Haha ik had graag een bakje thee bij je komen drinken vandaag! Wat een soap joh. Hou je ins op de hoogte?
Ik ben bang dat het zo'n vaart niet loopt en meneer gewoon nog een waarschuwing krijgt om het weg te halen. De gemeente is meestal zo snel nog niet.
Was echt n poppenkast hier vanmiddag!! We hebben ons eigen kapot gelachen!! Heerlijk dit!! Hij werkte alles tegen! Stapt me daar een klerenkast uit de vrachtwagen, meneer de buurman dook meteen naar binnen. Ze zijn de hele middag bezig geweest met zijn zooi op te ruimen! Nu blijkt ook door zijn gegooid met die stenen de bestrating van het parkeerplek aan diggelen is! Ook hiervoor zal de buurman voor de kosten van het maken op moeten draaien! Miss kinderachtig maar menselieve, wat hebben wij een lol gehad! Die zal dit noooit meer doen hahaha
Whahahaahha, volgende keer misschien toch maar naar je (best nog lieve) buren luisteren!! En de auto van de buurvrouw???
De auto van de buurvrouw dat vechten de verzekering uit. ze had gelijk savonds foto's gemaakt, maar de man van de gemeente zei dat buurman fout zit. Hij had er op een lint om kunnen zetten etc, dit was niet het geval. Maar nog even afwachten met de verzekering. Man man, wat een dag haha
Boontje komt om z'n loontje... Wat een mafkees. Nu is het misschien nog vermakelijk maar hoop wel dat het niet te vaak voor gaat komen. Want dan kan het echt knap iritant worden.