Dit las ik op teletekst van rtl, (het 2e blokje) Baby's aan de gepureerde vlaaien Sorry hoor, wordt er een beetje melig van.
hahaha,tja moet je dr van zeggen?? denk dat ik het wel zou proberen,ben daar te nieuwsgierig voor haha
Nou die babyvoeding uit potjes kan best een heel stuk lekkerder, dus ik ben wel benieuwd! Ben er zeker voor in om het te proberen. Het is al snel beter dan die smerige zooi die in de meeste potjes zit.
Hahaha sommige dingen vind ik ook wel lekker.... Die bruine bonen met ham, hmmmmm. Of die macaroni vind ik ook goed te eten
Hihi. Het schijnt dat tandeloze oude mensjes ook best vaak aan de Olvarit zitten. Jullie zijn dus niet de enige!
Nou uhhhhh sorry dames maar ik kom toevallig uit Maastricht en laten we nou meer variatie in ons eten hebben dan alleen gepureerde vlaai! Die Toine brengt me op een idee: zo ga ik komend weekend gelijk proberen of onze dochter zoervleis lust en wat te denken van knien in ut zoer? In Italiƫ gaan ze ook massaal aan de pasta dus waarom zou dat in Maastricht (en daarna heel Nederland) niet kunnen lukken?! Go Go Go Toine!