Walibi fright nights!

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Niveah, 6 sep 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Wie gaat? Ik wil zo graag gaan!! Ben er nog nooit geweest.
    Wat kan je het beste bestellen qua tickets? Wij willen met de auto, en er ook echt tot sluitingstijd blijven (23.00 uur) Ik zou liefst alle 4 de haunted houses willen zien, maar is dat haalbaar i.v.m drukte?

2. Niveah

Niveah Fanatiek lid

4 dec 2014
    3.528
    1.391
    113
    Vrouw
    Niemand?? :D

3. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Dit jaar ga ik niet maar wel 6 jaar achter elkaar geweest
    1 x heb ik een Rip pas gehad voor alle 4 de haunted houses toen konden we makkelijk naar alle 4. Alle andere keren 1 of 2 tickets en je staat soms zo lang in de rij dat ik denk dat je ze niet alle 4 red.

Tot het eind blijven is heel leuk, dan kan je net alle freaks op de foto! Alleen een drama om het parkeerterrein af te komen daarna!

4. xSchaapjex

xSchaapjex Bekend lid

7 nov 2011
    615
    0
    16
    Zuid-Holland
    Hoiii!
    Wij zijn vorig jaar geweest met kaartjes via Vakantieveilingen. De kaartjes voor de Haunted Houses hebben we wel apart moeten kopen. Wij zijn in 2 huizen geweest, maar hadden er best meer "gered". De Haunted Houses gaan op tijd, dus als je ieder uur een huis boekt, dan redt je dat waarschijnlijk wel. (er zijn natuurlijk per tijdstip een maximaal aantal beschikbare kaarten, zodat je niet te lang in de rij hoeft te staan)

5. Talvi

Talvi Niet meer actief

Mijn vriend en ik gaan waarschijnlijk 😄 En dat wordt nog wat want ik ben echt een bangerd 😂

6. Lisa28

Lisa28 Lid

21 jun 2014
    73
    0
    6
    1x geweest en alles gezien. Daarna stem kwijt van het gillen. Vreselijk vond ik het, met bloed besmeerde freaks met kettingzagen die achter je aan rennen.. Ik doe het nooit weer :p

7. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik ga ook! Met een groep waarmee er altijd een spooktocht onderdeel word gemaakt dus we zijn wel wat gewend haha.
    Het is nu meerdere dagen dus de drukte is wat beter verdeeld.
    Ik heb er zin in!

8. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.655
    5.697
    113
    Ben er ooit geweest maar toen was het zo druk niet leuk meer! Maar lees dat het nu beter verdeeld is. Volgens mij moet je wel op tijd je kaartjes kopen!

Deel Deze Pagina