn bij het slikken was gewoon niet fijn. was ook voor me plekken in me gezicht geweest, had ongeveer half jaar geleden koortsuitslag op me kaak en lip en iedere keer als ik dus ongi moest worden dan kreeg ik enorme uitslag op me gezicht en dat werd dus iedere keer erger en die plekken blijven dus een hele maand zichtbaar en komen weer tot uiting als ik dus weer ongi moest worden, dus was het zat om zo voor lul te lopen en waarschijnlijk is het dus iets anders, vond het al vreemd dat je zo'n koortsuitslag kon hebben en dat het blijvend te zien was. (lijkt dan op paarsige pigmentvlekken) Heb nu een zalfje gehad voor een of andere schimmel en mocht dit na 4 weken niet weg gegaan zijn dan wordt ik eindelijk doorverwezen naar zh. Dus ben benieuwd nu.. beterschap voor lucasje, minder dat hij het zo erg heeft zeg. en ook nog beterschap vor jou, je bent dus ook nog niet helemaal de oude zo te lezen. nee dat wispelturige weer werkt voor de gezondheid niet mee, ben normaal nooit ziek, maar heb het dus nu wel te pakken, maar ja danny en alyssa waren ook aan het hoesten en tja die hoesten natuurlijk niet netjes, die proesten gelijk je gezicht onder..dus daar kon ik op wachten natuurlijk fijne zondag meid. viel het trouwens mee gister? De zaterdag is jou ergste dag toch? liefs elies
Hallo Zaterdag viel er best me. Kinderen waren redelijk, Lucasje was echt ziek. Niet alleen rood gestipt maar ook koorts er bij. Hij was suf, hangerig en erg moe. Het ergste stippen waren op gezicht - enorm veel, en op de rug. Gelukkig vandaag is alles opgedroogd en geeft geen jeuk meer. Hij eet alleen veel minder.Hij is al smaal en fijn gebouwd, maar nu lijkt hij me mager. Afgelopen vrijdag was mij "stook brand olie " op, dus kachel ging niet aan en was koud thuis. Ik werd erg boos, want die oude kachel geeft geen sensor die aangeeft dat het op is/bijna op is. Ik ging s`morgens kachel aanzetten, en hij blijft koud:x. Mazout op. Ik zou moeten nieuwe laten bezorgen, alleen het zo hele dag duren, voordat hij word geleverd.Ik dus naar de benzine pomp om zo 5 kanen à 25 liter vol te tanken en in de kachel ingooien om huis te kunnen verwarmen tot dat tankauto kom mazout te leveren. Lucasje was thuis dus ik wou warm hebben. Heb alle 5 kanen vol met stookolie uit de auto gehaald en 2 gelijk ingegooid in de tank... maar tegen de avond kon ik met moeite bewegen. Heb me helaas te hoog ingeschat, mij rug begon te staken. Ik had zondag nog 3 wassen gedraaid, kinderen getild... heb wel ibuprofen geslikt, maar die hielp niet zo veel... Vandaag kon ik niet eens goed staan, zitten ging moeilijk en als ik ging liggen op bed, ging ook niet beter. Vanavond ben ik naar de HA geweest, ik kon het echt niet meer verdragen - ook al ga ik niet zo snel naar de doctor, maar nu was her genoeg8). Heb zwaar overbelast rug, en daardoor is mij zenuw bekneld.Heb dikke bult op mij onder rug.En het domste van me is, dat ik het helemaal was vergeten, dat ik die k** kanen heb gedragen. Pas bij de doctor kwam het pas bij me op. Heb vandaag ook 2 bloembakken gekocht voor op de raam - voor de huis. Heb ook 2 pakjes zaden gekocht van "chinees kers" of zou iets, special voor de bloempotten. Die word zo 30 cm groot. Ik kan niet wachten tot dat ik die gaat zaaien. Ik moet nog wel gedoeld hebben want het weer is verschrikkelijk, het is te koud en dan nog sneeuw - zoals vandaag. Heb ook nog plannen om woonkamer te gaan schilderen, moet naar de bouwmarkt om kleuren te uitzoeken. Ik denk aan lichte paars/grijs /groen. Ik ben nog niet uit, misschien word het wel geel.Ik wil niet te donkere kleuren gebruiken, want ik ik heb letterlijk & figuurlijk licht nodig. Ik weet dat modern trend is anders, maar ja, het moet me oppepperen. Hoe is het met jou keel? en met de uitslag op je gezicht? werkt die zalf al iets? Ik ga proberen te liggen, want zitten doet steeds meer pijn.Gelukkig morgen ochtend ga mij vriend mij recept ophalen.Heb zware pijnstillers gekregen, hoop dat die zouden goed werken, want ik heb zo veel werk te doen. Groetjes! Sima. Ps. wat een knappe kindtjes heb jij? en jou dochter lijkt wel op een model.Prachtig kinderen.
hey meis, oh jee dat is minder zeg, idd teveel van het goede!! Hoe gaat het nu met je rug? En met lucasje, inmiddels de plekker weg? Hier gaat het nog steeds niet met mijn keel, lijkt wel of het zicht steeds verplaatst, zo raar, eerst rechts pijn, daarna links en nu zit er een ontsteking in me gehemelte..vandaag maar weer terug geweest. Heb wel een recept gehad, die ik kon gaan halen als het van het weekend echt erg gaat worden, want zij zei dat het toch wel aan de betere hand was. die plekken zijn met mijn ongi weer erger geworden. maar blijf gewoon doorsmeren en ga alvast een afspraak maken met zh voor over 3/4 weken als ik weer ongi moet worden, want wil dan wel dat ze die vlekken actief kunnen bekijken. dank je voor het compliment. mijn dochter is idd een erg mooi meisje, heel fotogeniek, alleen heeft ze net als haar mama, dat ze niet op de foto wil haha. alleen dat dan he, want ik zie dr niet uit.. dus dat heeft ze niet van mij.. vandaag komt me man weer naar huis, heel fijn, weer lekker samen het weekend. nou meis fijn weekend liefs elies
hoi meis, hoe gaat het met je? hier hebben we een vakantie geboekt. We gaan 27 april voor 8 dagen naar turkije, even er tussen uit met het gezin voordat manlief voor 4 maanden weg gaat. zie er wel beetje tegenop, het vliegen en al dat water en danny.. zal een oplettende vakatie worden en hoop ook wel een beetje te kunnen genieten. heb ik wel verdient dacht ik zo.. verder gaat het zijn gangetje..met de nodige ups en downs. wederom een fijn weekend meis. liefs elies
Hallo Eliesje Sorry dat ik zo traag reageert, maar had nog al druk ,deze week. Maandag moest ik boodschappen doen - heb vrijdag niet gedaan door de rug, dan dinsdag administratie en vriend weg brengen, woensdag de jongste was thuis en wou niet naar bed tussen de middag en de avond moest ik vriend ophalen van zijn werk .Donderdag ben in naar Antwerpen geweest met Lucio voor onderzoeken, Maria was jarig - 16 jaar, s`avonds vriend weg brengen, gisteren naar school voor overleg over Lucio, dan naar NL boodschappen doen en s `avonds weer Vriend ophalen. Vandaag is Matthias jarig en middag hebben we visite... dus weer taart bakken... Ik ben kapot, mij rug was iets beter, maar vandaag heb ik weer meer moeiten om lopen, zitten en bewegen. Ik heb moet weer beginnen met de pillen. Wil volgende week grond omspitten en violen inzetten. Gelukkig morgen hebben we officieel een Lente. Nu heb ik geen verjaardagen meer... tot november. O wat leuk van je vakantie! Geniet er van ! Ik ben nog nooit in Turkije geweest, maar wat ik hoor en ziet (van de reclame`s en foto`s).... het is heel erg mooi en lekker warm & zonder regen. Waar ge je naar toe? Ga je met Passen weg? Hier hebben de kinderen 2 weken vrij - begint op 2-de Paasdag. We gaan nergens weg, maar kinderen gaan naar de opvang. Ik wil na de Passen woonkamer gaan schilderen. Moet even naar Karwei, om verf te kijken en stikers met verf naar huis menemen.. Ik heb blauwe serre, groen blauw keuken, zit gedeelte is geel/licht grijs. Woonkamer zou denk ik lila/grijs worden... moet dat nog uitzoeken. Buiten is lekker warm, dat bevalt me heel erg goed. Moet nog plantjes in de bloembakken zetten. Moet jou man dus toch naar Uruzgen, dat is minder maar gelukkig maar 4 maanden. Nu de dagen zijn /worden langer kan je buiten genitten van de tuin, bleoen en zingende vogels... en de kinderen worden stuk rustieger van buitenspelen. Ik ga maar eens mij taart afmakken... moet slagroom klopen en verssieren met aardbeien. Goede weekend !
Hoi meis, allereerst Gefeliciteerd met Matthias..hiep hiep hoera.. fijne verjaardag vandaag. dus een hele drukke week geweest zo te lezen. En je rug nog niet helemaal over. minder hoor. hier ook nog steeds bezig met me keel. heb sinds maandag een kuurtje, maar is nog steeds niet helemaal weg en morgen slik ik de laatste alweer. houd niet op zeg. hoop niet dat het iets ernstigers is. even afwachten. het is vooral de avond, dan voel ik me helemaal nog niet lekker. nu is me vent ook niet lekker..maar ja als hij ziek is dan mag hij ook ziek zijn en ik moet altijd maar doorgaan..ben dat echt zat.. dus we lopen al hele dag te katten tegen elkaar.. Wij gaan naar Belek en gaan 27 april weg, nog net voor de vakantie, want als je 30 april of 1 mei weg gaat betaal je heeeeel erg veel, nog meer als in het hoogseizoen. dus hebben allemaal kunnen regelen dat we eerder kunnen, scheelt de helft! Jij ook al plannen voor de pasen, lekker schilderen..mooie kleuren bij elkaar hoor! nog ene fijn weekend meis
Hallo Dan ben ik weer, midden in de nacht, maar ja , ben weer druk bezig/productief geweest. Vanochtend waren om 8.30 alle kinderen de deuren uit, dus ik vroeg mij vriend: wat is de planning voor vandaag...? Hij zei: ik weet niet, misschien gaan we de schuur opruimen... Nou, ik sprong de lucht in. Ik was afgelopen maand bezig geweest om hem te overhalen om daar troep de opruimen( lees: oude kasten/planken/ gereedschap/ speelgoed/ kleren enz). Hij had niet zo veel zin in, dus toen ik vandaag hoorde... schuur opruimen, dacht ik: Yes Sima, grijp je kans!!! We hebben vanaf 9.00 tot 14.30 geruimd... en de effecten zijn aanzienlijk. Ben zeer trots op. Alles hebben we in de aanhanger geladen, die kunnen we pas volgende maandag weg brengen, maar toch. Het was een top dag!!! Gisteren heb ik al viooltjes gepoot in de bloembakken. zij staan nu op de raam, en het is zo prachtige gezicht... ik geniet ervan. Ik sta s`morgens op , zet een bakje Senseo, steek een sigaret doe ik de keuken raam open en dan sta ik paar minuutjes de bloemetjes te bewonderen en genieten van de prille lente. Ik ben zo tevreden over die bloemen, dat ik nog 2 bloembakken had bijgekocht, en ga ik die 2 op de woonkamer ramen zetten - bij de weg, zeg maar. Ik wil ook nog mij kleine "lap "grond omspitten en een boompje inpoten, maar dat zou ik donderdag pas doen - wil namelijk mij rug niet overbelasten (vandaag mij best gedaan dus morgen pauze) Ja, dat ken ik ook: ik voel me niet lekker dus ik MOET LIGGEN , a is dat maar een kleine snoten bel. Maar al ik zou zeggen: ik voel me niet lekker... bekijkt maar, THE SHOW MUST GO ON. Ja, manen zijn als kinderen. Is het al iets beter met jou keel? En met jou man ook? Ik ga maar eens naar bed, over 6 uurtjes gaan mij (levende) weker`s af. Groetjes! Sima
hoi meis, zo jij was nog lekker laat actief hier! oh dat is super zeg, dat je vriend zo'n goed idee had!! beter. voelt ook altijd wel lekker als iets opgeruimd is. en dan is het ook nog eens "LENTE"..heerlijk. was gister en vandaag goed weer. Gezellig met al die bloemetjes die weer gaan bloeien. met mijn keel ging het tot gisteravond goed. had zaterdag de laatste medicijn ervoor ingenomen en voelde me vrijdags en zaterdags eindelijk pas goed en gisteravond voelde ik me keel weer opkomen. erg raar. die medicijnen zouden toch zijn werk moeten hebben gedaan. het is nog niet zo erg, maar heb wel alweer kriebelhoest en beetje pijn bij het slikken. kijk het nog ff aan, anders weer naar ha ervoor. mijn man is gelukkig ook weer helemaal beter. na de goede zorg van mij, kan hij er weer tegenaan. ik blijf maar sukkelen. Doet jou rug na het opruimen van de schuur geen zeer dan? vandaag weer lekker gewerkt. morgen paar afspraken voor de oudste en vrijdag met me ma naar belgie rijden. as zondag is het tuincentrum hier open, gaan we wat plantjes voor buiten kopen. altijd leuk en gezellig. jij nog leuke plannen voor het weekend? liefs elies
Wonder boven wonder, heb ik (nog) geen last van mij rug , maar soms kom die pas na 1 à 2 dagen. Ik wil nog morgen klein stuk grond omspitten, zo 2m2. Dan wil ik een boom/struik in poten (liefs morgen aan beginnen) , dan folie legen en afwerken met steentjes. Langs zij kanten wil ik lavendel laten groeien. Vrijdag ga ik boodschappen doen, dan naar Breda en Roosendaal,s`avond vriend lief ophalen in Tilburg en dan ben ik al op - denk ik. Zaterdag ben ik alleen met de 3 musketiers, dus kan ik niets meer doen.Hoop dat er mooi weer blijf en kunnen zij buiten spelen. Ga jij naar B? leuk, ook al vind ik persoonlijk andere kant opreden veel meer interessanter en verleidelijk. Ben je naar de HA geweest? Ik ga gauw slappen, mij ogen vallen dicht. Tot morgen dan! groetjes!
hoi meis, nou gelukkig geen pijn in je rug gehad. en nog gelukt met het omspitten en de plantjes? Mooi geworden? haha ja was ff een kort ritje naar Kalmthout, net over de grens, dus was zo weer terug op vertrouwde bodem hihi. en nog een beetje mooi weer gehad het weekend? hier gister ook plantjes gekocht voor de tuin. weer lekker opgeruimd. ga de oudste van school halen. liefs elies
hey meis, hoe is het daar? het weer valt weer tegen he, weet barrr koud! de oudste heeft alweer vakantie, hoeft pas woensdag weer naar school. as dinsdag eindelijk voor me vlekken naar de dermatoloog. verder weinig nieuws.. liefs elies
Hallo Eliesje Sorry voor mij "vertraging" met schrijven. Het valt alle maal niet me, voel weer dat ik heel zwak ben, en totaal los. Afgelopen dinsdag zijn we met Lucio naar Antwerpen geweest voor een onderzoek. Hij is zeer overactief , doet gekke dingen op school en thuis, luistert voor geen meter, komt arrogant over , kan in zijn klas niet goed functioneren, constant snakt naar aandacht... enz. Mij voorgevoel gaaf me aan, dat het misschien en ADHD zou zijn, maar helaas... volgens eerste observatie is het een form van autisme in combinatie met ADHD. Mij wereld stortte totaal in, mij oudste zoon heeft al autisme en nu nog een met het zelfde aandoening.Hij zou zeker naar andere school moeten, therapieën volgen.... en toch is hij getekend voor zijn hele leven. Maandag na Passen moeten we terug komen on andere testen te doen om te bepalen welke form hij heeft. Ik begon me net beter te voelen, had weer zin in het leven , had plannen , en nu dat.Kan me geen moed meer inspreken. Die twee diagnoses kwamen zo snel naar elkaar - binnen 6 maanden. Als dat nog niet genoeg was... Horde ik dat een zoon van mij kennis - een jonge van 17, is overleden ten gevolgen van ernstige auto ongeluk. Hij heeft nog 6 weken geleefd - net als plantje (verlamd, afwezig).... maar toch. Een jongen van 17 !!!!. Waarom, het lopen "kwalen "genoeg die anderen slecht makken enz, en die leven tot 80:x. Ik had een bewondering voor zijn mama. Dat was/is een sterke vrouw. Zij had 5 kinderen waarvan de jongste (15 j) Syndroom van Down heeft, de oudste is ook overleden, en nu nog een kind verloren. Hij was een aardige jongen, vrolijk, behulpzaam, zijn mama kon op hem rekenen... Dus nu van de 5 zijn 3 over waarvan 1 gehandicapt. Ik heb haar leren kennen vorige jaar nog. Zij was ook vrolijk, spontaan, altijd positief over leven, ondanks alle tegenslagen. Waar is de zin van het leven eigenlijk ???: jij heb al moeilijk, krijgt zo veel te verwerken, en dan nu nog dat, waarom? Sorry, het is voor me eigenlijk te veel... zo vaak denk ik aan dood. Het is ironie van het leven: jij maakt plannen voor de toekomst en die vallen als een kaartenhuis uit elkaar.... Wil jij dood, maar dat lukt jou niet....moet jij doorgaan en nieuwe tegenslagen incasseren... Heeft leven nog een zin? Sorry, het moest even van me uit. Voel me echt niet goed. Groetjes!
Hoi meis, jee joh wat een ellende weer, dat zijn natuurlijk weer behoorlijke tegenslagen die je krijgt..en dan maar weer proberen positief te blijven!? snap dat dat nu gewoon niet lukt.. maar meis, probeer toch dat fijne gevoel wat je had nog vast te houden hoor, ging zo goed.. Je hebt al wel enige ervaring met het stukje autisme, je weet nu hoe je je kind moet benaderen, maakt het dat mischien niet ietsje makkelijker?(begrijp me niet verkeerd hoor, want makkelijk is het nooit, weet er alles van) weet dat het niet meevalt om er dan 2 te hebben rondlopen, maar hij zal niet geheel iemand anders worden dan hij nu is toch? begrijp je me een beetje?? en jee wat een ellende heeft die kennis van jou al meegemaakt zeg. Heel erg om dat weer van dichtbij mee te maken.. weet dat de dood nu weer heel dicht bij is voor je, maar probeer het niet naar jezelf toe te trekken meid, het is ook verschrikkelijk zeker, maar jij hebt al je kindjes nog, gezond en met beperkingen, maar die jou oh zo hard nodig hebben.. probeer sterk te blijven he. dikek knuff van mij. liefs elies
Hallo Eliesje Dank voor je begrip en steunende woorden. Hier gaat het redelijk. Ik probeer "iets"van te makken, dat me al lang niet meer echt boeit.... Als ik kijk, alles rondom me gaat mis. waar jij ook niet begint, gaat toch al weer iets naar de kl****. En probeer nu maar rustig reageren, positief denken, en plannen makken. Aanstaande maandag gaan we weer naar Antwerpen voor de volgende testen voor Lucio. 23 april word diagnose vast gestelt. Arme jongen voor altijd getekend. Ik wil me ook laten testen en wil/eis dat mij vriend dat ook doet. Ik wil weten aan wie heeft Lucio zijn handicap te danken. Wachttijd voor zo een onderzoek (voor volwassenen) duurt zo 3/4 jaar, maar ik wil dat weten. Misschien loop ik me rond zonder te weten, en heb ik rest van de kinderen ook op mij geweten. Als ik kijk naar mij 2 (autistische) jongens... mij hart breekt, tranen kan ik niet meer inhouden. Wat een k** leven heb ik hun gegeven. Ik kan van me zelf kotsen:x - sorry voor de taal, maar zo voel ik me. Gisteren was slecht weer hier, dus ik voelde me dubbel slecht. Vandaag gelukkig zon schijt volop, is veel lichter , dus gaat iets beter. Om niet veel te kunnen denken, probeer ik mij tijd te vervullen met werk in de tuin, thuis beetje klussen en plannen makken voor make-over van mij huiskamer, verf verzamelen enz. Kinderen hebben nog week vakantie. Als zij naar school weer gaan ga ik in de kamer beginnen. Hoe is het met jou? werk jij of heb jij vakantie? Groetjes! Sima
hou meis, zo dat duurt lang dan dat onderzoek voor volwassenen!! Snap best dat je je schuldig voelt dat je hen dat mischien hebt gegeven, maar die kids weten niet beter toch en die merken er verder weinig van,ze weten op den duur dat ze anders zijn, maar met goede begeleiding van jullie komt het echt wel goed. Hou dat in gedachte. gelukkig kan je nog een beetje genieten van het mooie weer en beetje in het huis wat doen is ook wat afleiding. hier gaat het iets minder, ga het denk ik eindelijk beseffen dat me lieve pa er niet meer is..heb steeds vaker huilbuien en denk nu veel aan hem. Mis m zo.. Heb veel herinneringen die steeds naar boven komen, kleine dingen wat me gelijk aan me pa doet herinneren.. pak nu ook wat vaker dat moment om me ff te laten gaan. verder nog geen vakantie. me man gaat as maandag eerst weer voor 2 weken weg en dan die week er op (27 arpil) gaan we met vakantie. zie er een beetje tegenop, maar heb er ook wel even zin in.. liefs elies
hey meis, hoe is het met je? hoe gaat het met de kids? hier gaat het niet zo, erg druk, danny heeft weer een zwaan-kleef-aan fase, kan nergens me kont keren of hij staat al achter me..als ik wegloop gaat hij al janken..leg ze tegenwoordig (op de oudste na) allebei om 7uur al op bed, daar kijk ik dan s'morgens al naar uit, erg he haha ff tijd voor mezelf. me vent komt aankomende vrijdag weer thuis, mag hij ze gelijk hebben en ga ik de hort op haha. liefs elies
Hallo Eliesje Het is al weer zo lang geleden. Met me gaat het momenteel niet zo goed. Voel me k**, heb meer last van de huil buien, ben zeer onrustig. Denk dat ik weer in de depressie ben beland. Leven is echt kl****. Is geen eèn dag voorbij dat ik niet aan janken was. Ik heb last van alles : kinderen, huis, vriend, ouders, buren, auto`s, en noem maar op. 3 mei gaan we naar ziekenhuis voor de uitslag van Lucio. Die arme ziel heeft niet alleen autisme, maar ook waarschijnlijk mentale achterstand.... en wees maar vrolijk en geniet vaan het leven:x. Mij vriend verteld me constant over "lol hebben met colleges op het werk", en ik maar hier opgesloten in die K** huis en vast geklust aan kinderen (dat is mij tak - ik ben de moeder:x) en soms praat ik week lang niet met andere volwassene personen. En wees maar vrolijk en geniet van het (K**) leven. Nou, voor me hoeft het niet niet meer. Hoe oud is jou Danny? Lucio van bijna 3.5 & Lucin van 27 maanden zijn nu ook zo hangerig, zeuren en janken . Ga nu medicijne voor Lucin geven, hij heeft oor en keel onsteking. Jij gaat toch bijna op vacantie? Ik zo zo graag naar Spanse Compostelle willen voor een poosje: geen radio, TV, geen kinderen, vriend, alleen wandelen in mij eentje... lijkt me heerlijk. Groetjes! Sima
hey meis, minder zeg dat het weer slecht gaat.. Heb je inmiddels de uitslag al..en?? Lijkt wel of alles weer even tegen zit he. Het zou idd wel even lekker zijn voor je om er even tussenuit te gaan. maar dat zal wel een onmogelijke opgave zijn. Heeft je vriend straks geen vakantie van zijn werk? als het mogelijk is, plan een vakantie voor jezelf. even eruit. hier gaat het ook niet zo heel lekker hoor..ben erg aan het worstelen emt me moeder. Het gaat niet echt goed met haar. krijg steeds sms jes dat ze er zelf ook geen zin meer in heeft en ze zich erg rot voelt. Snap het wel, maar vind die sms lezen niet zo leuk. En als ik er wat van zeg, dan krijg ik te horen, laat maar je hoort me nooit meer, dan denk ik ook..jezus zeg en IK dan..heb er ook gevoel bij, maar daar wordt geen rekening mee gehouden, alles draait om haar gevoel.. Had een oproep gehad om op 4mei een gesprek te hebben, maar die had ik afgebeld, want we kwamen die dag net thuis van vakantie. de vakantie was heel erg lekker, mooi hotel, mooi weer en lekker eten. Heb nu mijn eerst volgende gesprek weer op 18 mei. Dus ben benieuwd, zal wel ptraatje moeder worden, want weet gewoon ff niet wat ik met haar aanmoet. het liefst zie ik haar een tijdje niet, maar das nu ook geen optie.. Danny wordt eind juli 2 jaar. Zal vast weer een mentale sprong zijn geweest, want hij praat ineens wel erg veel.. sterkte meis. Probeer toch een beetje te genieten van bv het mooie weer en de bloemetjes en bijtjes. liefs elies
hey meis, hoe is het nu met je? en de kindjes? hier gaat het wel..had vandaag me kenningsmakingsgesprek met de nieuwe therapeute..weer een lijst in moeten vullen, deze keer zag het er somberder uit hoor..schijnt dus ook dat ik te perfectionistisch ben..nou wist niet wat ik hoorde..haha, maar kan wel kloppen, loop op me tenen om alles goed te laten verlopen en loop mezelf ook voorbij. heb 1 juni mijn uiteindelijke gesprek en gaan we eraan werken. ben benieuwd. er gaan ook gesprekken in groepsverband komen, vind dat natuurlijk doodeng, maar zal vast goed voor me zijn. verder zit ik gewoon niet lekker in me vel..dus de gesprekken komen als geroepen. verder is het erg druk zo met de kindjes..merk echt dat onze dochter van bijna 4 toe is aan wat anders, ze gaat echt zeuren en de jongste wordt 2 en zegt allleen maar neeee ...wordt er zoooo moe van..weet dat het allemaal een fase is, maar kan ik dat niet overslaan?? verder aftellen, nog ruim 2 maanden en dan gaat me vent naar uruzgan. maar het wordt van de week lekker weer, dus daar gaan we maar van genieten. liefs elies