Buurman breekt regelmatig de tent af

Discussie in 'De lounge' gestart door Nahla2013, 7 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Ik zou persoonlijk terug lopen en dan zeggen de vuilniszak is weg zou u dan ook willen stoppen met schreeuwen omdat mijn dochter daar overstuur van raakt..

Is toch netjes en je geeft het alvast aan..

2. Nahla2013

Nahla2013 VIP lid

4 okt 2012
    5.965
    3
    0

Hahaha dat heb ik nét gedaan.
    Ze keek me alleen flabbergasted met een rood gezicht aan. Toen wenste ik haar een fijne avond ;)
    Bah, ik hoop niet dat het van die nare buren zijn zoals ik vaak lees.
    Dat ie nog durft te klagen zeg na alle overlast die zij veroorzaken.

Als ik zijn beestengedrag nog 1 keer hoor en m'n dochter raakt daar weeeeer compleet overstuur van dan pak ik haar op en bel aan met een overstuur kind in m'n armen.

3. Kaboutermeis

Kaboutermeis Fanatiek lid

16 apr 2013
    4.184
    1
    0
    Als het blijft duren zou ik binnenkort rustig de wijkagent erop aanspreken. Dan mag die het gesprek aangaan met die bruut.

Overigens ... als ie echt zoveel kabaal maakt, zal jij wel niet de enige zijn die last heeft.

4. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Ai, succes! Ik hoop dat het kwartje is gevallen.

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    Hoe gaat het nu

6. Mireia

Mireia Actief lid

11 jan 2013
    361
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb niet alles gelezen maar vond het grappig dat je een 12 meter lange balkon zegt te hebben en dan dat 1 schotel jou je zon dan af zou moeten nemen zo groot kan die schotel nooit zijn geloof ik en de zon blijft gelukkig niet steeds op 1 plek door de draaiende aarde.

Maar erg rot je situatie ik heb zelf een hollandse buurman die errug grillig is en zn 2 kinderen graag de mond dichtsnoert door ze zowat de grond in te schreeuwen. Wij wonen er pas maar heel de straat geeft aan hoe erg ze in het begin waren muziek op zn hardst etc. Zomersndoennze dat nog. Maar erger vind k zn omgang met zn kids. Ml heeft zn kletsen op de huid van zn dochter 1 x in de tuin gehoord. En zn vrouw schreeuwt ook alles bijmekaar. Heb 1 x de politie gebeld voor geluidsoverlast die deden niets. Maar persoonlijk er wat van zeggen of aangeven bij kinderbescherming nooit gedurfd. Zn andere buren heeft wel vaker gebeld met politie en woonbouwvereniging. Voor ons zijn het koopwoningen maar zij huren heel goedkoop nog van haar moeders tijd ofzo iets. Weggaan op eigen initiatief zullen ze niet doen. Maar deels door deze buren woon ik niet 100%lekker in mn huis helaas. Akelig als je buren "rot" zijn. Leef met je mee.

Deel Deze Pagina