Bamjolan, dan zou ik me niet meer druk maken. Je doet wat je kunt. Hij wil geen mediation. Dan houdt het op. Zou dus gewoon weer normaal doen en natuurlijk opletten dat het niet de spuigaten uitloopt kwa geluiden maar verder niet meer druk over maken.
Hier hetzelfde verhaal. Of ik mijn kids even stil kan houden overdag. Ik kan mij er echter niet druk om maken. Ik heb vriendelijk gezegd dat binnen de uren dat je geen geluidsoverlast mag bezorgen, ik mijn uiterste best zal doen om mijn kinderen 'stil te houden'. Alles daarnaast is gewoon 'pech'. Het zijn kinderen. Daar kan ik moeilijk van verwachten dat ze de hele dag braaf op de bank zitten om de buuf geen overlast te bezorgen. Natuurlijk heb ik ook zo mijn grenzen.. Ik kan namelijk ook heel moeilijk tegen herrie. Mijn buuf (90) klaagt al om een poepie en een scheet.
Inderdaad! Nu mijn kinderen op bed liggen, hoor ik ook kinderen rennen en gillen dat mijn tafel ervan trilt. Geen probleem natuurlijk, ik ga niet klagen, het zijn kids en t is weekend. Maar het zijn niet alleen mijn kids dus, erg vervelend en de volgende keer zal ik hem ook zeggen dat hij maar naar de woningbouw toe moet gaan en daar zn verhaal maar moet doen, en wens ik dat hij mij gewoon met rust laat. Dat ik er op let, ze corrigeer en evt. straf maar dat dat niet meteen opgelost is, en misschien ook nooit helemaal voldaan kon worden omdat het toch kinderen zijn. Natuurlijk wel tot op zekere hoogte!
Nou t gaat hier de spuigaten uitlopen. Als mijn kinderen lachen tikt hij, als mijn zoon zijn zin wil hebben stampt de buurman. Als mijn baby huilt tikt hij ook....ja wat kan ik er verder mee... Ben door de hele situatie gestressed, niet kunnen genieten in de kraamweek, kan T niet in bed leggen ivm huilen, heb continu hoofdpijn, zit gewoon niet meer fijn thuis en lijkt me toch niet de bedoeling. Morgen maar weer naar de woningbouw.
Wat ik wel jammer vind is dat hij tot 02.30 wel muziek draait en hard lacht....en dat mag dan wel.... dat vind ik wel jammer maarja ik ga daar toch ook niet ov er klagen...kindere hoor je eenmaal overdags zeker als je een groot gezin bent....kan tch moeiljk de kids hun zin geven? Ze zijn t hele weekend ook niet vroeg wakker geweest, hebben tot 09.30 op bed gelegen.