Mijn kleine meis van nu 14 weken(ruim 5 kg)drinkt al zeker anderhalve week minder.Het varieert van 605 cc tot 715 cc.Ze krijgt 5 keer per dag 150+5 aangeboden maar zoals je kan lezen drinkt ze die fles zelden leeg. Zo ook nu weer vanmorgen om 6.50 lege fles en nu zit er nog 70 cc in dus nog geen 100 op. Nu is het zo dat ze wel vaker even een terug val heeft maar nooit van meer als anderhalve week.Meestal aantal dagen minder en dan loopt het weer op. Kan dit te maken hebben met een sprongetje? Ze is duidelijk bezig met ontdekken,kletst en maakt verschillende geluiden en is bezig met proberen na te doen.Wat gister resulteerde in een "rommeldag". Niet willen/kunnen slapen en niet weten wat je met je zelf aan moet.Dus duidelijk bezig maar heeft dat zo'n invloed op het drinken? Wie kan mij verlossend antwoord geven?
Het kan te maken hebben met een sprongetje. Onze kleine heeft vorige week zijn spuitjes gehad en daardoor heeft hij minder gegeten. Maar rond deze leeftijd spreken ze ook van sprongetjes dus kan het daar ook mee te maken hebben. Ik zou gewoon even afwachten. Als het te lang aansleept, even naar dokter. Zo lang ze niet afvalt zou ik me niet teveel zorgen maken. Elk kindje eet wel eens wat minder.
Dank je Sjana..Ik weet dat elk kindje wel eens minder eet zeker wel maar ze had even een flinke dip zeg maar.Nu gaat ze wat meer pakken en hopen deze week te eindigen met 1 of 2 flessen van 180 water.We zien het wel.Krijgt ze ze niet op dan is het ook goed hoor.Ze is wel aan het groeien in ieder geval. Echt veel aankomen heeft ze zelden gedaan maar goed volgende week ook weer Cb dus dan horen we het wel.
Onze kleine eet ook minder maar heb hem daarnet gewogen en hij komt nog bij dus maak ik me nog niet veel zorgen Als het niet betert, zal ik wel eens langs arts gaan. Veel succes