Klopt, afhankelijk van je gemeente vraag je daar een vergunning voor aan of hoef je alleen een melding te doen. Hier moet je leges betalen vanaf een bepaalde maat container.
Die stenen liggen dus midden op straat.... Mag je dus mee doen wat je wil! Weggooien, of retourneren bij de wettige eigenaar. Onder t mom : hier... Je bent wat verloren
Dit is juist niet zo. Een caravan is geen voertuig; je kunt nl niet met de caravan zelf rijden. Caravans mogen daarom net als aanhangwagens maar een bepaalde tijd op een parkeerplaats staan. Vaak maximaal 3 dagen. Voor die stenen zou ik idd de gemeente bellen! Rare kerel zeg!
Gratis aanbieden op marktplaats met de tekst 'zelf ophalen en inladen'. En dan lachen Nee zonder gein, de gemeente bellen. Wat een mafketel.
Lijkt ons verhaal wel. 1 huis naast aan de overkant heeft oprit en 3 auto's. 1 staat dubbel over de stoep tegenover dat rijtje auto's (kunnen bijna geen vrachtauto's meer door) en 1 auto rijd ze ver door zodat er al 1 auto minder kan staan (ze kan ook geen eens parkeren daar ga ik al helemaal niet over praten) op dat kleine stukje langs de stoep waar je file in moet parkeren. 1 kapotte auto staat bij hun achterom terwijl er nog 1 auto bij kan. Noem het gewoon; alleen op de wereld!! Bah. Zit echt te azen op die hele plek he. Ze hoeven geen eens 3 meter te lopen terwijl wij nog een stuk naar ons huis moeten lopen en dan zet m ook expres zo neer dat ik met kind op m'n arm en spullen kan gaan lopen grrr.