Moet hij wel zeker aaneengesloten hebben gewerkt. Dus niet 3 maanden er tussen uit. Dat gebeurde voorheen heel vaak. En dan na 3 maanden terug mogen komen en dan telde de contracten weer van vooraf aan.
Belachelijk...en dat (leidinggevende) werkt met jongeren in de zorg?! Die heeft verkeerde baan gekozen. In eerste plaats zorg je goed voor je personeel. Want tenslotte moeten zij zorg dragen voor de jongeren. Ik zou hier echt vraagtekens bij hebben qua zorg ook voor de jongeren. Ik denk dat je pas goed voor iemand anders kunt zorgen, als je in de eerste plaats goed voor jezelf zorgt. En daarbij, op de werkvloer is iedereen vervangbaar, maar thuis als papa ben je dat niet. Dus in de verplichte rust zou ik ook eens goed nadenken of je bij een dergelijke organisatie wil werken als ze op deze manier met begeleiders omgaan. Het werkt een stuk prettiger in ee organisatie waar er naar je geluisterd wordt, waar je gezien wordt etc. Ik heb ook bij een zorgorganisatie gewerkt met jongeren. Ik ben heel benieuwd om welke organisatie dit gaat. Want ik herken dit niet vanuit de mijne. Sterkte samen, dat hij hier snel weer uit mag komen en de rust hem goed zal doen.