Wat een stelletje zuurpruimen! Afgelopen zomer had de plaatselijke school de volledige straat aan weerszijden onder gekrijt, ik kan nou niet zeggen dat ik die "troep" naar binnen liep. Alleen de wandelwagen zou vast en zeker een spoor getrokken hebben, ach ik ben zo gewend eerst een doekje over de wielen heen te halen omdat ik regelmatig door de modder loop, dat ik dat toen ook gelijk gedaan heb. Probleem opgelost...
Zou ook niet blij zijn hoor met stoepkrijt voor de deur. Maar ik zou zelf een emmer water pakken en weg ermee. Wil geen stoepkrijt onder de poten van mijn hond en dan op mijn lichte grenenhouten vloer.
Ik trek haast altijd mijn schoenen uit als ik binnen kom dus ik loop het nooit naar binnen.. Jeetje get a life! Dat van de deur snap ik wel, maar dan nog zou ik daar niet over zeuren.
Maak je dan de poten van je hond niet schoon na het lopen buiten?? Dat doe ik namelijk altijd bij de hond, ik veeg mijn schoenen toch ook uit.
Waar maken mensen zich druk om??? Hebben ze niks beters te doen. Ik heb daarom een schoonloopmat en wij doen de schoenen altijd uit, en ik zou gewoon netjes vragen aan je kindje of hij dat niet meer op mijn deur mag doen.
Mijn kinderen mogen alleen voor mijn deur krijten en op mijn muren. Gaan ze verder prima maar krijgen ze naderhand emmertje en nagelborstel
Waar mensen zich al niet druk over maken he Al heb ik dochterlief wel verboden nog een keer op de muur van onze buurman te tekenen. Buurman vond het geen probleem maar 3 stortbuien later was het nog niet weg Dat vind ik wat te gortig. Wil ook niet dat ze op mijn muur tekent overigens. Het is tenslotte STOEPkrijt Andere buuf ging op een zekere dag compleet uit d'r dak dat ze enorm last had van mij 'n dochter die in d'r eentje zat te stoepkrijten? Mens is gewoon gek Kind zit stil, alleen te krijten... Dat je het krijt niet wil.. Nouja.. Dat kan natuurlijk. Maar kinderen van haar maken continu een enorme bak herrie en dan zou die van mij iets verkeerd doen? Hooguit te weinig lawaai maken Buurkids rennen nu ook als een dolle de houten trap op en af. Onwijs irritant maar dat weet je toch in een rijtjeshuis? Net als dat er kinderen op de stoep spelen.
Pfff,, je kan zeuren en zeuren, Maarja die mensen zijn er ook. Normaal heb ik er niet zoveel problemen mee maarrr ik heb 1x gehad dat ik nog in een appartement woonde hebben 2 buurjongetjes (die wel vaker de boel terroriseerde en de ouders er niks aan doen maar dat is een ander verhaal) hun "woordenschat" hebben geoefend op mijn deur, op mijn gevel, op m'n raam en ruimschoots voor mijn deur. M'n hele muur stond vol met kud en l*l en nuekuh en andere mooie woorden, daar heb ik wel even vriendelijk verzocht of ze het even schoon wilde maken, dat gebeurde uiteindelijk wel maar daarna werd het alleen maar erger helaas. Maar nogmaals gewoon stoepkrijten dat maakt me niks uit.
Ik zal wel 1 van de weinigen zijn, maar ik zou echt niet blij worden als buurkinderen op mijn stoep gaan krijten. Dat doen ze wat mij betreft maar mooi voor hun eigen deur. Mijn kinderen mogen best krijten bij mij voor, maar ik wil ook echt niet hebben dat ze op de stoep van mijn buren gaan tekenen. Nu hoeft dat hier niet, ik heb een grote stoep, dus tekenruimte zat aan de zijkant van onze tuin, maar pal voor mijn deur zou ik niet kunnen waarderen, ook niet van mijn eigen kinderen.
Mijn buurjongetje heeft een keer op onze auto gestoepkrijt. Stoep gekrijt. Gekreten? Was ik toch ook minder geamuseerd over, want dat krast namelijk wel.
Ik kan er niet wakker van liggen. Hier lopen zoveel buurkinderen met stoepkrijt rond en heb regelmatig het hier voor de deur. Het maakt mij echt niet uit.
Dat je niet op ramen en deuren van de buurman krijt, snap ik. Maar verder compleet geen moeite mee. Word er juist wel vrolijk van, al die kleurtjes Afgelopen zomer hebben we ons terras helemaal gekrijt, elke tegel kreeg een kleur.. Het leek wel een lsd trip als je erop stond
ja ligt een schoonloopmat en handdoek en niemand gaat met schoenen verder dan de hal. Stoepkrijt is zooi, dat loopt evengoed het huis wel in. Maar zoals ik zei : ik zeur niet en pak zelf wel een emmer water. Het is tenslotte openbare weg he