zie nu pas dat je op een bepaalde tijd pendelt, maar heb je net een pb gestuurd. Het is wel verwarrend dat het er niet bijstaat in het topic waar staat wie pendelen. Misschien toch nog even wat aanpassen, zodat het voor iedereen duidelijk blijft
Ik vind het sowieso al heel wat dat je uberhaupt wil pendelen! Moet er niet aan denken zoveel aanvragen Dus echt super lief! Had je een tijdje geleden ook een pb'tje gestuurd (wist niet eens zeker of je nog wel pendelde) maar nu zie ik dat je ze rustig allemaal afgaat. Petje af!
Dank je wel dat je voor ons wilt pendelen, er zit er ergens ook nog 1 tussen van mij van een tijdje geleden maar doe rustig aan. Heb je inmiddels de achterstallige pb's al enigzins weg kunnen werken? Ik zie het wel verschijnen wanneer je tijd hebt
Ohh ik zie dit topic nu pas, ik denk dat ik je net op de valreep een pb had gestuurd. Weet datum niet meer precies. Maar doe maar kalm aan hoor, zit geen haast mee. Als je wil dat ik um op een bepaalde tijd doe moet je het ook zeggen! Doe ik dat gewoon! Heb nog 30 weken de tijd
dat lijkt mij een top idee! worden alle pendelaarsters (?) idd niet persoonlijk overspoeld met aanvragen! misschien moeten we het eens in de groep gooien bij de beheerders?
@burningkarma, wil het je al een beetje lukken met onze mega stapel aanvragen?? en vind je het nog wel leuk? ik kan me heeeeel goed voorstellen dat je een punt bereikt van pffffff... nog meer... (daar in tegen zijn wij wel heel blij met jullie ik heb je 11juni een pb gestuurd)
Even een berichtja van mij. Had dit berichtje niet gezien. Zag in het bericht van Lotte geen tijd staan en heb je gister wel een pb gestuurd. Ik heb absoluut geen haast.
Hoi, Ik lees dit berichtje nu ook pas en heb je ook gister een proeve berichtje gestuurd ik heb geen haast. Doe rustig aan
hi! ik lees ook nu pas dit topic nadat ik je een pb heb gestuud doe vooral rustig aan!!! je hebt ook nog een prive leven en die gaat voor! en mochten er wel dames gaan pushen (ALS) dan pendel je die gewoon niet want mensen die zeuren worden over geslagen geniet gewoon vooral van je zwangerschap!
jeetje dat pendelen is bijna een extra baan erg lief dat je het wilt doen voor alle meiden... ik ben stiekem ook wel benieuwd hoever je nu bent... (ik bedoel het niet om je te pushen hoor!) ik heb je volgens mij 12 juni een pb gestuurd... misschien een idee dat je laat weten bij welke aanvraag datum je nu bent... dan weten de afwachtende meiden dat
@Burningkarma: ik wou je laten weten dat je pendel alvast juist was... Je had voor mij juni 2012 gependeld... Het was een moeizaam begin, volgende week krijgen we 2e echo... en hoop dat alles in orde is. Bedankt
dat kan natuurlijk ook Alleen ik had het gezegd omdat ik dacht misschien geeft het dan voor beide partijen wat meer rust... de afwachtenden weten waar ze aan toe zijn, en de pendelaar krijgt niet de hele tijd vragen over hoe ver ze is... zomaar een ideetje hoor
Ik ben nog niet verderr. Ben op vakantie geweest en bij terug komt 170 pbtje dus heb alle extra verwijderd want heb met lotte afgesproken te pendelen op afroep. Dat had ik ook al aangegeven hier.
@ BurningKarma... sorry meid dat ik je een pb heb gestuurd! ik wacht nu gewoon je oproep af en pb je dan opnieuw.. is dat goed?