om heel eerlijk te zijn ja daar mag je je zeker aan irriteren sterker nog dat doe ik ook, ik vind het afschuwelijk als een honden bezitter de hondenpoep niet opruimt, ik doe dat wel en zo hoort het uiteraard ook, maar dat neemt niet weg dat de katten dan maar mogen doen en laten wat ze willen doen want er zijn hondenbezitters die het ook laten liggen beetje kromme redenering nietwaar, omdat de kat nu eenmaal zonder baasje buiten loopt en de hond met, feit is nog altijd dat wij hondenbezitters (de meeste dan) zelfs belasting betalen zodat onze hond buiten mag lopen, en de katten bezitters met buitenkatten niet. ik lees ook nergens dat men vind dat honden dan maar ook op straat mogen poepen, sterker nog ik lees overal dat men vind dat een ieder verantwoordelijk is voor zijn of haar huisdier ongeacht wat voor huisdier
Hier lag van de week zelfs in mijn voortuin hondenstront, en nog vers ook stond erin gadverdamme. En al 2 dagen hier in het poortje ook hondenstront. Komen de kinderen thuis van school ja er ligt hondenstront voor de schuttingdeur??? Ga ik kijken hebben ze met een stuk plastic het voor mijn schutting gelegd :x Ja heb een hond maar die poept niet in het gangpad :x dat heeft waarschijnlijk de buurhond gedaan ( ook in mijn tuin) lopen altijd los, maar goed staat geen naam bij he. Ik vind dus idd dat je als eigenaar verantwoordelijk bent, of het nu om katten of honden gaat. Alleen het verschil hierin is, hondeneigenaren betalen grof geld en er worden boetes opgelegd als je de stront niet opruimd of de hond los hebt op plekken waar niet mag. Katteneigenaren daarin tegen hebben nergens last van, tot de kat overlast veroorzaakt, maar dan worden de eigenaren boos... Ooh ts top dat je je verantwoordlijkheid neemt en je kat binnen houd. En zijn reactie, denk helaas dat je er niet veel mee kan. Als je het wel wilt oplossen zeg dat hij bij de buurvrouw moet zijn en bij alle andere katten eigenaren , jij hebt je ding gedaan en jou kat naar binnen gehaald meer kun je niet doen, want zolang hij het niet op beeld heeft dat het ook daadwerkelijk jou kat is geweest die zijn auto heeft beschadigd kan die niks.