~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Hoi Dames, Ik ben Kayleigh en ook ik pendel. Ik ga hier aangeven wanneer dat ik aanvragen aanneem. Aanvragen buiten de tijden neem ik NIET aan!! Dit omdat ik ook nog mijn werk, school, MMM en relatie heb... Je kunt mij op de aangegeven een PB sturen met je Volledige naam + geboortedatum Ik pendel op wanneer positieve test, bevallingsdatum en geslacht. Mijn voorwaarden voor een pendelaanvraag: 100 berichtjes en minimaal een maand actief op Zwangerschapspagina. Ik neem NU (maandag 9 juli) aanvragen aan tot 0.00... ~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...
~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Lees even goed ALLES in mijn eerste berichtje... Ik neem NU (dinsdag 10 juli) aanvragen aan tot 12.00... ~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...
~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Lees even goed ALLES in mijn eerste berichtje... Voor dames die al zwanger zijn kan ik ook pendelen op geboorte datum + geslacht. Ik neem NU (dinsdag 10 juli) aanvragen aan tot 18.00... Heb vandaag wat extra tijd, dus mis je deze sessie, ik pendel vanavond ook nog ergens een keer ~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...
~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Lees even goed ALLES in mijn eerste berichtje... Voor dames die al zwanger zijn kan ik ook pendelen op geboorte datum + geslacht. Ik neem NU (dinsdag 10 juli) aanvragen aan tot 22.00... Reactie kunnen wat later zijn, eventueel morgen pas ~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...[/QUOTE]
~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Lees even goed ALLES in mijn eerste berichtje... Voor dames die al zwanger zijn kan ik ook pendelen op geboorte datum + geslacht. Ik neem NU (woensdag 11 juli) aanvragen aan tot 23.00... Krijg vele pendel vragen na de tijd, deze pendel ik NIET ~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...
~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Lees even goed ALLES in mijn eerste berichtje... Ik pendel alleen niet meer op kwartaal, dit kost mij te veel energie (sorry) Voor dames die al zwanger zijn kan ik ook pendelen op geboorte datum + geslacht. Ik neem NU (donderdag 12 juli) aanvragen aan tot 16.30... Krijg vele pendel vragen na de tijd, deze pendel ik NIET ~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...
~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Lees even goed ALLES in mijn eerste berichtje... Ik pendel alleen niet meer op kwartaal, dit kost mij te veel energie (sorry) Voor dames die al zwanger zijn kan ik ook pendelen op geboorte datum + geslacht. Ik neem NU (vrijdag 13 juli) aanvragen aan tot 16.15... Krijg vele pendel vragen na de tijd, deze pendel ik NIET ~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...
~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Lees even goed ALLES in mijn eerste berichtje... Ik pendel alleen niet meer op kwartaal, dit kost mij te veel energie (sorry) Voor dames die al zwanger zijn kan ik ook pendelen op geboorte datum + geslacht. Ik neem NU (woensdag 18 juli) aanvragen aan tot 14.00... Krijg vele pendel vragen na de tijd, deze pendel ik NIET, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! ~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...
~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Lees even goed ALLES in mijn eerste berichtje... Ik pendel alleen niet meer op kwartaal, dit kost mij te veel energie (sorry) Voor dames die al zwanger zijn kan ik ook pendelen op geboorte datum + geslacht. Ik neem NU (donderdag 19 juli) aanvragen aan tot 16.30... Krijg vele pendel vragen na de tijd, deze pendel ik NIET, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! ~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...[/QUOTE]
~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Ik heb besloten om wat dames tegemoet te komen, daarom dat ik volgende week een aantal keer mijn topic ´s avonds open, die pendels doe ik dan de middag er na pas, dus het duurt dan wel langer voor je ze terug krijgt Mijn vorige berichtje geld nog voor vandaag tot 16.30 ~*~ NIET op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen ABBO meldingen! Je kunt een ABBO nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...
~*~ Niet op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Lees even goed alles in mijn eerste berichtje... Ik pendel alleen niet meer op kwartaal, dit kost mij te veel energie (sorry) voor dames die al zwanger zijn kan ik ook pendelen op geboorte datum + geslacht. Voor de avond dames onder ons: Ik neem nu (zondag 22juli) aanvragen aan tot 01.00... Ik pendel deze morgen!! Krijg vele pendel vragen na de tijd, deze pendel ik niet, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! ~*~ Niet op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen abbo meldingen! Je kunt een abbo nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...
~*~ Niet op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Lees even goed alles in mijn eerste berichtje... Ik pendel alleen niet meer op kwartaal, dit kost mij te veel energie (sorry) voor dames die al zwanger zijn kan ik ook pendelen op geboorte datum + geslacht. Ik neem nu (zondag 22juli) aanvragen aan tot 9.30... Krijg vele pendel vragen na de tijd, deze pendel ik niet, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! ~*~ Niet op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen abbo meldingen! Je kunt een abbo nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...
LET OP: Niet reageren op mijn topic... Ik pendel ze gewoon niet, ook niet als je dan later een pb stuurt!!!
NIET REAGEREN, ALLEEN LEZEN!!! Door omstandigheden heb ik gisteravond mijn pendel topic niet meer kunnen openen... Zelf moet ik vanavond werken, maar ga hier iets op bedenken... Denk dat ik dan alvast een begin en eind tijd typ voor vanavond, dus let straks goed op!!! Ik pendel die aanvragen dat de woensdag avond... Ik heb een aantal zaken gevraagd aan te passen in mijn eerste berichtje, dus ik hoop dat jullie die straks ook te zien krijgen.
~*~ Niet op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Let op: Ik pendel alleen voor mensen die langer dan 1 maand en/of met meer dan 100 berichtjes... Lees even goed alles in mijn eerste berichtje... Ik pendel alleen niet meer op kwartaal, dit kost mij te veel energie (sorry) voor dames die al zwanger zijn kan ik ook pendelen op geboorte datum + geslacht. Ik neem nu (woensdag 25juli) aanvragen aan tot 2.00 ... Ik pendel deze op woensdag middag Krijg vele pendel vragen na de tijd, deze pendel ik niet, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! ~*~ Niet op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen abbo meldingen! Je kunt een abbo nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...
~*~ Niet op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Let op: Ik pendel alleen voor mensen die langer dan 1 maand en/of met meer dan 100 berichtjes... Lees even goed alles in mijn eerste berichtje... Ik pendel alleen niet meer op kwartaal, dit kost mij te veel energie (sorry) voor dames die al zwanger zijn kan ik ook pendelen op geboorte datum + geslacht. Ik neem nu (woensdag 25juli) aanvragen aan tot 16.00 ... Krijg vele pendel vragen na de tijd, deze pendel ik niet, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! ~*~ Niet op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen abbo meldingen! Je kunt een abbo nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...
~*~ Niet op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Let op: Ik pendel alleen voor mensen die langer dan 1 maand lid zijn en/of met meer dan 100 topic berichtjes... Lees even goed alles in mijn eerste berichtje... Ik pendel alleen niet meer op kwartaal, dit kost mij te veel energie (sorry) voor dames die al zwanger zijn kan ik ook pendelen op geboorte datum + geslacht. Ik neem nu (woensdag 25juli) aanvragen aan tot 00.00 ... Ik pendel deze morgen middag... Krijg vele pendel vragen na de tijd, deze pendel ik niet, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! ~*~ Niet op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen abbo meldingen! Je kunt een abbo nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...
~*~ Niet op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Let op: Ik pendel alleen voor mensen die langer dan 1 maand lid zijn en/of met meer dan 100 topic berichtjes... Lees even goed alles in mijn eerste berichtje... Ik pendel alleen niet meer op kwartaal, dit kost mij te veel energie (sorry) voor dames die al zwanger zijn kan ik ook pendelen op geboorte datum + geslacht. Ik neem nu (donderdag 26juli) aanvragen aan tot 7.45 ... Ik pendel deze vanmiddag... Krijg vele pendel vragen na de tijd, deze pendel ik niet, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! ~*~ Niet op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen abbo meldingen! Je kunt een abbo nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...
~*~ Niet op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Let op: Ik pendel alleen voor mensen die langer dan 1 maand lid zijn en/of met meer dan 100 topic berichtjes... Lees even goed alles in mijn eerste berichtje... Ik pendel alleen niet meer op kwartaal, dit kost mij te veel energie (sorry) voor dames die al zwanger zijn kan ik ook pendelen op geboorte datum + geslacht. Ik neem nu (donderdag 26juli) aanvragen aan tot 20.00 tot 22.00 ... Ik pendel deze morgen middag... Dus niet voor 20.00 PB'en en niet na 22.00uur!!! Krijg vele pendel vragen na de tijd, deze pendel ik niet, worden per direct verwijderd zonder enig antwoord!!! ~*~ Niet op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen abbo meldingen! Je kunt een abbo nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...
~*~ Niet op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Beste dames die mij gister een pendel aanvraag hebben gestuurd.. Ik heb helaas nog niet alle aanvragen kunnen doen. Als je nog niks terug hebt gehad dan krijg je deze morgen vroeg als nog... Heb het vandaag erg druk gehad. En moest zelf voor follikelmeting naar het ziekenhuis, dat was gelukkig goed en er groeit een eitje, yeah!! Sorry voor de vertraging... ~*~ Niet op dit topic reageren alleen lezen!! ~*~ Dus ook geen abbo meldingen! Je kunt een abbo nemen via onderwerptools (rechts boven en dan de onderste link, succes)...