Buurman commentaar op stoepkrijt voor zijn deur

Discussie in 'De lounge' gestart door maanvrouwtje, 13 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. edelweiss

edelweiss VIP lid

24 jan 2013
    7.328
    474
    83
    Ik heb er zelf een hekel aan ze mogen hier ze dus niet stoepkrijten
    Je loopt telkens stof mee naar binnen en niet te spreken over als het nat word dan is het helemaal een grote bende.

2. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Hij is 4 en ik heb door het raam gekeken en af en toe bij de voordeur. Maar die streepjes op de deur heb ik niet gezien of ze zien maken.

Tuurlijk weet hij dat het niet mag, en ik keur het ook echt niet goed.
    Ging mij meer om de stoep.

3. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Vind ik egoïstisch. ..

4. Josie88

Josie88 Niet meer actief

Dit, zeker de laatste zin. Al zou ik al niet willen dat er bij de buren gekrijt (is dit een werkwoord? ;)) wordt.

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ach het had mij ook niks uitgemaakt als ik de buurman was. Maar goed, ik ben de buurman niet, en hij heeft er last van. Ik zou dus gewoon zeggen: in het vervolg niet meer voor mijn deur stoepkrijten.

Alhoewel; ik heb ruzie met mijn buurman - he is a total loser - dus mocht het mij ten oren komen dat het hem irriteert dat er wordt gestoepkrijt (is dat een werkwoord?) dan zou ik het juist doen. En zijn deur erbij. En zijn muur én zijn kozijnen én ramen. En zijn dak ook nog, als ik erbij kon. Man man man man man *haat aan de buurman*.

6. rums

rums Niet meer actief

Stoep is openbaar. Maar kleine moeite om je kind de instructie te geven om daar dan niet te krijten. En zeker niet tegen de deur! Goed dat je je kind hebt laten schoonmaken.

7. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik vind het gezeur. Oke van de deur begrijp ik wel zou het zelf ook niet willen, maar de stoep? Ik snap niet dat iemand zich daar druk om maakt, na een regenbuitje is het toch weer weg. Maar om verder gezeur te voorkomen zou ik je kind opdracht geven om niet meer bij de buirman op de stoep te tekenen.

8. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Wat een zeur, het is geen graffiti ofzo hoor, tjongejonge. Dat op z'n deur, oké prima, dat snap ik. Maar op de stoep.. nou ja, ik zou maar gewoon uitleggen dat 'ie beter ergens anders kan krijten, om verder gezeur met die man maar te voorkomen.

9. Vosjejemi

Vosjejemi Bekend lid

24 jun 2011
    760
    1
    0
    nee dat had ik ook niet schoon gemaakt op de stoep,

hier zien de stoepen in de zomer altijd uit als een circus, alle kinderen doen het hier en dat zijn er heel veel, alleen mar gezellig vind ik het.

10. Kolibrie

Kolibrie VIP lid

29 jun 2008
    5.767
    423
    83
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Van de deur kan ik begrijpen. Dat mogen ze ook niet.

Maar een openbare stoep is onzin. Jeetje, kinderen mogen ook niks meer tegenwoordig. Ik zou je kind om de vrede te bewaren vragen om voortaan voor jullie eigen deur te krijten en niet bij de buurman. Maar ik vind het wel gezeur om een openbare stoep.

11. Aszz

Aszz Niet meer actief

Oef, je zou maar naast zo´n zuurpruim wonen.
    Op de deur, oké. Hij is 4 en geen robot. Die van mij wordt dit jaar 7 en die vreet ook wel eens iets uit wat ik niet wil hebben (belletje lellen).
    Maar daar praat je over, en zoals jij hebt gedaan, dan laat je het hem even schoonmaken.
    Maar op een openbare stoep... Pffft. Kom maar eens in onze buurt in het voorjaar/zomer haha. Wonen hier heel veel kinderen, en die houden allemaal van stoepkrijten.
    En ik heb het nog nooit naar binnen gelopen hoor :( Ik heb daar een bijzonder iets voor; een deurmat!

12. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik snap niet dat er mensen zijn die zich om zoiets druk maken:)

13. EnKay

EnKay Actief lid

3 okt 2013
    419
    0
    0
    NULL
    NULL
    1 regenbui en het is weer weg toch? Gelukkig wonen wij in een kinderrijke buurt, de hele straat zit hier onder de krijt.

14. topper12

topper12 Niet meer actief

Je hebt hem de deur toch wel laten schoonmaken met een schuursponsje? :D

Ik snap best dat hij het niet leuk vind dat er op zijn deur wordt gekrijt, maar de stoep. Kom op zeg, hoe zuur ben je dan? Ik vind het juist vrolijk staan. En het stoepkrijt naar binnenlopen? Heel eerlijk? Ik zal wel een slons zijn, want daar heb ik nog nooit last van gehad. ;) Kinderen maken sowieso zooi (lees dreumes die perse zelf wil eten) dus 's avonds even stofzuigen of de dweil er door moet meestal toch.

15. BB88

BB88 Fanatiek lid

17 jan 2013
    1.002
    3
    38
    Haha hier moest ik best even om lachen! :D
    Maar inderdaad, op zijn grond ok, dan laat je het hem schoonmaken, de stoep niet.
    En dan loop je iets naar binnen, het is nog altijd minder viezig dan modder, toch? (wat je ook onder je schoenen krijgt als het gewoon goed regent)

16. Krissie85

Krissie85 Niet meer actief

Neee joh je moet je kinderen binnen houden als het regent. .. dalijk worden ze nat of nog erger... vies!:$

17. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

13 jan 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp het probleem niet. Nouja, dan zit het op mijn deur of op mijn stoep, godsamme zeg, wat een drama ;) ik zou de politie erop afsturen ;)

Maar hey, je zal maar niets te doen hebben en je daar constant druk om maken ;)

18. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ben blij dat we in een kinderrijke buurt wonen. Hier krijten ze allemaal op de stoep en dat vind ik prima. Wij hebben ook allemaal stenen schuurtjes in de voortuin, die aan de stoep grenzen en zelfs daar mogen ze op krijten. Laat kinderen toch lekker kleuren denk ik.

19. maanvrouwtje

maanvrouwtje Bekend lid

26 dec 2010
    884
    0
    0
    Als er iemand in een kinderrijke buurt woont, ben ik het wel...
    Hier is het vaak ook een circus aan stoepkrijt.

20. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Ach sommigen hebben altijd wel wat te zeiken, echt zo'n geitenwollen sokken type die alleen woont en niks te doen heeft de hele dag.. Zoek een leven.

Deel Deze Pagina