*zucht* ik snap heel goed de irritatie. Hopelijk zijn ze ondertussen weg. Hier een overbuurman met 2 auto's die perse zijn auto voor onze deur moet parkeren, toen wij netjes vroegen of hij ergens anders kon staan, werdie kwaad en zet het nu elke dag expres voor onze deur, zodat wij onze auto ergens anders moeten parkeren, het is een openbare plek dus hij mag er officieel staan maar vind het zo irritant. Als wij er toevallig wel een x staan en daarna weg zijn gaat de buurman gelijk zn auto verzette naar onze plek, zo zielig maar je kan er helaas weinig aan doen.
Daar ben ik met wat vertraging hihi. Nou smiddags is er een agent geweest die meneer vriendelijke verzocht zijn zooi op te ruimen!! Buurman trok een scheur open waar de honden geen brood van lustten!! Agent bleef super rustig en gaf aan als het er maandag nog zou liggen de gemeente zou komen om de boel af te voeren en de rekening voor hem is. Buurman uiteindelijk zn deur dicht geknikkerd en de agent droop af. Nu is het maandag morgen en zn zooi ligt er nog steeds! Sterker nog, hij heeft er stenen bijgepleurd en ook staan zijn beide auto's, terecht jl.die altijd op de oprit staan, op straat!! Heb mn rolgordijntjes al omhoog gedaan, de overbuur komt zo. gaan we samen gezellig zitten wachten tot de gemeente komt om zn zooi op te halen!! En ik geloof zelfs dat de woningstichting ook een gersprek met m gaat aanknopen over het eea. Dus make my day!
Pfff wat een aso! veel plezier met het kijken naar de gemeente straks. Vergeet geen foto te maken als de buurman erbij staat haha. Nog iets gehoord over die schade aan die auto?