Dit is echt heel erg....m'n zoontje wordt volgende week 5 jaar en we vieren het op 13 juni (2e Pinksterdag). Nu had ik er dus helemaal niet bij stil gestaan dat op die dag de winkels niet open zijn (hoe stom kan je zijn ). Nu kan ik dus geen leuke taart voor hem kopen. Ik heb al iemand in de buurt gevraagd die taarten maakt of ze nog iets kan maken, maar zij zit al overvol. Dus ik probeer het hier ook nog even: Misschien is er hier iemand uit omg. Sliedrecht die een leuke taartje voor mijn zoon kan maken? Of weten jullie miss nog een andere oplossing?
Misschien heb je hier geen tijd voor. Samen met je zoontje een verjaardagstaart bakken of zo´n taartbodem kopen (weet niet of ze nog te koop zijn) en samen met je zoontje met vruchten versieren.
ik werk bij een bakker 20 min van sliedrecht en wij zijn zondags open tot 13.00! mocht je interesse hebben stuur ff een pb
Langs een (banket)bakker gaan en vragen of ze zaterdagmiddag een taart kunnen maken? Die blijft wel tot maandag goed.
Oh wat lees ik hier wendy je moet je schamen ik weet dat de vrouw van die rode..(hopelijk snap je hem) ook taarten maakt.... haha tot maandag!!! ben benieuwd hoe de taart eruit ziet
Als mijn eigen zoontje niet zondag jarig had geweest had ik met liefde een taart voor je gemaakt! Kan je niet zelf appeltaart ofzo maken anders?
mocht je geen oplossing hebben, dan lijkt het mij ook een leuk idee om samen met je zoon zijn verjaardagstaart te maken en samen versiering kopen in de winkel en zo.
taart 2 dagen bewaren... lijkt me niet zo lekker omdat er meestal slagroom etc op zit. jammer dat je niet in de buurt woont, want hier is alles gewoon open, ook de bakkers. (limburg)
Tja ik zou best een taart voor je willen maken alleen is het wel een eindje rijden en ben ik / je (als je hem zelf komt halen ) al 22 euro kwijt voor de benzine Wordt dan wel een duur taartje
Thanks meiden voor al jullie reacties! Heb gelukkig nog via via iemand gevonden die een taart voor ons wil maken. Dus ik hou je nog even in spanning wat het gaat worden Cyn
gelukkig heb je iemand gevonden!! mocht je tekort komen, haal morgen wat pakken deeg voor muffins , wat water erbij, mixen, in de over wat hagelslag ofzo eroverheen en klaar!! heel veel plezier vast!!