Hoi hoi! Iedereen die mij gepbt heeft (alle 125) bedankt. Het duurt ff voor ik erdoorheen ben. Ik ga vanaf nu alleen wel vast tijden aangeven dat mensen pb's kunnen sturen want dit is niet te overzien voor mij. Ik wil graag voor iedereen pendelen maar ik wil het wel leuk blijven vinden. Aangezien ik bijna 20 weken zwanger ben en een kleintje heb rondlopen kan ik het dus niet te vaak doen. Ik werk nu de laatste 108 weg en hoop snel weer een tijd te plaatsen. Ik pendel alleen op posi test en geslacht. Ik behandel ze alleen als er een naam en achternaam + geboortedatum in de pb staat Bedankt vast jongens! Groetjes!
Nou meis.... het duurde even maar ik ben heel blij met mn pendel Dacht eerst nog.... pfff oktober pas!? Maar eigenlijk is dat al bijna haha! Doe maar lekker rustig aan. De vraagsters moeten toch maar blij zijn dat iemand het wil doen? En dan daarbij... het is en blijft afwachten of het klopt. En voor degene die al zwanger zijn voordat je gependeld hebt... mazzelbibsen! Dusss... thanx! Ps... weet je al wat jij krijgt? Want je pendel zegt meisje. Of wordt het verassing?
Als je dan op tijden gaat pendelen is het dan niet slimmer om per keer 1 topic aan te maken met de tijd al in de titel? Anders word het misschien weer een zooitje...
Hoi, ik heb je op 5 juni een pbtje gestuurd, maar wacht gewoon rustig af! Neem je tijd! het is toch al super dat je dit voor andere doet, petje af!
@stopcontact & Yvon: ik was ziek geweest, vandaar dat het zo lang duurde. @Hollowglade: Abbo nemen of misschien doe ik wel een aparte topic. Ik ga eerst maar eens de 85 die nu nog over zijn doen. Dan zien we wel verder. Vind ergens ook dat mensen best de moeite kunnen doen om te lezen wat er geschreven word in een topic als ik de moeite kan doen om te pendelen, toch? Ik kreeg ook op die manier voor elkaar om pendels te krijgen hoor.
Graag gedaan! Jij bedankt voor de pendel! Super lief dat je de moeite neemt om voor ons ZP-meiden te pendelen. Het wordt erg gewaardeerd!
ohw, wist niet dat je op tijden pendelde en ik heb je vanmorgen een PB-tje gestuurd. Misschien moet je Lotte vragen om het erbij te zetten (bij haar bericht!) Sorry! Zou je misschien mijn pendel toch mee willen nemen?
Ik ben een van de laatsten denk ik maar doe het rustig aan he. Super dat je dit voor ons wilt doen, dankjewel! Maar alles op zijn tijd, wij lopen vast niet weg
Zo graag, ik heb dat gisteren beslote dus neem je wel mee hoor. Het is om de hoeveelheid een beetje te beperken want 125 was wel erg veel haha
oef, 125! lekker op je eigen tempo doen meid! ik heb een tijdje terug ook een pendel aangevraagd bij jou, maar je moet gewoon lekker op je eigen tempo doen, rustig aan.. wij wachten rustig af, we zijn allang blij dat je voor ons wilt pendelen en het is heel logisch dat je nu de hele dag er mee bezig kunt zijn!
Dat snap ik! Ik weet hoe druk het is. Heb vorig jaar ook gependeld, maar was een beginner en aangezien ik er met al mijn pendels naast zat, bleek ik geen talentje te zijn en ben er maar mee gestopt Maar druk is het zeker! Je kan er een full-time baan aan hebben.
Dan gaan we jou laten pendelen op alleen het geslacht en gaan van het tegenovergestelde uit. Ik weet niet of je het leuk vind om te pendelen, maar mij mag je pendelen hoor! Misschien baart oefening kunst!
Ik snap dat je dat wilt, maar er zit nog iets aan vast. Precies wat BurningKarma zegt. Je wordt overspoeld door mailtjes en je moet er ook tijd voor hebben en willen maken. Die tijd had ik en heb ik alleen in het weekend, maar beperkt, want ik werk full-time en wil ook graag nog even ontspannen. Nu ben ik zwanger en lig vaak 's avonds al om 19:00u in bed omdat ik doodop ben. Wie weet als dat minder gaat worden, dat ik dan weer zin heb en het ga proberen, maar ik zeg je... geen van mijn pendels is nog uitgekomen. Voor jou maak ik een uitzondering en nee, niemand anders hoeft een pendel te gaan vragen!!! (alleen BurningKarma, omdat ze het ook voor mij doet ) Dus Kensho; je mag mij een PB-tje sturen. Met naam, achternaam en geboortedatum en dan zal ik pendelen of het een jongen of een meisje wordt. Geef jij dan wel t.z.t. aan of ik het goed had ) Nogmaals: Anderen niet gaan PB-en want ik ga er niet op reageren!
Maak je voor mij een uitzondering? Echt? Leuk! Ik maak er graag gebruik van! Het was meer bedoeld als grapje, maar ik moest gewoon even reageren op je "alles fout pendelen". Ik heb datzelfde met het raden of er een jongen/meisje in de buik zit. Ik heb het altijd verkeerd, dus je kan er bij mij vanuit gaan dat het precies het tegenovergestelde is van wat ik denk. En ik begrijp het probleem helemaal. Het moet ook gewoon leuk zijn voor de pendelaars en zeker geen verplichting. Ik vind het ook gewoon jammer dat er geen goede manier is voor het pendelprobleem, zodat hier dus rekening mee gehouden kan worden. Wat is eigenlijk het grootste probleem voor jullie? Dat er een soort van druk is door een volle mailbox of echt omdat mensen gaan pushen? Misschien kan er door ZP een apart account worden aangemaakt voor het pendelen, zodat leden daarheen hun aanvragen sturen. De pendelaars kunnen daar de inloggegevens van krijgen en op die account de aanvragen pakken waar ze tijd voor hebben. Zo hebben de pendelaars geen directe last van volle privemailboxen en is het wat makkelijker om het los van je eigen leven te gaan doen. Als je zin/tijd hebt, dan log je in. Hoe er wordt bijgehouden wie welke aanvraag gedaan heeft enzo weet ik niet, maar daar moet vast iets op te vinden zijn. En of dit sowieso haalbaar is/werkt?!? Geen idee... Maar ik zal je PB-en, maar alleen doen als je er echt zin/tijd in hebt hoor! Zelfs als dat pas over een aantal weken is! En uiteraard hou ik je op de hoogte!