ineens alleenstaand met 4 kids.. en is hij er niet meer.. mijn alles, mijn maatje, mijn geluk.. is weg en komt niet meer terug.. Wat wil ik hem graag weer terug hebben en bij ons.. maar het mocht niet zo zijn.. Veel te jong bij ons vandaan getrokken uit zijn leven.. Waarom?! Hoe?! Onze liefde was zo sterk dat ik als laatste hem hem gesproken en hem heb horen wegvallen.. toen was het stil.. en mocht geen hulp meer baten, .. klote acute infarcten onderweg naar huis God wat had ik oud met hem willen worden, en wat is het oneerlijk dat hij zo uit ons leven is gerukt. heb hem horen gillen van de pijn, hem horen zeggen: Schat ik ga dood, ik ga nu echt dood schat.. en dan zijn rit 10 meter stijl naar beneden horen gaan, van de weg gereden toen hij in de berm wou stoppen, via de telefoon en hij was al niet meer aanspreekbaar.. omstanders schoten te hulp.. hoorde ze praten.. dus heb geschreeuwd.. en dan kort erna politie aan de deur.. hoe dan?! kan niet! onze kids.. hoe moeten we verder zonder hem? Onze jongste zal nooit meer met hasr papa kunnen spelen, lachen, aanraken, knuffelen en nog veel meer.. ze zal papa enkel herkennen op foto's en films.. hoe oneerlijk!!
ik kan het nog steeds niet bevatten.. leef al bijna 24 uur in een roes.. 24 uur geleden ging zijn wekker, gaf ik hem een kus zeiden tegen elkaar hou van jou en werk ze.. tot vanmiddag.. 2 uur later begon wat ongemak, uur daarna wou hij naar huis met mij naar de spoeddienst.. onderweg belden we elkaar zodat ik wist waar hij was en probeerde hem rustig te houden en veilig thuis te laten komen.. maar hij kwam niet meer thuis.. Heb zijn laatste woorden gehoord.. ik was zijn laatste aanspreekpunt.. en nu is alles weg.. onze toekomst samen.. nooit meer dagelijks de kusjes, knuffels, hou van jou en ga maar door..
Meisje toch, wat afschuwelijk. Ik heb geen woorden, alleen verdriet. Ik wens je alle kracht en sterkte die je nodig heb.
Lieve Springboon, wat zit jij in een enorme hel op dit moment. Geen woorden voor zo'n enorm verdriet. Ik wil jou en je vier kindjes heel veel sterkte wensen. Knuffel
Wat verschrikkelijk! Heb je familie of vrienden die je kan bellen om naar je toe te komen nu? Wat een vreselijke nachtmerrie voor jullie. Heel veel sterkte!
ik lig met mijn 2 oudsten op bed, de jongste ligt op een aparte kamer.. de 3e is bij mijn ex (bewust, morgen gaan de andere 2 oudsten ook heen ivm afleiding) Moest verplicht naar mijn ouders, mocht niet alleen thuis blijven van hun. Ze willen mij even dicht bij zich hebben zodat ze mij op kunnen vangen.. ondanks dat ik hem 2x heb gezien, hem heb aangekleed en er echt niet om heen kan.. heb ik bii elk geluid van een auto hoop dat hij mij ineens wakker maakt of appt.. terwijl dat niet kan want zijn telefoon ligt beneden
wil mijn kinderen niet wakker maken door te gaan huilen (laat de transn wel lopen maar kan niet voluit huilen zoals ik nu liefst even doe), en mijn ouders slapen ook eindelijk (die zijn naar de plek gereden en hebben hem nog zien waarbij mijn moeder naast hem heeft gelegen en heeft geknuffeld enz. nadat min. 25min. reanimatie al niets meer deed
Oh meis, natuurlijk denk je dat. Je wilt niks liever. Geen woorden voor zoiets vreselijks verdrietigs. Hou je kindjes maar lekker bij je en stevig vast.
Ow nee wat verschrikkelijk! Heel veel sterkte. Neem alle hulp aan wat mogelijk is. Weet niet zo heel goed wat te zeggen. Komen honderen gedachtes in me op maar wat is juist in deze? Heel veel sterkte. Praat, huil, schreeuw, typ,... Alles wat je kwijt wil kan je kwijt bij je familie en vrienden maar ook hier.
Wat ontzettend heftig! Heel veel sterkte. Er is zoveel wat ik wil zeggen maar niks klinkt goed genoeg in deze oneerlijke situatie. Wees niet te hard naar jezelf als je er heel hard om moet huilen. Het is ook verschrikkelijk.
Ow lieverd wat afgrijselijk. Geen woorden voor , meid wat afschuwelijk. Woon je in de buurt van Utrecht? Kan ik wat voor je betekenen ( eten brengen, je jongste entertainen , whatever)
Neeeeee toch Wat is de wereld fucking oneerlijk Dikke knuffel en heel veel sterkte voor jou, jullie kids en iedereen om jullie heen.