Hallo meiden kk had 2 weken geleden een retourvlucht geboekt voor alleen vriend. maar nu wil zoon ook mee en wou dus ticket boeken voor hem maar hoe moet dat dan. weet iemand dit. Zoon is pas 4 jaar. Wie owie weet hoe dit moet. ze gaan vliegen met ryanair vanuit eindhoven. Alvast bedankt voor de hulp
Gewoon een ticket voor dezelfde vlucht boeken, net zoals je voor je vriend een ticket hebt geboekt. Op hun site selecteer je dezelfde vlucht. Tickets zijn niet verbonden aan stoelnummers dus dat maakt niks uit, succes!
Ja maar moet ik hem dan gewoon als volwassen boeken of als kind. Want als ik kind doe en 0 volwassenen dan geeft tie aan dat dat niet mogelijk is.
Klopt dat dat niet gaat omdat kinderen niet alleen mogen reizen bij Ryanair en ze natuurlijk online niet weten dat je vriend al een ticket heeft. Ik zou even bellen met hun, waarschijnlijk kunnen ze dan het ticket koppelen aan die van je vriend.
Bij de apotheek een medisch paspoort vragen in het Engels. Zo kun je in alle landen aantonen wat voor medicatie het is. Als je belt voor ticket boeken even vragen hoe je het moet vervoeren
Ik heb voor mijn medicatie een Engelse verklaring van mijn huisarts welke medicatie het is en dat ik het nodig heb.