Buurman denkt dat de straat van hem is!!

Discussie in 'De lounge' gestart door Lutchiana, 25 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

Kijk, das handig. Nu even afwachten en straks genieten van een buurman die zijn stenen moet versjouwen.

2. LieseLeentje

LieseLeentje VIP lid

18 sep 2008
    5.406
    138
    63
    Vrouw
    Ik zou doen of mijn neus bloed en er zelf nog een keer naar de gemeente bellen.

Ik hoop dta hij snel zijn stenen mag verplaatsen of opdraait voor de kosten...

3. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Dit ja.

4. Juffie26

Juffie26 VIP lid

24 okt 2011
    10.011
    1.860
    113
    Dat zou ik ook zeker doen!
    Gewoon nog een keer bellen, hoe meer mensen klagen hoe sneller ze zijn!

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.016
    547
    113
    lekker ventje

6. sydneys

sydneys Niet meer actief

Stenen zie je gewoon niet liggen in het donker. Zeker niet als je gewend bent dat er niks ligt! Het is ook een parkeerplaats en die dient om te parkeren. Geen stenen parkeren maar auto's!
    Er kan altijd eens een tak liggen, daar kan niemand iets aan doen maar bewust stenen op een parkeerplaats leggen?
    Ik zou hem niet teveel vertellen en de buurvrouw moet dat ook niet doen. Straks gaat hij nog zeggen dat die stenen niet van hem zijn en dan hoeft hij ook niks te betalen aan die auto. Hij moet toegeven aan de gemeente of politie dat die stenen van hem zijn en dan kan hij waarschijnlijk/hopelijk lekker die schade betalen.

7. Champetter

Champetter VIP lid

5 mrt 2013
    6.825
    3.809
    113
    Dit mag zeer zeker niet! Er zijn regels voor het gebruik van een openbare parkeerplaats als het gaat om stalling van caravans, geschorste voertuigen, bouwmaterialen en containers.

Ik weet dit omdat wij een container voor de deur hadden tijdens onze verbouwing. Netjes met de buren overlegd en in het weekend stond het ding er niet ivm bezoekers in de straat en/of overlast. Door het goede overleg hebben wij de vergunning niet aangevraagd en netjes de afgesproken regels gerespecteerd.

8. K0pjeThee

K0pjeThee Bekend lid

18 nov 2011
    990
    52
    28
    mh
    Ik vraag me wel af waar die buurvrouw heeft gekeken toen ze haar auto ging parkeren. Met je lampen schijn je toch vooruit en zie je dat toch liggen.............vind ik wel eigen schuld hoor.

Daarentegen mag die buurman zijn stenen niet daar niet kwijt.

9. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.028
    2.894
    113
    't Gezellige Brabant
    Fijn he zulke mensen ;). Onze vorige buurman was ook zo'n flapdrol. Maar deze had zelf een tuin van enkele honderden m2. Hij woonde niet eens in onze straat, maar de straat er naast. Ze hadden een soort van achterom/poort via onze straat. Echt alles wat zij niet in de tuin wilden hebben, werd daar neer gezet. En idd ook een keer een stapel stenen. Na 6 weken heb ik de BOA van de gemeente gebeld (met die mensen zelf viel geen normaal gesprek te voeren). Deze is langs geweest en dreigde met een boete als het de volgende dag niet weg zou zijn. Toen kon het ineens wel in hun eigen tuin. Helaas was het voor onze overburen al te laat, ook de auto beschadigd door die stenen. Wat denken zulke lui wel niet vraag je je af?!

10. Lutchiana

Lutchiana Niet meer actief

Ze reed er achteruit in, dus ze kon ze.niet gezien hebben, is best een donker stukje

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Fijn zulke mensen! Ik zou denk ook nog extra bellen..

12. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Jeetje wat storend om zo iemand in je straat te hebben wonen, houdt totaal geen rekening met anderen. Vreselijk!

Ik zou inderdaad nog een keer de gemeente bellen en anders ook de politie. Aanpakken die gast!

13. Drieka

Drieka Niet meer actief

Dit mag die helemaal niet storten op een openbare parkeerplek, gemeente bellen, die geven hem een boete, waarschuwen hem dat hij het per direct moet opruimen, doet hij het niet dan ruimen zij het voor hem op en hij krijgt er de rekening van :D
    Ik liet echt niet zo met me sollen en dan zo'n berg puin voor mijn huis!

14. Mamaatje81

Mamaatje81 Fanatiek lid

29 okt 2013
    1.046
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben zo'n iemand die de stenen dan bij die kerel voor zijn voordeur neerlegt en dan mijn auto daar neerzet. Doe ik ook vaak met containers die men. 4 dagen na de leegdag bij ons voor de deur laat staan. Mensen zijn vaak luie draken.

15. pluisje19

pluisje19 Fanatiek lid

23 sep 2009
    1.754
    0
    0
    Nog een keer bellen met gemeente of politie. En dan, terwijl hij de rotzooi opruimt, foto's maken. En hier plaatsen,zodat wij hier ook nog kunnen meelachen:D:D
    Maar idd erg irritant, zulke mensen, die totaal geen rekening met anderen houden, bah
    Succes

16. berbel

berbel Fanatiek lid

25 nov 2005
    2.800
    96
    48
    Is er onderhand al wat actie bij de stenen? gemeente/politie/buurman?

17. Beepje

Beepje Fanatiek lid

14 feb 2013
    2.310
    9
    38
    Ik ben benieuwd ja. Zeker niet netjes als hij een grote oprit heeft.

Maar ik vroeg me af hoe dat dan zit als je geen oprit hebt en een container hebt staan voor verbouwingsrommel te storten? Die staan toch ook vaak op straat.

18. ientje

ientje Fanatiek lid

7 jun 2010
    2.999
    0
    36
    Ja dat begrijp ik ook :D maar ik bedoelde dat er voor caravans een regel is, misschien is er ook wel zo'n soort regel voor andere voorwerpen op de openbare weg/straat.

19. Tommo

Tommo Fanatiek lid

3 jul 2013
    1.741
    1
    36
    NULL
    NULL
    daar vraag je een vergunning voor aan.

20. Evientje

Evientje Niet meer actief

De meeste bedrijven die ze leveren/verhuren hoe je het wilt noemen hebben zelfs de vergunning in de kosten van de bak/container zitten. Juist om gezeik te voorkomen en daarmee ook te voorkomen dat ze eerder als gepland opgehaald moeten worden want dat zijn dan weer extra kosten!

Deel Deze Pagina