Hoi, Zijn er veel mensen op 23 feb vrij? Mijn dochter heeft een studiedag, maar ik ben bang dat iedereen die heeft. in het zuiden hebben ze ook eerder vakantie toch?
Ik woon in het zuiden en mijn zoon heeft de week van 12 feb vakantie en 19 feb een studiedag. Vanwaar je vraag?
Ik woon in Zeeland en wij hebben een week na carnaval pas voorjaarsvakantie. En zover ik weet alle scholen hier
Onze dochter heeft maandag een studiedag. En van 12 tm 16 voorjaars (carnavals) vakantie. 23 gewoon school. 9 maart ook weer studiedag.
Ik studeer zelf, en wij hebben die dag ook studiedag. Ik heb de week erna aansluitend een week vakantie.
Ik woon in Zeeland en de officiele vakantie is vanaf 17feb (dus zou ze 23feb vrij zij ) Nu begreep ik alleen dat dit gewijzigd zou zijn naar 12feb, dus ga dat maandag even navragen op de peuterspeelzaal
Hier maandag de 19e een studiemiddag, vrijdag de 23ste gewoon school en de week erop vakantie...en hier is NH.
Studiedagen verschillen toch gewoon per school? Hier in de regio/wijk is dat ook per school verschillend.